تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت تاروت کبیر عشاق- در جهت صحیح

معنی کارت تاروت کبیر عشاق در جهت صحیح نشان دهنده ی کمال، هارمونی و جذابیت دو طرفه است. اعتماد آن ها به یکدیگر باعث به وجود آمدن قدرت و اعتماد به نفسی در آن ها می شود که با آن بر هر مانعی در زندگی غلبه می کنند. پیوندی که عشاق در کارت تاروت کبیر با یکدیگر دارند بسیار قوی است و اغلب نشان دهنده ی یک ازدواج، ارتباط با محبوب و یا رابطه ای بسیار صمیمی و نزدیک است.

معنی دیگر کارت عشاق در جهت صحیح در فال تاروت کبیر

کارت عشاق در فال تاروت کبیر همچنین نشان دهنده ی یک ارتباط جنسی بسیار قوی نیز می تواند باشد که فراتر از لذت و هوس لحظه ای است، این موضوع میل و اشتیاق عمیقی را که بین عشاق وجود دارد را نشان می دهد. جاذبه ی جسمانی که بین این دو بسیار قوی بوده و میل به نزدیکی در عشاق زیاد می باشد.

معنی کارت تاروت عشاق در سطح شخصی

در سطحی شخصی تر، کارت عشاق در فال تاروت کبیر  نشان دهنده ی چهارچوب باورهای شخصی و واضح تر شدن ارزش هایتان است. در زمانی به سر می برید که می خواهید بدانید به چه باور دارید و فلسفه ی شخصی زندگیتان چیست. پس از گذراندن تعالیم مفسر روحانی، حال به مرحله ای رسیده اید که می توانید سیستم شخصی اعتقادی خود را پایه گذاری کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزهایی در زندگی مهم است و چه چیزهای مهم نیست. همچنین هم اکنون زمان آن است که خود واقعیتان باشید و تا حد ممکن خالص و راستین بمانید.

کارت تاروت کبیر عشاق در فال تاروت نشان دهنده ی تصمیمات در مقیاس بزرگ نیز هست. وضع دشواری پیش خواهد آمد که شما را مجبور به انجام کار و یا گرفتن تصمیمی مهم می کند و شما به دنبال پیدا کردن بهترین راه یا گرفتن بهترین تصمیم خواهید رفت. چیزی در مسیرتان برنامه های شما را تغییر می دهد، چیزی که در نگاه اول به نظر منفی می رسد ولی بعدا ثابت می شود که آن چیز از درون موهبتی بوده است.

کارت تاروت عشاق در فال تاروت به شما چه می گوید؟

هنگامی که کارت عشاق در فال تاروت شما ظاهر می شود باید به تصمیمات و انتخاب هایی که پیش روی شماست فکر کنید. این حقیقت که این کارت جزو کارت های کبیره می باشد بیانگر این اصل است که تصمیمی که با آن روبه رو هستید انتخابی بسیار مهم است و لازم است تا شما حتما راه درست را انتخاب کنید. راه آسانی پیش روی شماست ولیکن باید از خود بپرسید که آیا در بلند مدت انتخاب این راه کار درستی است یا نه. اکثر اوقات، این راه های سخت تر هستند که در سطوح عمیق تر، بهترین نتیجه را به شما می دهند.

اگر شما بر سر راهی دو طرفه از نظر اخلاقی گیر کرده اید که باید بین راه اخلاقی برتر و پست تر یکی را انتخاب کنید، قبل از انتخاب باید همه ی عواقب اعمالتان را در نظر بگیرید. کارت تاروت عشاق در فال تاروت کبیر نشان می دهد که چهارچوب و سیستم اعتقادی شما به چالش کشیده شده است و باید تصمیمی قطعی و نهایی بر اساس این سیستم بگیرید. انتخاب های شما به هیچ وجه آسان و مشهود نیست. برخلاف انتخاب های کارت ابله که منتهی به پاسخ اشتباهی نمی شوند، انتخاب های کارت عشاق بسیار درست و یا غلط است زیرا یکی از این راه ها قطعا شما را به مسیری منفی هدایت می کند. بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی به دنبال رهنمودی والاتر باشید. در این موقعیت کاملا با خود صادق باشید. چیزها را سرسری و از روی ظاهر رد نکنید و عميقا انگیزه ها، احساسات، گزینه ها و ارزش های شخصی خود را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید:
معنی برعکس کارت تاروت کبیر عشاق

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن