دسته‌بندی نشده

آموزش فال تاروت بله یا خیر

در این صفحه از روان تاروت ما به دنبال ارائه دقیق آموزش سه روش از روش های گرفتن فال تاروت می باشیم . اولین مورد فال تاروت کبیر بله یا خیر نیز است همچنین فال تاروت ۳ کارتی و پنج کارتی را نیز در صفحه ای دیگر توضیح خواهیم داد .

فال تاروت کبیر بله یا خیر

این فال با استفاده از کارت های کبیر تاروت و برای زمانی که شما نیاز به یک پاسخ کوتاه بله یا خیر دارید، انجام می شود. تاروت کبیر شامل ۲۲ کارت اصلی است که هر کارت دارای دو وضعیت عادی و معکوس می باشد. روش های متعددی برای استخراج جواب صریح بله و یا خیر با استفاده از کارت های تاروت موجود است، در برخی موارد کارت ها به دو دسته ی بله و خیر دسته بندی میشوند و با بیرون کشیدن یک کارت از کل کارت ها با توجه به اینکه کارت منتخب در چه دسته ایی قرار گرفته برای آن جواب بله و یا خیر در نظر گرفته می شود. اما یکی از بهترین و قدیمی ترین روش ها، استفاده از تاروت کبیر بله یا خیر می باشد، در این روش فقط از کارت های تاروت کبیر استفاده می شود بدین ترتیب که هفت کارت از میان کارت های نامنظم تاروت کبیر انتخاب می شود سپس فرد فال گیرنده با توجه به میزان تبحر خود از روی هفت کارت موجود تفسیر نیت مورد نظر را استخراج می نماید اما جواب صریح بله یا خیر بستگی به تعداد کارت های برعکس رو شده دارد .

ابتدا نیت کنید، اکنون تمام کارت ها جلوی روی شما هستند، این کارت ها نامرتب هستند یا به اصطلاح ُبر خورده اند، شما هم ممکن است بخواهید مجدد این کارت ها را ُبر بزنید، هر قدر مایل هستید می توانید بر بزنید ، وقتی احساس کردید به کارت های مورد نظر خود رسیده اید هفت کارت را از میان کارت ها بیرون می کشید که هر کدام مربوط به زمان خاص و مرتبط با نیت شماست که در نهایت با توجه به نیت شما و کارتهای انتخاب شده توسط شما ، نتیجه نهایی برایتان ظاهر خواهد شد .

همچنین این کار یک تمرین سرگرم کننده برای پیدا کردن پتانسیل های روانی شما و یا به عبارت دیگر قدرت های بالقوه ذهن شما می باشد. یاد بگیرین ارتباط خود با کائنات را لمس کنید، نشانه انتخاب کارت های مورد نظر چگونه به شما الهام میشود؟ انگشتان دستتان سوزن سوزن می شود؟ یک رایحه حس می کنید؟ یک صدا می شنوید؟ و یا ناخودآگاه تصور می کنید این کارت ها از بقیه برجسته تر شده اند؟ اگر بتوانید این احساسات را پیدا کنید و پرورش دهید نشانه های بیشتری از کائنات را نیز دریافت خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن