طالع بینی

دختر متولد خرداد

شخصیت زن متولد خرداد ماه
زن متولد خرداد ازدواج
عشق دختران متولدین خرداد
زن متولد خرداد طالع بینی هندی
چگونه زن متولد خرداد را عاشق خود کنیم
نقطه ضعف زن متولد خرداد

شخصیت زن متولد خرداد ما

شخصیت شناسی زن متولد خرداد :
بعضی از مردم می‌گویند که زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می‌شود اعتراف کرد که خبرهای بی‌مزه و یا چرت و پرت نمی‌‌گوید. ‌خبرهای او بسیار وسوسه‌انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است. توصیه می‌کنم هیچ رازی را به او نگوئید، چون مطمئناً کمی دور خودش می‌چرخد، چای دم می‌کند و برای پخش خبر جدید به یکی از دوستان تلفن می‌کند.

شخصیت شناسی زن متولد خرداد :
زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد. او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد که زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد که زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباس‌های چین واچین ثابت کند بلکه می‌خواهد او را فقط به خاطر خود و افکارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است.

شخصیت شناسی زن متولد خرداد :
بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند. اگرچه برخی می‌گویند آنها آدم‌هائی سطحی هستند، اما در واقع این‌طور نیست. او بر خلاف این آنها خود را به سرعت با محیط وفق می‌دهند.

شخصیت شناسی زن متولد خرداد :
آنها همان‌طور که در بحث‌ها در مورد موضوعات اصلی و شاخه‌های فرعی صحبت می‌کنند (چون آنها عاشق بحث و مذاکره هستند) به راحتی هم می‌توانند موضوع را عوض کنند.

شخصیت شناسی زن متولد خرداد :
دوستان یک زن خرداد توصیف‌های مختلفی از او دارند. گاهی معتقدند او شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می‌کند. اما به‌طور کلی بهترین ویژگی او این است که حتی اگر سعی کنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت.

شخصیت شناسی زن متولد خرداد :
بهتر است بدانید که هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت کار می‌کند. اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم کردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می‌کند.

عشق دختران متولد خرداد

زن خردادی در عشق :
عشق برای زن متولد خرداد یک احساس رمانتیک است که فقط با نیمه ی گمشده ی خود می تواند به آن دست یابد از این رو بسیاری از زنان متولدین خرداد در جست و جوی عشق رمانتیک حقیقی هستند.

زن خردادی در عشق :
زن خردادی از عشوه گری لذت می برد .

زن خردادی در عشق :
او در عشق واقعاً حساس و آسیب پذیر است .

زن خردادی در عشق :
زن خردادی می تواند از نظر احساسی وابسته شود .

زن خردادی در عشق :
نیاز به عشقی قابل درک دارد .

زن خردادی در عشق :
او در عشق غرق در احساسات پریشان است .

زن خردادی در عشق :
ممکن است وقتی عاشق می شود دارای ظاهر سرد باشد .

زن خردادی در عشق :
تمایل به مهار و سرکوب هیجانات ناشی از عشق دارد .

زن خردادی در عشق :
دارای احساسات عمیقی است اما ابراز عشق برایش دشوار خواهد بود .

زن متولد خرداد ازدواج

زن متولد خرداد در ازدواج :
مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد.

زن متولد خرداد در ازدواج :
زن متولد خرداد برای ازدواج در جستو جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد.

زن متولد خرداد بعد از ازدواج :
زنان متولد خرداد معمولاً بعد از ازدواج گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف هستند .

زن متولد خرداد بعد از ازدواج :
آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟ آیا از اینکه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با این کار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یک عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می رود. با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن ( یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی ) موجود رومانتیکی جلب می کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم که او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینکه باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های زیاد و کوشش فراوان می باشد.


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن