طالع بینی

همه چیز درباره زن متولد مرداد

همه چیز درباره زن متولد مرداد
نماد زن مرداد
ستاره زن متولدین مرداد
ازدواج زن مرداد
زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد
نشانه های عاشق شدن زن متولد مرداد
مرد مورد علاقه زن متولد مرداد

همه چیز درباره زن متولد مرداد

در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه مرداد این چنین است:

متولدین مرداد

امرداد نام پنجمین ماه سال و روز هفتم هر ماه در گاهشماری اعتدالی خورشیدی است.

اوستا :
امرتات

پهلوی :
امرداد

فارسی :
امرداد

گفته شده که کلمه ای است مرکب از سه جزء:

اول :
(ا) ادات نفی به معنی نه

دوم :
(مرتا) به معنی مردنی، نیست و نابود شدنی

سوم :
(تات) که پسوند و دال بر مونث است

بنابر این امرداد یعنی بی مرگی و  آسیب ندیدنی یا جاودانی. پس واژه (مرداد) به غلط به کار برده می‌شود.

در ادبیات مزدیسنا امرداد یکی از امشاسپندان است که نگهبانی نباتات با اوست.

در  مزدیسنا شخص باید به صفات مشخصه پنج امشاسپند دیگر که عبارتند از:
نیک اندیشی
صلح و سازش
راستی و درستی
فروتنی و محبت به همنوع
تامین آسایش و امنیت بشر مجهز باشد تا به کمال مطلوب
همه که از خصایص امرداد است نایل گردد.

ازدواج زن مرداد

دختر متولد مرداد :
دختر مردادی، باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.

زن متولد مرداد :
کمد لباس زن متولد مرداد معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود. او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.

دختر متولد مرداد :
جذابیت دختر متولد مرداد به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.

زن متولد مرداد :
زن مرداد ماه در خانواده مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.

زن متولد مرداد :
بدون شک در زن متولد مرداد حداقل یک چیز هست که شما از آن خوشتان نمی آید و آن هم خاطرات و عکس ها و یادگاری های تمام دوستان قبلی است و هیچ فایده ای هم ندارد که بخواهید او را وادار کنید این عکس ها و کاغذها را بسوزاند و از بین ببرد زیرا او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسیار عاشق پیشه است.

زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد

زن متولد مرداد :
زنان مردادی زنان مغروری هستند و مرد مرد علاقه ی آن ها باید ویژگی های اخلاقی به خصوصی داشته باشد.

دختر متولد مرداد :
نماد و سمبل ماه تولد دختران مردادی شیر است و مفهوم آن می تواند بسیاری از ویژگی های اخلاقی شان را در اختیار شما بگذارد. روان تاروت دات کام در مطلب جاری همه چیز درباره ی زنان مردادی را برای شما شرح می دهد تا به کمک آن بتوانید یک دختر مردادی را عاشق خود کنید و مردی باشید که او دوست دارد. این اطلاعات شامل خصوصیات اخلاقی آن ها، مفهوم نماد ماه تولدشان و کارهایی است که در کنار آن ها باید از انجامشان خودداری کنید.

دختر متولد مرداد :
نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید و در این مبارزه اگر نام شما نام یکی از شخصیتهای خوب اجتماعی باشد مانند مونتگمری،‌ چرچیل، رومل، ‌نخست وزیر، وزیر، وکیل یا هر اسم دیگر باشد، شانس موفقیت زیادتری خواهید داشت و این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را باور می کنم. البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است،‌ اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند. او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.

زن متولد مرداد :
احتمال زیادی وجود دارد که زن متولد مرداد شما رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند. قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید. از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مردادجواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن