طالع بینی

خیانت مرد اسفند ( تنوع طلبی )

خیانت مرد اسفند ( تنوع طلبی )
مرد متولد اسفند ازدواج
راه های جذب مردان اسفند
رفتار با مرد اسفندی
مرد متولد اسفند چه زنی را دوست دارد
چگونه دل مرد متولد اسفند را بدست آوریم
خصوصیات مرد متولد اسفند

جذب و خیانت مرد متولد اسفند ( تنوع طلبی )

در این بخش از روان تاروت چگونگی خیانت مرد متولد اسفند ، انگیزه هایش و راهکار پیشنهادی ما را مطالعه می کنید . اعتقاد من بر این است که همه ی ما انتظارات نامعقولی از خود و دیگران داریم . خواسته های نا معقول ما ، مشکلات جدی ما در جذب مرد متولد اسفند و نگهداشتنش را به همراه دارد ، زیرا اساس رنج بردن از این رابطه را در ما فراهم می سازد . رنج هایی مثل خیانت خطرناک بوده و نقش مهمی در حرکت دو طرف به سوی تنهایی ، افسردگی ، خود بیزاری و در نهایت خودکشی بازی می کند ، تحمل کردن این رنج ها ، برطرف نکردن و نادیده گرفتن احساسات خودمان در برخورد با این حالات از عوامل مهم اختلالات بسیاری ، در زندگی فردی و رابطه ای ما در آینده خواهد گذاشت . افزایش آگاهی عاطفی ، نخستین گام در از بین بردن انتظارات نامعقول است . از آن جا که ما قادریم خود را با این فکر که ما منطقی و دیگران غیر منطقی هستند فریب دهیم ، اغلب از اینکه واقعاً چقدر غیر منطقی هستیم بی اطلاعیم .

راهکار :
فرض بفرمایید در جذب مردی اسفند ماهی که تمام ایده ال های جنسی ( خوش تیپ ، قد بلند ، عضلانی یا چاق ورزشکار یا کتاب خوان و … ) شما را دارد موفق شدید ، فردی با موقعیت اجتماعی و خانواده ای مناسب . وابستگی عاطفی و عشق خود را تا زمانی که از شما درخواست ازدواج کرده کنترل نمودید و همکنون به عنوان همسر نیاز های جنسی او را در حال پاسخ گویی هستید . پس از سپری شدن اندک زمانی احساس می کنید در حال خیانت کردن به شماست . . .
مشکل کجاست ؟ بعضی مردان متولد اسفند وقتی در مسائل جنسی وارد می شوند ، بسیار پرشور و پرحرارت هستند و می خواهد تک تک قسمت های بدن شما را کشف کنند ، معمولاً در اوایل روابط جنسی ، شما خجالتی بوده و یا به هر دلیلی تقلا می کنید که مانع شوید . پس از سپری شدن اندک زمانی از اولین رابطه جنسی ، دیگر بی پروا ، خود را در اختیار عشق زندگی خود قرار می دهید و بدون هیچ تقلا و مانعی مردتان شمارا فتح می کند . اینجاست که دیگر غریزه جنگندگی وی برای بدست آوردن رابطه جنسی با شما ارضاء نمی شود . فقط خودش ارضاء شده است . پس احساس کمبود و خلأیی در وی پدیدار می شود و بدون آنکه بخواهد، ناخودآگاه برای پر کردن این خلأ ( ارضاء شدن غریزه جنگندگی برای بدست آوردن رابطه جنسی ) به دنبال زنان دیگر که بتواند آنها را با جنگندگی فتح کند راهی می شود . اگر هم مرد بسیار نجیبی باشد و خیانت نکند، باز حالش بد است و از این رابطه راضی نیست وخودش هم نمیداند اشکال کوجاست . خیانت ، رضایت یا تنوع طلبی این دسته از مردان اسفند ماهی زمانی که شما در روابط عاطفی و جنسی خود مدیریت لازم را اعمال کنید مهار می شود و در غیر این صورت وی شروع به دور شدن از شما می کند . امید وارم گرفته باشید چکار کنید ،در این مورد خاص بیشتر از این نمی شود قلم را به نگاشتن محکوم کرد .


خصوصیات مرد متولد اسفند در ازدواج

می توانید مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد ،‌چه شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت اما اگر مشاهده کردید که او از زمره کسانی است که موقعیت های عالی را با بی اعتانیی از دست می دهد

و در حدی نامتعارف پیرو ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است » می باشد و حالت تنبلی و رخوت او را از تعقیب کارهای جدی بازمی دارد. بهر حال شما لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.مرد متولد اسفند ممکن است واجد همه آن چیزهایی باشد که شما خواهان آن هستید و یا برعکس فاقد همه آنها نباشد .

منش زندگی او چنان است که به طور مرتب رو در روی موقعیت های بی نظیر قرار می گیرد و اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و با تصمیمی راسخ بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، خط بطلان بکشد ، اما اشکال کار در این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند

و حس شناسایی« فرصت » در آنها ضعیف است و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود . مرد متولد اسفند آدم ضعیف النفسی نیست و عیب کار فقط در این است که گاهی چشمک های یک ستاره آنقدر نظر او را به خود جلب می کند که متوجه طلوع خورشید نمی گردد. طبیعی است که تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید که اکثرا اینطورند .

با وجود این امیدواری هایی نیز هست تاهست امید هم هست و برغم عدم قاطعیت که در اگثر متولدین این ماه به چشم می خورد ، در آوردن نان و تأمین زندگی یک امر الزامی است و وقتی او در این راه گام بر می دارد، قدرت درک بسیارش که ناشی از تأثیر سیاره نپتون است،

همراه با هوش سرشاری که به طور طبیعی در وی نهفته این امکان را به وجود می آورد که یک شبه ره صد ساله بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد، و اگر هیچ کدام از اینها نشد، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید. بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما می شناسید،

از این گروه باشد.از سوی دیگر، باید با صراحت گفت که اگر او مثلا تا سن 25 و ۳۰ سالگی نتوانسته باشد بار خود را ببندد و از موقعیت های مناسب زندگی بهره گیری های لازم را کرده باشد، بعید به نظر می رسد که آینده درخشانی در پیش داشته باشد.

وقتی می گویم که آینده درخشانی نخواهد داشت، منظورم آینده خانوادگی اوست که شامل حال شما، فرزندان شما و زندگی شما می گردد، در حالی که ممکن است از نظر خصوصی وضع رضایت بخشی داشته باشید.

بسیاری از متولدین اسفند که قدرت ریسک کردن را ندارند، از صمیم قلب به آنچه دارند، دلخوش و راضی می شوند ، بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ایشان ممکن است اصلا راضی نباشند.در یک چنین مواردی او حداکثر رضایت خاطر را از رویاهای طلایی خویش به دست می آورد و یک لقمه نان

و پنیر را برای زنده ماندن کافی می داند، در حالی که از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد. اگر آنقدر عاشق او هستید که حاضرید همه این کمبودها را تحمل کنید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید،

اما از همین حالا بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید .

مردا متولد اسفند چه زنی را دوست دارد

آیا مرد مورد علاقه ی شما متولد اسفندماه است؟
فکر می کنید شما زنی هستید که او دوست دارد و برای ازدواج انتخاب می کند؟
آیا اگر بتوانید با مرد اسفندی ازدواج کنید ازدواج خوبی خواهد بود؟

اگر می خواهید یک مرد اسفندی را برای ازدواج جذب کنید باید بگویم کلید و راه اصلی جذب مرد متولد اسفند رفتار درست با او بر اساس خصوصیات اخلاقی اش می باشد. همچنین اگر دوست دارید با یک مرد اسفندی ازدواج کنید باید بدانید او در عشق چگونه عمل می کند.

روان تاروت دات کام در این مطلب به همه ی سوالات شما در مورد مردهای اسفندی پاسخ می دهد.

چه زنانی می توانند با مردان اسفندی ازدواج کنند ؟
مردان اسفندی زنی را برای ازدواج دوست دارند که تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری با هر شرایطی را داشته باشد.

زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که :
به او عشق و علاقه دهد و با او تفاهم کامل داشته باشد. هماهنگی، توانایی در برآورده کردن نیازهای عاطفی و صبر و حوصله از جمله خصوصیاتی است که مرد اسفندی دوست دارد در زن وجود داشته باشد و معیارهای ازدواج او محسوب می شود.

مردان متولد اسفند :
مردان اسفندی روشن فکر و اهل منطق هستند و زنی را دوست دارند که با احساس و عاطفه باشد و او را کامل کند. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که اهل کنایه نباشد و همه ی حرف هایش را صادقانه و با صراحت بزند.

مرد متولد اسفند :
مرد متولد اسفند اهل حساب کتاب است و زنی را دوست دارد که در عین حال هم به این ویژگی شخصیتی او احترام بگذارد و هم بر خلاف او در رابطه احساساتی عمل کند و عاشق پیشه باشد.

چگونه دل مرد متولد اسفند را بدست آوریم ( جذب مرد متولد اسفند )

راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند یا جذب مردان اسفند :
برای جذب یک مرد اسفندی او را به تماشای فیلم اکشن نبرید؛

راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند :
متولدین اسفند ماه برای ارضای خواسته‌های خود، به وفور تغییر عقیده می دهند و از این شاخه به آن شاخه میپرند .

راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند :
آنها از تماشای تئاتر و بازدید از موزه‌ها لذت می برند و این مکان‌ها در واقع پاتوق مورد علاقه‌شان محسوب میشود. آنها از تماشای فیلم‌های سوزناک و رمانتیک به وجد می‌آیند، از این رو هرگز آنها را به تماشای فیلم‌های اکشن و پر زد و خورد نبرید.

راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند :
مردان متولد اسفند هرگز از یافتن نیمه گمشده خود ناامید نمی شوند و تا او را نیابند، دست از تلاش سرسختانه خود بر نمی دارند. بهتراست بدانید یکی از راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند این است که تحت هر شرایطی باید با آنها احساساتی و عاطفی برخورد کنید تا عمیقا آزرده‌ خاطر و دلخور نشوند و هرگز با خشونت با آنها رفتار نکنید.


راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند :
یکی از راه های بدست آوردن دل مرد متولد اسفند پذیرفتن مسئولیت های مالی است. مردان اسفند علاقه چندانی به حل و فصل مسایل مالی ندارند و ترجیح می دهند که این طور مسایل را به شریک زندگی‌شان بسپارند و خود از آن دور بمانند. آنها افرادی خیال ‌پرداز هستند که به جای زندگی در دنیای مادی، در عالم معنویت به سر می برند. برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن