دسته‌بندی نشده

آشنایی با رموز تصاویر تاروت

تصاویر تاروت بصورت اشکال نمادین و اسطوره ای دربردارنده پیام هایی هستند که ارتباطی بین راز آموز و ضمیر برترش ایجاد می کند که بخشی از ذهن کیهانی است و پاسخ تمام پرسش ها را می داند. تصاویر تاروت در عین حال غریزه ای را که در انسان بصورت تله پاتی و حس پیش بینی از اتفاقات و رویدادهاست بر اثر این آشنایی با قوانين الهی تقویت می نماید.

بخش بزرگی از این دانش در ذهن هشیار ما تحلیل رفته است و در طی کار با تاروت دوباره قابل اكتشاف است. پرسش در زمینه کارت ها در حقیقت سوالاتی است که از ناخودآگاه خود می نماییم.

علم روانکاوی جدید نیز معتقد است هر چقدر ارتباط و پیوند ما بین این دو بخش نزدیکتر باشد، از سلامت ، تعادل ، ثبات ذهنی و اقتدار روحی بیشتری بهره مند می شویم. در واقع خودآگاه ما از منبع ناخودآگاه تاثیر می پذیرد. در تعبیر رموز تصاویر تاروت، باید به این نکته اشاره کرد که وارونه شدن هریک از کارت ها  تغییراتی در مفهوم و پیام آن ایجاد کند. (نگاه کنید به روانشناسی کارت های تاروت)

بعنوان مثال اگر مفهوم آن مثبت است منفی و اگر خود منفی است، به نوعی پیچیده می شود و یا نشانه هایی از  تاخیر و تضعیف به آن اضافه می گردد.

نکات مهم در تعبیر رموز تصاویر تاروت

  •  در صورتی که در تعبیر تاروت خود می خواهید مفاهیم وارونه کارت ها را مد نظر قرار دهید، در رسومات قبل از کشیدن کارت  تاروت،  شرایطی فراهم آورید تا کارت ها امکان بر خوردن در جهات مختلف را داشته باشند و در هر دو جهت آن ها را ترکیب کنید.
  • به کارت های تاروت به چشم یک هدایت گر زندگی نگاه نکنید.تاروت به شما نمی گوید که آیا شما خوب بوده اید یا بد و یااینکه طالع خوب یا بدی دارید، گرچه ممکن است بعضی افراد با تاروت به اینصورت ارتباط حاصل کنند، اما کار اصلی تاروت این است که خردمندانه به ما اندرز یا هشدار معینی می دهد.

شاید در آغاز همانند یک آینه در مقابل ما قرار گیرد و بازتاب نمایی را از آنچه که شخص خواه ناخواه نیاز دارد به آن بنگرد انعکاس می دهد ولی در اصل رمز تصاویر تاروت اینست که سیر پیشرفت درونی را میسر می سازد. لازم است از آنچه کارت های شما می توانند انجام دهند آگاه شوید. نمادهای تاروت در اکثر موارد یک وضعیت مشکل را برایتان به تصویر می کشند و این امکان را به شما می دهند تا از یک زاویه دید متفاوتی به آن نگاه کرده  و برای یافتن راه حل فکر کنید. کارت ها می توانند با علائم خود فرصت های طلایی در زمینه تغییر، اقدام و یا یک شروع تازه را بشارت دهند. گاها کارت ها می توانند علائم خطر و یا هشدارهایی را به شما یاد آور و متذکر شوند.

تصور کنید که تاروت برایتان پیام آور یک بخت و اقبال خوب باشد. حال برای آنکه معرفت تاروت بشما ثابت شود تصمیم می گیرید دست روی دست بگذارید، کنار بنشینید و هیچ اقدامی نکنید و تنها منتظر آینده بمانید که فرا رسد، متاسفانه بعد از یک سال در میابید که خبری از بخت و سعادت موعود نشد. پس چه بلایی بر سر این بخت و اقبال فروزان آمد؟ توجه داشته باشید که شما به جای آنکه مسیر ترسیم شده را که کارت های تاروت برای شما علامت گذاری نموده است با شور و اشتیاق خالص تری ادامه دهید، ترجیح دادید که به آن توجه نکنید و البته این کار به اختیار خودتان است. شما با اشاره های کارت ها می توانید به نیروهای منفی پی برده و بدون آنکه عملا متحمل زحمات یا خسارات فراوان شوید از وضعیت های مخاطره آمیز آگاهی یافته و از ناملایمات بپرهیزید. درصورتیکه روی انرژی های بالقوه و موقعیت های مساعد و اشاره شده توسط کارت ها توجه و اقدام شود، نوعی هماهنگی روحی و روانی بین راز آموز و رمزها قرار می گیرد. ثمره این ارتباط لطیف و جذاب، دریافت و آگاهی از پیام کائنات و برخورداری از نیروهایی است که در اطراف ما قرار دارند.

مطالب مرتبط:

تاروت شناسی پیشرفته
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
معنی کارت های تاروت-سرگذشت یک تاروت شناس

نمادهای فال تاروت
روانشناسی رنگ ها در فال تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن