تاروت کبیردسته‌بندی نشده

معنی کارت تاروت کبیر- ارابه در جهت صحیح

معنی کارت ارابه در جهت صحیح نشان دهنده ی پیروزی و غلبه شما بر مخالفان از طریق اعتماد به نفس و قدرت کنترلتان است. دخيل کردن هر یک از این موارد به هر مسئله ای، نتیجه در پیروزی شما دارد. شما باید با استفاده از قدرت اراده ی خود بر هر مانع و چالشی بر سر راه خود غلبه کنید. حتی ممکن است شما دریابید که با نفوذ به نیروهای مخالف اطرافتان از آن ها به نفع خود استفاده کنید. مصمم، خویشتن دار و سخت کوش باشید. با این کارها شما بر هر سختی و هر مخالفی که سعی در محدود کردنتان دارد غلبه می کنید. در نهایت این مبارزه شما را قوی تر خواهد کرد.

کارت ارابه در جهت صحیح به شما چه می گوید؟

کارت ارابه در جهت صحیح در فال تاروت کبیر به شما می گوید تازمانی که تمرکز، عزم واعتماد به نفس خود را نسبت به توانایی هایتان حفظ کنید، دنبال کردن اهدافتان برایتان موفقیت به ارمغان می آورد. کاملا بر روی کاری که در حال انجامش هستید تمرکز کنید، وارد مسابقه شوید و ببرید. بر رقبایتان چیره شوید و آن ها را شکست دهید. توانایی تحمل در مقابل سختی های لازم را در خود پرورش دهید. در حقیقت، تلاش برای دستیابی به هدفتان می تواند به اندازه ی دستیابی به آن لذت بخش باشد. زمان آن رسیده که پر قدرت و در کنترل باشید. همچنین باید متکی بر قدرت اراده و خویشتن دار باشید.

لازمه ی کارت ارابه در جهت صحیح چیست؟

لازمه ی کارت ارابه در جهت صحیح در فال تاروت کبیر این است که شما خود را ثابت کنید و جسور باشید. باید به خود نگاهی بیندازید و در بیان نیازها و خواسته هایتان اعتماد به نفس داشته باشید چون در غیر این صورت شکست خواهید خورد. باید به خود ایمان داشته باشید و بدانید که اساس چه کسی هستید و از چه طرفداری می کنید که به این ترتیب ارزش ها و اعتقادات شخصی که توسط کارت عشاق ایجاد شده است را می سازید.

کارت ارابه از شما چه می خواهد؟

گاهی کارت ارابه در جهت صحیح در فال تاروت کبیر از شما می خواهد که با انگیزه های تهاجمی خود کنار بیایید. خشم بخشی از طبیعت انسان و قسمتی از مکانیزم بقای ذاتی شماست. خشم را نمی شود به راحتی و سادگی سرکوب کرد، با انجام این کار فقط آن را به سمت خودتان متمرکز کرده اید که این کار موجب می شود با گذشت زمان این خشم سرکوب شده به صورت مریضی های جسمانی به سراغ شما بیاید. خشم می تواند بسیار مخرب باشد ولی در عین حال انرژی قدرتمندی است که می توان آن را خلاقانه هدایت نمود. زمان آن رسیده که شما بر احساسات خود چیره شوید و خشم و غضب خود را کنترل کنید. نشان دهید که چه کسی رئیس است و کنترل اوضاع را به دست بگیرید، اما این کار نیازمند آن است که شما بتوانید اول کنترل خودتان را به دست بگیرید.
معنی دیگر کارت ارابه در جهت صحیح می تواند نشانگر مسافرت و رانندگی زیاد باشد.

بیشتر بخوانید:
معنی برعکس کارت تاروت کبیر ارابه
آموزش جامع فال تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن