دسته‌بندی نشده

فال تاروت تک کارتی سه و پنج کارتی

یکی از قدیمی تریین روش های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت تک کارتی بوده است. تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط به تاروت در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پر هزینه بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه های زیادی را دریافت می کنند.

فال تاروت تک کارتی

این فال دارای انواع گوناگون است. برای انجام این نوع فال ورق که همان فال ورق تک نیتی است و از دسته کارت های تاروت کبیر و ۲۲ عددی است استفاده می شود . لازم است نیت کرده و با تمرکز یک کارت را انتخاب کنید. پس از انتخاب کارت و پاسخ را در زندگی خود اجرا کنید .

فال تاروت سه کارتی

باید از تمام ۷۸ کارت همزمان استفاده شود . پس بعد از بر زدن در فال تاروت سه کارتی ، کارت اول فال تاروت ، نشان دهنده زمان گذشته ی نیت شماست . کارت دوم فال تاروت سه کارتی : زمان حال نیت شما را نشان می دهد و در نهایت آخرین کارت از فال تاروت سه کارتی ، مربوط به زمان آینده ی نیت شما می باشد .

فال تاروت پنج کارتی

فال تاروت با پنج کارت که هر یک دارای تعابیر متفاوت و مربوط به زمان ها و احوالات مختلف است .
در فال تاروت پنج کارتی شما از زمان حال نیت خویش آگاه می شوید و همچنین در خصوص زمان گذشته و تاثیراتی که از اتفاق های افتاده در آن هنوز باقی است اطلاعاتی بدست می آورید و دربارهی آینده نیز فال تاروت پنج کارتی به شما خواهد گفت که چه پیش می آید . در فال تاروت پنج کارتی دلایل و اتفاقات پنهان نیز نمایان می شود و در نهایت تاروت به نیت شما پاسخ مناسبی خواهد داد .

گوی بینی برای گرفتن فال احساس طرف مقابل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن