تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت تاروت صغیر- شوالیه چوبدست

معنی کارت شوالیه چوبدست در جهت صحیح: انرژی، نیرو، اشتیاق، شهوت، عمل و اقدام، ماجراجویی، واکنش های آنی و تحریک پذیری

معنی کارت شوالیه چوبدست برعکس: عجله، اتلاف انرژی، تاخیر و ناامیدی

تصویر شناسی و نمادشناسی

کارت شوالیه چوبدست که از گروه کارت های تاروت صغیر سری چوبدست است، مظهر تحرک و اقدام است. شوالیه چوبدست نمایانگر مردی جوان است که همانند جوینده ای بدنبال هدف خاص خودش می باشد. در این کارت تاروت صغیر یک مرد جوان خوش قیافه در لباس جنگی خود از میان دشت ها می تازد. سه کوه هرمی شکل در فاصله دور دیده می شوند. ردای شوالیه چوبدست در کارت تاروت صغیر با تصاویر سمندرهایی که دم خود را گاز گرفته اند آراسته شده است. همانطور که گفته شد سمندرها می توانند بدون آنکه بسوزند در آتش قرار گیرند و چوبدست ها در کارت های تاروت صغیر دسته عصا نیز مظهر آتش هستند. این تصویر نمایانگر یک مرد جوان و سبزه است که دارای یک حس ماجراجویی و افکار ممتاز می باشد. شوالیه چوبدست می تواند نماد یک دوست خونگرم و صمیمی باشد گرچه در قضاوت های خود غیر قابل پیش بینی و عجول است.

معنی کارت شوالیه چوبدست تاروت صغیر

معنی کارت شوالیه چوبدست در فال تاروت صغیر این است که با شهامت پیش بروید و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. معنی کارت شوالیه چوبدست در فال تاروت صغیر مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده است. او پر قدرت، برون گرا و پر از شوق زندگی می باشد. در مقابل اشخاص و موقعیت هایی که ایجاد تغییرات محرکه در آگاهی شما می کنند، بیدار باشید در این مرحله شما با تاثیرات متفاوت و هیجان انگیزی روبرو می شوید. معنی شوالیه چوبدست تاروت صغیر در فال تاروت به شما می گوید فراموش نکنید که داشتن فعالیت هایی که موجبات نشاط شما را فراهم سازند، قدرت و اعتماد به نفس بیشتری به شما می بخشند.

معنی کارت تاروت شوالیه چوبدست ضمنا می تواند نشان ورود شخصی پر شور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

نکات پیشنهادی کارت شوالیه چوبدست تاروت صغیر:

– در کمین موقعیت ها و عواملی باشید که شما را به مبارزه طلبیده اند!
– با تمام انرژی دست بکار شوید.
– در صورتیکه شوالیه چوبدست اشاره بر یک «اتفاق» باشد، در این صورت به مفهوم تغییر مکان یا یک سفر نسبتا طولانی محسوب می گردد.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت های تاروت
آموزش جامع فال تاروت
نمادهای فال تاروت
فال تاروت یک کارتی، دو کارتی و سه کارتی
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن