طالع بینی

چگونه زن متولد خرداد را عاشق خود کنیم

شخصیت زن متولد خرداد ماه
زن متولد خرداد ازدواج
عشق دختران متولدین خرداد
زن متولد خرداد طالع بینی هندی
چگونه زن متولد خرداد را عاشق خود کنیم
نقطه ضعف زن متولد خرداد

چگونه زن متولد خرداد را شیفته خود کنی

در روان تاروت هستیم و در حال مطالعه صفحه مربوط به عاشق کردن زن متولد خرداد ، زندگی شما با زن متولد خرداد ممکن است عصبانی کننده باشد,ولی هرگز کند و کسل کننده نیست.سیاره هادی او مرکوری است.او موجودی است تا حدی گریزان و فراری و شما هیچوقت نمی توانید کاملا از طرف او مطمئن باشید.

زن متولد خرداد را شیفته خود کنیم ، ( بر پایه طالع بین )درست در همان زمانی که فکر می کنید به دستش آورده اید,او از بین انگشتان شما می لغزد.نزدیک بودن شما به دختر متولد خرداد باید محتاطانه باشد.

قبل از اینکه زن متولد خرداد برایتان اهمیت قایل شود بایستی به دفعات شما را ببیند و حتی در آن صورت هم دوگانگی عجیب فکر و ذهن او,ممکن است دختر متولد خرداد را در انتخاب شما یا دیگری,مردد سازد.زن متولد خرداد فریفتن را دوست دارد و در ماجرای عاشقانه شما,هر چیزی ممکن است پیش بیاید.

دختر متولد خرداد ممکن است بدون هیچ دلیل ظاهری,ناگهان عصبانی و ناراحت بشود. حتی ممکن است تصمیم بگیرد برای مدتی از دیدار شما اجتناب کند فقط برای اینکه دوباره با آمادگی کامل و همراه با لبخندی به طرف شما برگردد,تا روابطش را از سر بگیرد,گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است!

این طرز رفتار راهنمایی برای شماست تا بدانید از طرف یک زن خرداد ماهی محسور کننده منتظر چه چیزهایی باشید!ولی خلق و خوی مرکوری او همه اینها را به وسیله داشتن سهم بیشتری از جذابیت,زیبایی و شخصیت,جبران می کند.

شما مطمئنا زن متولد خرداد را جذاب با فرهنگ خواهید یافت. دختر متولد خرداد به طور طبیعی با جذابیت, شوخ طبعی و خوب صحبت کردن,در نظر مردان دیگر محبوبیت دارد.

زمانی که شما را خوب بشناسد و اعتماد کامل زن متولد خرداد را جلب کرده باشید,با شما در تفریحات بخصوصی که دارید شرکت خواهد کرد,زیرا عاشق تفریح است و از روحیه بسیار بالایی برخوردار است.

دختر متولد خرداد به دانستن جزییات مسایل شغلیو تجاری شما زیاد علاقمند نیست بنابراین بجای پرداختن به اینگونه بحثها,درباره آنچه که در دنیا می گذرد و اطلاعاتی که در این باره دارید,سخن بگویید.خودتان را برای حسادتها و سوظنهای زن متولد خرداد آماده کنید حتی اگر چندان هم قابل توجیه نباشند.

بالاترین کوشش خود را بکنید که کوچکترین دلیلی برای بی وفایی بدستش ندهید. دختر متولد خرداد موجودی شدیدا غریزی است و می تواند حس کند که آیا شما فقط او را دوست می دارید یا عشق خودتان را با دیگری هم قسمت کرده اید.

به سختی می توان او را فریب داد.دوگانگی طبیعتش,درک زن متولد خرداد و زندگی کردن با دختر متولد خرداد را کمی مشکل می سازد.شما بایستی فوق العاده مواظب باشید احساسات لطیف دختر متولد خرداد را جریحه دار نکنید زیرا دختر متولد خرداد حساس و کمی عصبی است.با زن متولد خرداد بایستی با سیاست رفتار کنید و خشونت به کار نبرید.

زن متولد خرداد طالع بینی هندی

در طالع بینی زن متولد خرداد آمده است زن متولد خرداد آدمی اجتماعی و مردم دوست است و عاشق مطالعه است و در تمام مراحل زندگی با شور و اشتیاق فراوان به کسب دانش می پردازد و دوست دارد هر لحظه بر اطلاعات خود بیفزاید.

دختر متولد خرداد آدمی حراف است که از مصاحبت با دیگران بسیار لذت می برد و همیشه میل دارد در اجتماع باشد.

در طالع بینی زن متولد خرداد آمده است زن متولد خرداد بسیار صمیمی و خونگرم است و خیلی زود با دیگران طرح دوستی می ریزد. ولی چون از طبیعتی دوگانه برخوردار است ممکن است به همان نسبت که خیلی زود با دیگران صمیمی می شود خیلی زود هم از آنها خسته شده و به دنبال دوست جدیدی برود.

در طالع بینی دختر متولد خرداد آمده است دختر متولد خرداد موجودی جذاب، روشنفکر، بذله گو و شوخ است که حس مالکیت بسیار پر قدرتی دارد وقتی که با او پیوند زناشویی بستید باید منتظر حس حسادت و سوءظن های گاه و بیگاه او باشید.

در طالع بینی زن متولد خرداد آمده که زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می خواهید دختر متولد خرداد را شیفته خود كنید یك بشقاب ماهی را تا ته بخورید!

زن متولد خرداد پول زیادی بابت هزینه پستی می پردازد و همیشه هم به تنهایی به پستخانه می رود . اگر شما دوست او هستید از دریافت یك خروار كارت پستال و یادداشتهای كوچك او خوشحال خواهید شد چون او دایماً با شما در تماس است .

دفترچه یادداشت دختر متولد خرداد پر از قرار ملاقات ، برنامه و وظایف اوست و اگر می خواهید او را ببنید، حتماً دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید . دختر متولد خرداد عاشق دیدن نمایشهای جدید ، آخرین فیلمها و خواندن جدیدترین كتابهاست و كسی است كه با رضایت كامل با شما به گردش های هنری ، علمی ، تفریحی یا ورزشی می آید .

بعضی از مردم می گویند كه زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می شود اعتراف كرد كه خبرهای بی مزه و یا چرت و پرت نمی گوید . خبرها دختر متولد خرداد بسیار وسوسه انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است . توصیه می كنم هیچ رازی را به او نگویید ، چون مطمئناً كمی دور خودش می چرخد ، چای دم می كند و برای پخش خبر جدید به یكی از دوستان تلفن می كند .

زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد . دختر متولد خرداد قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد كه زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد كه زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباسهای چین واچین ثابت كند بلكه می خواهد او را فقط به خاطر خود و افكارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است . د


نقطه ضعف زن متولد خرداد

نقطه ضعف زن متولد خرداد نقطه شعف زن متولد خرداد دو شخصیته بودن و شایعه سازی است. تقریبا همه می دانند که خردادی ها افرادی دو شخصیته هستند اما این موضوع برای آنها آزار دهنده نیست. همه ما دو جنبه سیاه و سفید داریم که طبیعی است اما این برای خردادی ها شدیدتر است. یک زمان عاشق یک نفر هستند و لحظه ای بعد از او فرار می کنند. بدترین قسمت این است که آنها تکلیف شان را با خود و رابطه ای که با دیگران دارید، نمی دانند. نه تنها دو شخصیته بلکه شایعه پراکنی نیز از دیگر خصوصیات نامطلوب متولدین این ماه است. آنها در محیط کار، محیط های دوستانه و … ساکت نمی نشینند و مدام در حال شایعه پراکنی هستند. بهترین درس برایشان این است که گاهی سکوت کنند.


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن