تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت تاروت صغیر- نه چوبدست

معنی کارت نه چوبدست در جهت صحیح: شجاعت، پافشاری و پشتکار، سنجش میزان اعتقاد و انعطاف

معنی کارت نه چوبدست برعکس در تاروت صغیر: بیمار، عدم اهميت، حالت تدافعی گرفتن، شک و تردید و عدم تعادل روحی

تصویر شناسی و نماد شناسی

کارت نه چوبدست که از کارت های تاروت صغیر سری چوبدست است مردی خسته و مجروح را نشان می دهد که چوبی را در دست دارد که بنظر می آید در حالتی از آخرین دفاع است. او در نبرد شرکت کرده و پیروز شده است. او توسط هشت چوب دست دیگر در پشت سرش که مانند دیواری قرار گرفته اند محافظت می شود. مرد در کارت نه چوبدست تاروت صغیر خسته بنظر می رسد زیرا به چوبدست خود تکیه داده است و بصورت آماده باش ایستاده تا از منطقه و یا حقوق خود دفاع کند. از سر باند پیچی شده اش مشهود است که اخیرا در مبارزه ای شرکت داشته است. با این وجود حاضر است برای باورهایش و چیزهای با اهمیت زندگی همچنان مبارزه کند.

معنی کارت نه چوبدست تاروت صغیر

معنی کارت نه چوبدست در فال تاروت صغیر این است که با احتیاط پیش بروید! مراقب وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. درس های زندگی گاه می توانند مشکل باشند خصوصا زمانیکه امیدها پراکنده شده باشند. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید.

معنی کارت نه چوبدست در تاروت صغیر به شما می گوید معصومیت، صراحت و اعتماد شما تبدیل به حالت دفاعی در شما گشته است. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی بنظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید درست است که تجربیات به شما آسیب وارد کرده اند ولی در عین حال قدرت شما را افزایش داده اند.

معنی کارت نه چوبدست در فال تاروت صغیر به شما هشدار می دهد؛ بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما باشد. دست از تلاش برندارید در درون شما نیروهای نهفته ای است که نیاز به رشد و پیشروی دارند. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آن ها را ندارید تحت فشار قرار دهند یا شما را در وضعیتی قرار دهند که احساس ناامنی و آشفتگی کنید.

نکات پیشنهادی کارت نه چوبدست تاروت صغیر:

– از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

 – به رویاها و خواب های خود توجه کنید به هدایت درونی خود اعتماد کنید!

 – در مقابل مشکلات از خود پایداری و مقاومت نشان دهید و با قدرت و لجاجت در برابر آن ها بایستید.

بیشتر بخوانید:
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن