تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت سه شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت سه شمشیر در جهت صحیح: جدایی دردناک، دلشکستگی غمبار، غصه خوردن و تقابل مغز و قلب

معنی کارت سه شمشیر برعکس: رهایی از درد و اندوه، خوشبینی، بخشش و گذشت

تصویر شناسی و نماد شناسی:

در کارت سه شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر می باشد، قلبی که با سه شمشیر سوراخ شده است در یک آسمان متلاطم از ابر و باران دیده می شود که انعکاس دهنده تصویری ترسناک و غمبار است. قلب نماد احساسات و خوبی هاست. این تصویر در کارت سه شمشیر تاروت صغیر دسته شمشیر برای احساسات نماینده وضعیت آشفته ای است. امکان دارد ستیزها یا جدایی هایی ناشی از آن صورت پذیرد و یا به جهت یک محبوب بی وفا اشک هایی ریخته شود.

معنی کارت سه شمشیر:

معنی کارت سه شمشیر در فال تاروت صغیر نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی دردآور انباشته شده پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتى الامكان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان مسیر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است. معنی کارت سه شمشیر به شما می گوید: تنها زمانیکه بتوانید تمام این سمومات، جراحات، وازدگی، تحقير و نفرت را از سینه خود بدور افکنید. خواهید توانست حال و هوای تازه ای را دوباره در خود احساس کنید. آدمی در مرحله ای از زندگی خود رنج را تجربه می کند. تجربه ای که عمق بینش، همدردی و غمخواری او را نسبت به همنوعانش افزایش می دهد. ناگهان به حقیقت دردناکی پی می برد. حقیقتی که قلب او را می شکند و ناباورانه به ضربه ای که خورده است می اندیشد.

با توجه به معنی کارت سه شمشیر تاروت صغیر آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. رنج را بشناسید و آن را انکار نکنید در غیر این صورت شما را به بی احساسی و افسردگی هدایت می کند. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

نکات پیشنهادی کارت سه شمشیر:

– صادقانه و در آرامش قدری با خود خلوت کنید ما همه انسان هستیم و خود نیز می توانیم مرتکب ظلم و اشتباه شویم. با این وصف بهتر است نیکویی های زندگی را باور داشته باشیم و مطابق با چنین ایده ای بسر بریم. اگر لغزشی داشته اید خود را ببخشایید و دیگران را نیز مورد بخشش قرار دهید. شاید بتوانید وقوع واقعه را از قبل پیشگیری کنید.
– یکی از بهترین شیوه ها برای به نظم آوردن افکار و پاکسازی از غم و اندوه و زیان، پیاده روی های روزانه بطور متوسط به مدت ۴۰ دقیقه تا یک ساعت است. همانطوری که به پیاده روی نسبتا تند مشغول هستید به مسائلی که شما را به نحوی آزرده اند نیز بیاندیشید.
– اگر در ابتدا یادآوری اینگونه مسائل شما را تحریک و خشمگین سازد، اشکالی ندارد به پیاده روی خود ادامه دهید. با بیرون کشیدن افکار خود در فضای آزاد، طبیعت سمومات و انرژی های منفی را جذب می کند و به همین ترتیب اضطراب های جسمانی و روانی شما با حرکات جنبشی عضلاتتان پراکنده و متفرق می شوند. با اطمینان خاطر در نظر بیاورید که وقتی پیاده روی به پایان می رسد نگرانی و خشم شما نیز فروکش کرده و خاتمه می یابد. به این ترتیب پس از چند روز احساس پذیرش و آرامش شما را فرا گرفته و سبک بال می سازد.

بیشتر بخوانید:
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن