تاروت شناسی

نمادهای فال تاروت – بر اساس اسطوره شناسی

قبل از یادگیری کارت ها، اجازه دهید به ساختار دیگری که در کنار علوم نجومی کمک می کند کارت خوانی برایتان آسان تر شود نگاهی داشته باشیم: این ساختار نمادهای رایج روی کارت ها فال تاروت است.

علامت روی عکس ها فهمیدن هر کارت را آسان می کند

تصاویر تاروت پر از چنین نمادهایی است، که به یک دلیل ساده کمک زیادی به شما می کنند: به دلیل اینکه ناخودآگاه شما از قبل معانی تمام این نمادها را می داند!

چطور ممکن است؟ زیرا همانطور که اسطوره شناسی و یونگ معتقد بود این نمادها بخشی مشترک همه فرهنگ های روی کره ی زمین است و همه از آن ها آگاهی دارند ( چیزی که یونگ آن را ناخودآگاه جمعی می نامد). برای مثال خورشید خوب است؛ شب خطرناک است و غیره و…

کارت های تاروت خودشان را همان چیزی که هستند نشان می دهند

شمشیر خطرناک است. آب در جام در تلاطم است. عصای چوبی جادوگر، به راحتی به آتش تبدیل می شود. ستاره ی سه راس (یا سکه ها) پول را نشان می دهند.

انسان در کارت های تاروت

جوان ها، بی تجربه هستند. بچه ها سازگاری و سازش دارند. با چشم بسته نمی توانید هیچ چیز را ببینید حتی چیزی که واضح و آشکار باشد. هر کارت می تواند مشخص کند انسان چه خلق و خویی دارد.

ستاره ها، ماه و خورشید

یک ستاره ی تنها، نشان دهنده یک راهنما در زندگی شما است. ماه، سایه ها را بیرون می آورد و خورشید نمایانگر وضوح و گرما است. خورشید روز را به ارمغان می آورد و ابرها را کنار می زند.

سایر نمادهای رایج

کشتی نشان دهنده ی سفر است. پل به شما اجازه می دهد عبور کنید. قلعه، ایمنی شما را تضمین می کند. کوه ها مانع هستند، اما افق های جدیدی را باز می کنند.

توجه داشته باشید که شما نیازی به حفظ نمادهای بالا ندارید: آن ها خیلی زیاد هستند. فقط درک شما را نسبت به این جزئیات زیاد می کنند و باعث تداعی معانی به شکل واقعی خود می شوند.  نمادهای روی کارتها در تاروت خوانی کمک زیادی می کنند، زیرا شما از قبل معنی آن ها را می دانید.

روان تاروت به هیچ وجه فال گیری و پیشگویی را تایید نمی کند و آموزش های خود را با هدف سرگرمی و آموزش ارائه می دهد. روان تاروت اولین تارنمایی است که به صورت علمی و داستانی بر اساس اسطوره شناسی به بررسی افسانه، اسطوره ها، نماد ها، کارت ها و غیره پرداخته است.

بیشتر بدانید:

درس ۱: فال تاروت کبیر – تفسیر کارت های تاروت کبیر

درس ۲: فال تاروت صغیر – تفسیر کارت های تاروت صغیر

آموزش جامع فال تاروت – تاروت شناسی پیشرفته

اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

تاریخچه معنی برعکس کارت های تاروت

فال تاروت یک کارتی، دو کارتی و سه کارتی

خرید کارت های تاروت با آموزش رایگان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن