تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت های تاروت صغیر- سری شمشیر

نام لاتین کارت های سری شمشیر: Swords 
عنصر مربوط به کارت های تاروت صغیر سری شمشیر هوا می باشد و فصل بهار برای این کارت ها در نظر گرفته شده است.    

 معناشناسی کارت های تاروت صغیر سری شمشیر  

معانی و مفاهیم کارت های شمشیر در فال تاروت صغیر بیانگر اقدام، زور، تحول، قدرت، ظلم، جاه طلبی، شجاعت و کشمکش می باشند. معنی این کارت ها می تواند هم یک عمل سازنده و یا یک عمل مخرب باشد که نهایتا منجر به خشونت شود. این کارت ها همچنین می تواند به معنای نفرت، جنگ طلبی و دشمنی است و در میان تمام کارت های تاروت صغیر، کارت های دسته شمشیر قدرتمندترین و خطرناکترین کارت ها هستند.

کارت های شمشیر به علت اینکه دو لبه دارند، نشانه یک تعادل میان درک و قدرت هستند و نشانه آنست که چگونه دو ویژگی درک و قدرت می توانند سبب خیر و یا شر شوند. به همین علت است که می گویند کارت های شمشیر باید در یک تعادل با معنویت (کارت های تاروت صغیر سری چوبدست) و احساس کارت های دسته جام باشند. کارت های شمشیر برعکس در تاروت صغیر مفاهیم منفی از جمله چون خشم، گناه، قضاوت زشت و زننده، بی رحمی و همچنین آزارهای کلامی و روانی را شامل می شود.

از نظر موقعیت زمانی می توان کارت های شمشیر را به فصل بهار نسبت داد و یا اینکه بگوییم بیانگر تعداد هفته هستند. کارت های شمشیر نقش خال پیک در بازی ورق را ایفا می کنند.

کارت های شمشیر بیانگر چه شخصیتی می باشند؟

کارت شمشیر تاروت صغیر به طور معمول در کارت های درباری نشان دهنده انسان هایی باهوش، متفکر، عاقل و منطقی است که در ارتباط برقرار کردن با دیگران عالی عمل می کنند. درواقع بیانگر انسان هایی است که دوست دارند از تمام اتفاقات اطراف با خبر شده و آن ها را تجزیه تحلیل کنند. همچنین در برخی موارد کارت های شمشیر در فال تاروت صغیر می تواند نشان دهنده شخصیتی بی رحم، سلطه جو، لجباز و یک دنده باشند.

حضور اکثریت کارت های شمشیر در یک فال

اگر هنگام گرفتن فال تاروت صغیر مشاهده شود که تعداد زیادی از کارت های ظاهر شده مربوط به کارت های شمشیر است به شما می گوید که صاحب فال در جستجوی راه حلی برای کشمکش های روحی، ناسازگاری و مناقشات و تصمیماتی که باید اتخاذ شود، می باشد. علاوه بر این ظهور چندین کارت شمشیر در کنار یکدیگر در فال تاروت صغیر می تواند نشانه ی درگیری و خشونت در آینده ای نزدیک برای صاحب فال باشد.

در کل کارت های تاروت صغیر شمشیر می توانند به شما پیام هایی بسیار منفی و یا قوی و مستحکم بدهند و یا در عین حال می توانند حاوی هشدارهایی درباره اتفاقات پیرامون باشند و شما را آگاه می کنند که محتاط تر عمل کنید.

بیشتر بخوانید:
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
فال تاروت یک کارتی، دو کارتی و سه کارتی
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن