تعبیر خواب

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش داری

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش داری و خواستگاری .
تعبیر خواب دیدن خیانت دختری که دوستش داری .
تعبیر خواب دیدن خود کشی دختری که دوستش داری .
تعبیر خواب دعوا با دختر مورد علاق .
تعبیر خواب فرار با دختری که عاشقش هستی .
تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش دارم با رقیب .
دلیل خواب دیدن عشق قدیمی .
تعبیر خواب شخصی که دوستش داریم .
تعبیر از دست دادن دختری که دوستش دارید در خواب .
تعبیر خواب دیدن فوت پدر دختری که دوستش دارید .
خواب های عاشقانه چه تعبیری دارن .

تعبیر خواب دیدن شخصی که دوستش داری

خیلی اوقات خواب می بینیم که پسر یا دختری که دوستش داریم در خوابمان آمده اســت و بعد از بیدار شدن حتما در این فکر فرو می رویم که چرا خواب این شخص را دیده ایم. ما در ادامه تعبیر این خواب را به شما خواهیم گفت . اگر زن و یا دختری را که به او علاقمند هستیم و دوستش داریم را در خواب ببینیم چه تعبیری دارد؟دیدن معشوقه در خواب را چند معبر تفسیر و معنی کرده اند که در پایین آن ها را میخوانیم ولی تعبیر خواب خیانت زن شوهر دار را در مطلبی دیگر دنبال کنید .

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش داری

اگر خواب ببینید که دختری که دوستش دارید به خواستگاریتان آمده :
این رویا نوید بخش این موضوع است که شما و ایشان در اینده ی نزدیک ملاقات های زیادی با همدیگر خواهید داشت و همراه با بزرگتر ها درمورد زندگی مشترکتتان بحث و گفتگو خواهید نشست
شیخ طوسی در اهمین باره نوشته اند اگر ببینی با او دعوا میکنی به علامت زیاد شدن محبت صفا صمیمیت است اگر ببینی در مکانی نا آشناست دلالت بر جدایی دارد اگر ببینی با تو همبستر شده نشان از نزدیک شدن زمان ازدواج و اگر ببینی مرده است دلالت بر دراز شدن طول عمر ایشان دارد .

خود کشی دختری که دوستش دارم :
اگر خواب ببینید که دختری که سال هاست عاشقش هستید و چند بار به خواستگاریش رفتید ( در بیداری ) اما هر بار به دلیل مخالفت پدر و مادرش به همدیگر نرسیدید خود کشی کرده .
همانطور که در قسمت بالا اشاره شد تعبیر خواب مردن دوست دختر و یا فردی که او را دوست داریم بلندی عمر برکت نعمت و سلامتی برای شخص ایشان است
علامه طباطبایی میگونید اگر ببینی با ایشان ازدواج کرده ای و مراسم عقد عروسی و یا جشن شادی تان را برگزار میکنید خوب نیست و به این معناست که یک گرفتاری و یا رنج بزرگ در انتظار هر دوی شماست چنان چه ببینی از ایشان به هر دلیلی جدا شده ای و یا قهر کرده ای میتوانی امیدوار باشی که زمان وصلت نزدیک شده است .

تعبیر خواب خیانت دختری که دوستش دارید :
خواب دیدم دختری که دوسش دارم به من خیانت کرده و با یکی از دوستان نزدیک من ارتباط تلفنی داشت و حتی باخبر شده بودم که چند بار با هم نزدیکی جنسی داشتند و خونه خالی رفته بود و به همین خاطر وقتی دیدمش زدم تو گوشش و کلی دعواش کردم و بهش گفتم تو کی خائن پس فطرتی اونم به من کلی بد و بیراه گفت تعبیرش چیه؟
هر گونه مشاجره و یا درگیری بین شما و ایشان در این رویا مشروط بر دیده نشده خون و یا خونریزی و عدم حضور و یا دخالت دیگران دلالت بر نزدیک شدن موعد وصلت و یا وفاداری در ادامه ی رابطه است .

تعبیر خواب دعوا با دختری که دوستش دارم :
در اکثر این موارد بر این تعبیر است که شخصیت تو دیگران را مجذوب می کند . پس از این توان و استعداد باید استفاده کنی و دختره مورد علاقه است را به مهمانی و مکان های شلوغ و فروشگاههای پرجمعیت ببر تا خوشحالتر شود .

تعبیر خواب فرار با دختری که عاشقش هستی :
بیانگر دخالت های زیاد دیگران در زندگی شخصی شماست اما باید نسبت به اینگونه بی تفاوت باشید چرا که ممکن است باعث و بی وفایی معشوق و اختلاف شوند .

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش دارید با رقیب :
تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

تعبیر خواب دیدن عشق قدیمی :
این خواب میتواند بـه بازگشت و وابستگی شـما بـه اهداف ناتمام یا پروژه‌هایي کـه در گذشته کنسل شده اند تعبیر شود ، بسیار اهمیت دارد کـه در طول دیدن این خواب چـه احساسی را تجربه میکنید.
اگر در خواب احساس کنید کـه رابطه‌ي شـما عادی و با عشق همراه اسـت، بـه این معناست کـه همین حالا فرصتی فراهم شده اسـت تا برنامه‌هاي گذشته‌ي خودرا ادامه دهید. این خواب صرفا بـه زمینه‌هاي عاطفی اهداف شـما اشاره نداشته و میتواند پروژه‌هاي شغلی یا تحصیلی شـما را در بر بگیرد.

تعبیر از دست دادن دختری که دوستش دارید در خواب :
شک و تردیدها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی.

تعبیر خواب دیدن فوت پدر دختری که دوستش دارید :
قرار در آینده تصمیم مهمی در زندگی خودت بگیری که در آن لحظه ، نداشتن آرامش همه رشته هایت را پنبه می کند و بعداً بسیار پشیمان خواهی شد . تمرین کن و یادت نرود (( بد ترین کار در هنگام نداشتن آرامش تصمیم گیری است ))

دیدن ازدواج عشقتان در خواب و پس از حرف زدن با وی ، نشناختن شما :
شما به شرطی از مشکلات پیش راه نجات می یابید که دستی که برای کمک به سوی شما دراز می شود را محکم بگیرید و خساست نکیند .

دیدن ازدواج دختری که دوست دارید به زور و دیدن چهره داماد توسط شما :
با توجه به این که چهره ی داماد را مشاهده کرده اید و بی توجهی معشوقتان به شما به نشانه ی غم بزرگ و روحی است که متوجه شما میشود و باعث افسردگیتان میگردد .

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش داری (خواستگاری ، خیانت ، خود کشی ،ازدواج، دعوا )
تعبیر خواب ، مردی که دوستش دارم (دوست پسر قدیمی،پسری که دوستش داریم ؟پسر مورد علاقه)
تعبیر خواب ، دیدن معشوق در خانه ( دعوا – ازدواج )
تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه تاریک ( بوسیدن – هم آغوشی )

تعبیر خواب بر گشتن معشوق ( همسر ، دوست پسر یا دختر قدیمی )
تعبیر خواب نوازش معشوق ( هم آغوشی و شاد شدن – نامحرم – ناشناس – همسر – همجنس)
تعبیر خواب پیام از معشوق ( نامفهوم ،عجیب ، احساس شادی ، کوتاه )
تعبیر خواب حرف زدن با معشوق ( ناشناس، گریه کردن ، نامفهوم ،ناراهت )
تعبیر نشانه های اتفاقات معمولی و مشکوک روزانه با معنی کارت های تاروت .
ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان .



برچسب ها

نوشته های مشابه

6 Comments

  1. خواب دیدم با دختری که دوستش دارم برای خرید یک سگ به بازار رفتیم و با آن سگ به خانه باز گشتیم و بسیار خوشحال بودیم ، تعبیرش چیست ؟

    1. می گویند فاصله عشق و نفرت یک مو است اینگونه تعاریف برای انسانهایی که در عشقشان بسیار حساس هستند صدق می کند پس مراقب باشید که توقع و انتظارتان از این وابستگی عاطفی تخریبی ایجاد نکند .

  2. سلام .
    در خواب دیدم دختری که دوستش دارم دستانش در دسته من است و کنارم نشسته ، سرش رو روی شونه هایم گذاشته است. تعبیری داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن