طالع بینی

چگونه دل مرد متولد آذر را بدست آوریم

خصوصیات مرد متولد آذر
رگ خواب مرد متولد آذر
مرد متولد آذر با چه ماهی ازدواج کند
طالع بینی و سرگرمی ( تاروت )
طالع بینی هندی مرد متولد آذر
چگونه با مرد متولد آذر رفتار کن
جذب مرد متولد آذر
چگونه بدست آوردن دل مرد متولد آذر

چگونه بدست آوردن دل مرد متولد آذر

برای بدست آوردن دل مرد متولد آذر :
همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهمترین خصلتی باشد كه مردان متولد آذر در زنان جستجو می‌كنند . ۹۹ درصد از مردان متولد آذر در نظر‌سنجی‌های گوناگون که توسط متخصصین ما در روان تاروت گرفته شده است این گونه اظهار داشته‌‌اند كه زنانی كه شخصیت‌شان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج آنها قرار می‌گیرند.

در زندگی با مرد متولد آذر :
پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتباً با او سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، برای بدست آوردن دل مرد متولد آذر هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شماست.

برای نگهداشتن مرد متولد آذر :
به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان متولد آذر از زنانی كه به عقب تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزار هستند. نشان دهید با آن كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید.

در برخورد با احساسات مرد متولد آذر :
به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌ داشتنی هستید. بگذارید غافلگیرتان نکنم ((( مرد متولد آذر به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد ))) به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری، مردان را دلسرد می‌كند. مرد متولد آذر نباید شما را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كند. بنابراین همان طور كه شما نیاز دارید استقلال فردی خود را به مرد متولد آذر نشان دهید ، باید مشخص كنید كه دارای میل وافری برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگی‌تان ( مرد متولد آذر ) هستند.

رگ خواب مرد متولد آذر

مطالب جاری را در روان تاروت در حال مطالعه هستید ، به منظور بدست آوردن جداگانه اطلاعات از خصوصیات مردان آذر ماهی در عشق و نیز جذب مردان متولد آذر ، هدف این قسمت بدست آوردن رگ خواب مردان است که به صورت کلی قابل استفاده می باشد .

لطفاً کلیه موارد زیر را بررسی کنید.

۱- مخاطب ما درون گرا است یا برون گرا :
وقتی در تنهایی است می تواند مشکلاتش را حل کند یا زمانی که در جمع است انرژی بیشتری از خود به نمایش می گذارد

۲ – در تعریف یک داستان به کلیات آن توجه دارد یا از جزئیات سخن می گوید .

۳ – فردی است که اگر به سوی هدف حرکت کند انگیزه می گیرد یا ترس از شکست او را به جلو هدایت می کند؟

۴ – الگوی زبانی فرد ، در توضیحاتش شنیداری است ، دیداری یا حسی ؟

پس از بررسی رگ خواب مرد متولد آذر و مشخص کردن چگونگی عمل کردن در هر کدام از موارد بالا ، با وی هم مسیر شوید (فقط در بخورد با وی مثل خودش فکر ، عمل و حرف بزنید … البته که اگر با دیگران اینگونه باشید رگ غیرتش گل می کند ) حال شما رگ خواب مرد متولد آذر خود را در اختیار دارید .

جذب مرد متولد آذر

در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم :
از امتیازاتی که موجب جذب این مرد به طرف یک زن می گردد، هوشمندی است، مرد متولد آذر هرگز حاضر نیست با زنی سبک سر دوستی خیلی نزدیک داشته باشد و و یا احیانا با او پای سفره عقد بنشیند.

در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم :
از اینکه مورد سؤال های متعدد قرار بگیرد، بیزار است و اگر میخواهید که او را همیشه از آن خود بدانید، سعی نکنید غل و زنجیر به پاهایش بزنید یا در حقش حسادت به خرج بدهید و بخواهید که از همه اسرار دل او باخبر شوید. او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی وی تکیه کنید و خیالتان از هر جهت راحت باشد،

در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم :
اگر بتوانید دنیا را از همان دیدگاهی که او به آن می نگرد، نگاه کنید و انسان ها را به همان صورتی که هستید، قبول داشته باشید، آن وقت می توانید حتم داشته باشید که علیرغم نشاط عمیقی که به هنگام برخورداری از آزادی سراسر وجود وی را در بر می گیرد، شما آن هم فقط شما عزیزترین زن دنیا برایش خواهید بود و او هرگز شما را به دیگری نخواهد فروخت.

در جذب مرد متولد آذر باید بدانیم :
برای آنکه عزیزترین زن دنیا برای او باشید، راه های دیگری هم وجود دارد: سعی کنید پیوسته هوشیار باشید، بگذارید او فرمانروای خانه باشد، به ورزش عشق بورزید، او را در سفر و کوهنوردی همراهی کنید، دست و دلباز باشید، احساسات به خرج بدهید، ناز و کرشمه داشته باشید. بالاخره هرگز نخواهید که مانع آزادی و رفت و آمد او بشوید. لطفا زود قضاوت نکنید، در مورد این قسمت اخیر او حاضر است همین امتیاز را برای شما قائل بشود، فقط کافی است به او گوشزد کنید که شما هم روح آزادمنشی دارید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن