تاروت شناسی

آموزش جامع فال تاروت – تاروت شناسی پیشرفته

آموزش فال تاروت

در این مطلب از روان تاروت به شما می آموزیم چگونه با آموزش فال تاروت آشنا شوید؛ به صورتی که  گویی بدون پرداخت هیچ هزینه ای به کلاس آموزش فال تاروت آمده اید. پس با ما همراه باشید.

نحوه خواندن کارت های تاروت

آموزش فال تاروت و یادگیری نحوه استفاده و خواندن تاروت نیاز به ترکیبی قوی از شهود و آشنایی با نمادهای کارت های تاروت دارد. هیچ راه دقیقی برای تاروت خوانی وجود ندارد و همچنین نمی توانید چیزی با عنوان کلاس آموزش فال تاروت مگر اینکه روی تقویت احساس شهودی شما تمرکز کند. زیرا در نهایت هر کس با هر تکنیکی که راحت تر است این کار را انجام می دهد. ما در یک فرایند گام به گام به شما کمک می کنیم در کمترین زمان بتوانید کارت های تاروت را بخوانید و تحلیل کنید.

قدم اول آموزش فال تاروت

ابتدا یک دسته کارت انتخاب کنید. تاروت شامل علامت هایی از طیف گسترده ای از آگاهی انسان ها می باشد. ورق ها و دسته های زیادی وجود دارد که نماد ها و شکل و شمایل مخصوص به خود را دارند. تاروت خوانی یعنی خواندن و فهمیدن معانی شکل های روی ورق های تاروت و خیلی مهم است دسته ای را انتخاب کنید که نماد های آن بازتابی از شخصیت شما باشد.

دسته ای به نام  Rider-Waite که ترجمه ی تحت الفظی آن سوارکار در انتظار می باشد بهترین و رایج ترین دسته برای شروع می باشد. البته گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد اما با این دسته می توانید راحت تر تاروت خوانی را شروع کنید.

قدم دوم آموزش فال تاروت 

در ذهن خود یک سوال یا یک موضوع (نیت) داشته باشید. اگر این مقاله را می خوانید پس قطعا سوالات زیادی در ذهنتان است. بیشتر مردم وقتی با عدم اطمینان در زندگی مواجه می شوند در مورد تاروت کنجکاوی می کنند و وقتی کارت های درستی را انتخاب کنید آن ها ابزار قدرتمندی می شوند که به شما کمک می کنند دیدگاه های دیگر را نیز در نظر بگیرید و در بهترین مسیر ممکن حرکت کنید.

به این فکر کنید که دوست دارید چه چیزی یاد بگیرید، این می تواند به سادگی پرسیدن چنین سوالی از خود باشد “امروز چه چیزی باید یاد بگیرد؟” یا “روابط من چگونه پیش خواهد رفت؟” تاروت یک آینده ی ثابت شده را نشان نمی دهد تنها ناخودآگاه شما را آشکار خواهد کرد. تاروت ابزاری است که با آن می توانید ادراکات پنهانی خود را مطرح کنید.

قدم سوم آموزش فال تاروت: به هم زدن و بازگرداندن کارت ها

 

هنگام بر زدن کارت ها به دقت همان مرحله ای از زندگی تان را که می خواهید در موردش بدانید در ذهن داشته باشید و به ان فکر کنید. بر زدن کارت ها بهترین راه برای برقراری ارتباط فیزیکی با کارت ها می باشد. همانطور که شهود یک جنبه مهمی از کارت خوانی است، ارتباط فیزیکی نیز باید برقرار شود. سعی کنید حداقل یکبار کارت ها را بر بزنید، اما چند بار که احساس می کنید لازم است از بر زدن کارت ها دریغ نکنید. همچنین می توانید ورق ها را به ۳ قسمت تقسیم کرده و دوباره آن ها را مرتب کنید. وقتی احساس کردید آماده هستید می توانید به این مرحله پایان دهید.

فال تاورت ۳ کارتی

پخش کردن کارت های تاروت به شما یک ساختار می دهد که در آن می توانید سوالات خود را پیدا کنید. هر موقعیتی در پخش کردن کارت ها، یک جنبه از سوال شما را در نظر می گیرد. مجبور نیستید هربار این کار را انجام دهید اما این روش خوبی برای آموزش فال تاروت است. پخش کردن کارت های گذشته، حال و آینده یکی از ساده ترین روش ها برای آشنایی با کارت ها در کارت خوانی است. از اولین کارت شروع کرده و یکی پس از دیگری آن ها را از چپ به راست پخش کنید.

تاثیرگذاری اولیه از کارت خوانی تاروت

قبل از معنی کردن کارت ها، همه ی کارت ها را مرور کرده و واکنش خود را نسبت به تصاویری که می بینید مرور کنید. هرچیزی مثل احساسات خود، رنگ ها، اشیا و نماد ها را در نظر بگیرید. واکنش لحظه ای شما به این موارد چیست؟ هنگام آموزش فال تاروت وقتی کارت ها را پخش می کنید از این موارد آگاه باشید.(نگاه کنید به روانشناسی کارت های تاروت)

فهمیدن معانی و حروف در تاروت و موقعیت آن ها

اگر تازه شروع کرده اید، باید یک مرجع برای کمک گرفتن در کنار کارت های فال تاروت داشته باشید. چنین مرجعی معمولا هنگامی که کارت ها را می خرید در اختیارتان قرار می گیرد یا می توانید از منابع اینترنتی برای فهم معانی و حروف در تاروت استفاده کنید. همانطور که مهارتتان در کارت خوانی بیشتر شود یاد می گیرید که این منابع را کنار گذاشته و از شهود خود استفاده کنید. اما این منابع برای شروع خوب است. توجه کنید معنی هر کارت به کدام جنبه از سوالتان پاسخ می دهد. ببینید با کارت هایی که در مقابلتان هستند چه شرحی می توانید پیدا کنید. بخشی از خواندن تاروت انتخاب تصادفی حوادث و معنی دادن به آن ها است.

پایان خواندن کارت ها

رسومات و تشریفات در آموزش فال تاروت یک راه مهم برای پردازش رویدادها هستند. حتی اگر شما خیلی دیر هرچیزی را باور می کنید، پیروی از رسومات کارت خوانی، احترام گذاشتن به این رسوم و اهمیتی که برای آن قائل هستید، درک شما را نسبت به جهان تغییر داده و دید دیگری به شما می دهد. بعد از کارت خوانی، سپاسگزار باشید، کارت های خود را مرتب کنید و مطمئن شوید که آن ها را در مکان امن و مطمئن نگه می دارید.

تمرین خواندن کارت های تاروت

با گذشت زمان، می توانید کارت های تاروت را با اعتماد به نفس بیشتری معنی کنید و وقتی کارت ها جلویتان چیده می شوند متوجه معانی و الگوهای آن ها می شوید. به عنوان مثال، با چیدمان مختلف کارت ها بر اساس تعداد و شکلشان در کنار هم می توانید همه ی وقایعی که به آن معنی می دهد را متوجه شوید. همه ی این ها آموزش فال تاروت را ساده تر کرده به شما کمک می کند بهتر بتواند کارت های تاروت را بخوانید و تحلیل کنید.

تاروت به آموزش های بسیار حرفه ای تر و تخصصی تری نیاز دارد که باید حتما همراه با پشتیبانی، نظارت و آموزش تخصصی به صورت خصوصی باشد.  برای شرکت در کلاس های آموزش کارت تاروت به شماره زیر در تلگرام پیام ارسال کنید. 

 

بیشتر بدانید:

اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

کارت شماره ۱ تاروت کبیر- جادوگر

خرید کارت های تاروت با آموزش رایگان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن