تعبیر خواب

تعبیر خواب رعد و برق آتشی

تعبیر خواب رعد و برق آتشین را در این صفحه از روان تاروت در حال مطالعه هستید که از سخت ترین تفاسیر و همچنین چالش برانگیز ترین تعبیر هایی است که در دنیای رویا می شود به آن برخورد کرد ،همچنین بهتر است بدانید که شرایط شما در هنگام دیدن رعد و برق با آتش در خواب تاثیرات فراوانی در تعبیر آن دارد نکته این جاست که بدانید دیدن این خواب چه اثراتی بر زندگی شما در دنیای واقعی خواهد گذاشت.

انواع خواب های مربوط به صاعقه

اگر شما خواب برخورد رعد و برق شدید به زمین را ببینید :
به این معنی خواهد بود که به زودی خیر و برکت و روزی از آن شهر و کشور خواهد رفت و به زودی شما باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و هر چه زودتر باید فکری به حال خود و آینده تان کنید. ( همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب غرش آسمان )

اگر ببینید که صاعقه به یک شخص برخورد کرده است و وی دچار برق زدگی شده است :
تعبیر این خواب نیز بسیار بد خواهد بود، به گونه ای که به احتمال زیاد آن شخص از دنیا برود و یا اینکه مال و اموال خود را در کمترین زمان ممکن از دست بدهد که تعابیر مشابهی با تعبیر خواب عصبانیت مرده دارد .

ممکن است شما خواب برخورد صاعقه با انسانی را ببینید که در خواب شما برای آن شخص بعد از برخورد مشکلی پیش نیاید ( دچار برق زدگی نشود ) :
اگر شما چنین خوابی را ببینید، مطمئناً به این منظور خواهد بود که به زودی مشکلات بسیار زیادی برای آن شخص رخ خواهد داد و باید خود را برای مسائل پیش آمده، آماده کند تا بتواند حداقل از برخی اتفاقات جلوگیری کند. ولی با این حال، این شخص می تواند با سربلندی از میدان رزم بیرون بیاید و به کار خود ادامه دهد.

اگر شما در خواب ببینید که صاعقه ای در آسمان به سوی زمین ایجاد شد و بلافاصله پس از آن، باران شروع به باریدن کرد :
به این معنی خواهد بود که ممکن است در اوایل، شهر و یا کشور شما دچار مشکلاتی شود اما به دلیل وجود باران در خواب، به این منظور خواهد بود که به زودی آن شهر و یا کشور، می تواند از پس تمامی مشکلات خود بر بیاید. ( نگاه کنید به تعبیر خواب دلتنگی مرده )

حال اگر شما خواب صاعقه و آتش را با هم ببینید و به این صورت باشد که پس از ایجاد صاعقه از سوی آسمان به زمین، آتشی ایجاد شد :
به این معنی خواهد بود که به زودی مشکلات بسیار زیاد و غیر قابل حل نشدنی برای آن منطقه / شهر / کشور به وجود خواهد آمد و باید هر چه زودتر آن محل را ترک کنید.

ممکن است شما در خواب ببینید که آتشی در سطح شهر / منطقه ایجاد شده و پس از ایجاد صاعقه، باران آمد و آن آتش را خاموش کرد :
اگر شما چنین خوابی را دیده اید، به این معنی خواهد بود که به زودی شما از پس مشکلات زندگی خود نجات خواهید یافت و می توانید با سربلندی پیروز میدان شوید.

اگر شما خواب ببینید که یک شخصی بعد از رعد و برق شدید در آتش در حال سوختن است :
می تواند بسیار بد باشد به گونه ای که هر لحظه امکان دارد آن شخص از دنیا برود.

اگر شما در خواب ببینید که صرفا در کنار آتش ایجاد شده از رعد و برق ایستاده اید :
باید به این فکر کنید که در خواب اذیت می شده اید؟، آیا توانایی دور شدن از آتش را داشته اید؟
معمولا کمتر کسی توانایی کنترل کامل خواب خود را دارد، از این جهت سخت است که شما از آتش در خواب دور شوید و اگر شما در کنار آتش ایستاده اید، به این معنی خواهد بود که به زودی مشکلات بسیار زیادی سراغ شما و خانواده تان خواهد آمد و شما صرفا تماشاگر مسائل پیش آمده خواهید بود و هیچ کاری از عهده تان بر نمی آید.


در کل خواب صاعقه و آتش چنین تفسیری دارد که به زودی اتفاقات بسیار بدی برای شما رخ خواهد داد و باید خود را آماده چنین مسائلی کنید، هر چند که نباید از این گونه خواب ها ترسید زیرا سرنوشت زندگی خودتان، خودتان خواهید نوشت و از این جهت می توانید زندگی خود را با توبه کردن و درخواست عفو از خداوند متعال تغییر دهید.

بیشتر بخوانید

تعبیر خواب مردن اطرافیان 

گوی بینی برای گرفتن فال احساس طرف مقابل

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش داری (خواستگاری ، خیانت ، خود کشی ،ازدواج، دعوا )

تعبیر خواب ، مردی که دوستش دارم (دوست پسر قدیمی،پسری که دوستش داریم ؟پسر مورد علاقه)

تعبیر خواب ، دیدن معشوق در خانه ( دعوا – ازدواج )

تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه تاریک ( بوسیدن – هم آغوشی )

 

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن