تعبیر خواب

تعبیر خواب پیام از معشوق

تعبیر خواب پیام ازدواج از معشوق :
تعبیر خواب پیامک زدن :
تعبیر خواب پیام ترس ناک از معشوق :
تعبیر خواب پیام دادن :
تعبیر خواب پیام بد از معشوق :
تعبیر خواب پیام دادن عشق قدیمی :
تعبیر پیام دادن معشوق :
تعبیر خواب پیام دادن به عشقت :
تعبیر دیدن اس ام اس در خواب :
تعبیر خواب پیام از سمت معشوق :
تعبیر خواب پیام با صدای معشوق :
تعبیر خواب پیام روشن از معشوق :

تعبیر خواب پیام از معشوق

تعبیر خواب پیام و پیامک اغلب با موضوع ارتباطات همخوانی دارد. دریافت یک پیامک در رویا به معنای اتفاقات جدیدی است که در زندگی شما رخ می دهد. تعبیر خواب پیام و پیامک گاهی اوقات پیچیدگی های خاص خود را نیز دارد.

تعبیر خواب ، پیام صوتی و متنی از معشوق :
اگر پیام متنی بر روی گوشی شما بود و همراه با آن یک پیام صوتی نیز دریافت کردید، نشان دهنده پیچیدگی شرایط پیش روی شماست. در زندگی اتفاقاتی رخ می دهد که برای شما دشواری هایی به همراه دارد. در برخی از منابع قدیمی تعبیر خواب، ارسال پیامک متنی نیز به شرایط دشوار زندگی در آینده ای نه چندان دور تشبیه شده است. اما در منابع غربی جدید حتی به نوع گوشی تلفن همراه نیز اشاره شده است.

تعبیر خواب ، پیام از معشوق و شاد شدن :
اگر خواب ببینید با پیام و پیامکی که بر روی صفحه گوشی آیفون خود مشاهده می کنید احساس شادی به شما دست می دهد ، تعبیر آن به این معناست که فردی تبدیل به یک دوست صمیمی برای شما خواهد شد. اما اگر قادر نباشید آن پیام را باز کرده و یا متن آن برای شما در رویا ناخوانا بود، به مشکلات ارتباطی اشاره می کند که سد راه شما در زندگی خواهد شد.

برخی از معبرین بر این باورند که دیدن پیام و پیامک در رویا برای افرادی رخ می دهد که سعی دارند پیام رویاهای پیشین خود و یا رویدادهای زندگی و پیام های کائنات را درک کنند!

تعبیر خواب ، پیام صوتی از معشوق و نامفهوم بودن :
مردی در خواب احساس می کند که فرد دیگری سعی دارد پیامی به او برساند اما صدای او رسا نبوده و این مرد قادر به شنیدن کامل پیام نیست. مرد بیننده رویا در شب های گذشته نیز رویاهای زیادی دیده اما همیشه آن ها را نادیده گرفته است. این خواب به او می گوید که رویاهای قبلی سعی دارند چیزی به او گفته و پیامی برسانند. در حالی که او قادر به درک آن ها نیست!

تعبیر خواب پیام و پیامک گاهی اوقات جزئیات دیگری را به جز متن پیام در بر می گیرد.

تعبیر خواب ، صدای دریافت پیام از معشوق :
اگر فقط در رویا صدای دریافت یک پیامک به گوش شما رسید، نشان دهنده عدم اطمینان شما از برخی احساسات درونی است. این احساسات ممکن است از طرف شما و یا از طرف فردی دیگر باشد. در هر حالت شما نوعی ناامنی و عدم اطمینان احساس می کنید. گاهی نیز چنین رویایی به عدم اعتمادبنفس تشبیه شده است. یا شاید خبری تازه به گوش شما رسیده اما نسبت به صحت آن اخبار مطمئن نیستید. اگر قادر بودید متن پیام را نیز به خاطر آورید، آن را به شکل نمادین تفسیر کنید و در کنار این بی اعتمادی و عدم اطمینان قرار دهید.

تعبیر خواب پیام و پیامکی که با محتوای متن نوشتاری ارسال و یا دریافت می شود، به نوعی ارتباط جدید اشاره دارد.

تعبیر خواب ، پیام با متن کوتاه از معشوق :
اگر شما در رویا پیامک متنی و یا نامه ای از معشوق خود به شکل نوشتاری دریافت کردید که متن آن کوتاه بود، نشان دهنده شکل گیری یک رابطه کوتاه در زندگی شما است. اگر متن پیام نوشته شده به زبان انگلیسی بود بایستی شرایطی را پیش بینی کنید که می تواند رابطه کوتاه مدت شما را تحت تاثیر قرار دهد. این شرایط عمدتا بیرونی خواهد بود. مانند دخالت اطرافیان.

تعبیر خواب ، پیام عجیب غریب از معشوق :
گاهی اوقات متن پیام های دریافتی ما در رویا پر از کلمات عجیب و غریب است که به شکل نامنظمی نوشته شده است. در چنین حالتی تعبیر خواب پیام و پیامک به ما هشدار می دهد که بایستی بیشتر نسبت به استراحت خود دقت کنیم و زمان بیشتری را به خود اختصاص دهیم. این رویا به خستگی ذهنی ما مربوط می شود.

تعبیر خواب ، پیام ناخوانا از معشوق :
اگر پیامی ناخوانا از سمت معشوق خود در گوشی تلفن همراه خود دریافت کردید، بایستی نسبت به انتخاب دوستان و روابط صمیمی با همکاران خود دقت بیشتری نمایید چرا که یک ارتباط اشتباه و مخرب می تواند حتی منجر به خراب شدن رابطه خوب و طولانی شما با معشوق خود در زندگی شما شود.

تعبیر خواب ، پیام از معشوق ازدواج :
تعبیر خواب پیام و پیامکی که از معشوق خود در رویا به منظور پیشنهاد ازدواج با وی دریافت می کنید، پیشنهاد دهنده یک رابطه عاشقانه جدید است! اما اگر دوستی در رویا پیام اینکه ازدواج کرده برای شما ارسال کند به این معناست که احتمالا در زندگی بیداری شخصی سعی دارد قصد و نیت شما را مورد بازپرسی و بررسی بیشتر قرار دهد. این موضوع می تواند در مراحل کاری یا پیشنهاد های مهمی مانند پیشنهاد ازدواج برای خواهر یا برادر شما باشد .

بیشتر بخوانید :

گوی بینی برای گرفتن فال احساس طرف مقابل

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

تعبیر خواب دیدن دختری که دوستش داری (خواستگاری ، خیانت ، خود کشی ،ازدواج، دعوا )
تعبیر خواب ، مردی که دوستش دارم (دوست پسر قدیمی،پسری که دوستش داریم ؟پسر مورد علاقه)

شروع دوباره رابطه تمام شده براساس روانشناسی عشق

تعبیر خواب ، دیدن معشوق در خانه ( دعوا – ازدواج )
تعبیر خواب آمدن معشوق به خانه تاریک ( بوسیدن – هم آغوشی )

تعبیر خواب بر گشتن معشوق ( همسر ، دوست پسر یا دختر قدیمی )
تعبیر خواب نوازش معشوق ( هم آغوشی و شاد شدن – نامحرم – ناشناس – همسر – همجنس)
تعبیر خواب پیام از معشوق ( نامفهوم ،عجیب ، احساس شادی ، کوتاه )
تعبیر خواب حرف زدن با معشوق ( ناشناس، گریه کردن ، نامفهوم ،ناراهت )
تعبیر نشانه های اتفاقات معمولی و مشکوک روزانه با معنی کارت های تاروت 
ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن