تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی برعکس کارت تاروت کبیرعشاق

معنی برعکس کارت تاروت کبیر عشاق این است که شما از قبول کردن مسئولیت عواقب کارهایتان سر باز می زنید. خالصانه تصمیمی گرفته اید که بر اساس لذت های لحظه ای است و حال دیگران و یا سرنوشت را برای کارتان سرزنش می کنید. باید کاری که در توانتان است انجام دهید تا همه چیز جبران شود، ولی اگر این کار ممکن نیست، گذشته را رها کنید و با خود عهد کنید که در آینده تصمیمات بهتری خواهید گرفت.

معنی دیگری از کارت تاروت کبیر عشاق برعکس

معنی دیگر کارت تاروت کبیرعشاق برعکس همچنین می تواند بیانگر درگیری و کشمکش داخلی در شما و نه با نیروهای خارجی، باشد. این کارت در فال تاروت کبیر به عدم هماهنگیتان و سخت بودن برقرار کردن تعادل اتحاد درونی شما اشاره دارد. شاید خود را برای کاری که کرده اید و یا مسئولیتی که بر عهدتان بوده، سرزنش و مجازات می کنید. برای اینکه از این وضع خلاص شوید، کاملا بر روی متحد کردن چهارچوب اعتقادات شخصی و ارزش هایتان تمرکز کنید. این کار به شما کمک می کند تا دفعه ی بعدی تصمیمات بهتری اتخاذ کنید. علاوه بر این ممکن است نیاز باشد تا شما به انرژی مفسر روحانی روی آورید و به دنبال پندها و مشاوره های گروه و یا آموزگار روحانی باشید.

معنی برعکس کارت تاروت کبیر عشاق در فال تاروت عشق

در فال تاروت عشق، کارت برعکس عشاق نشان دهنده ی وجود برخی ناهماهنگی ها است. ممکن است احساس کنید اتحاد نزدیکی که روزی وجود داشت حال در حال فروپاشیست. نوسانات شما ممکن است هماهنگ نباشد و ممکن است احساس کنید که دیگر هر دوی شما در هارمونی نیستید و تفاهم کافی ندارید. با وجود پتانسیل فراوانی که هنگام اولین ملاقاتتان حس کردید، حال این پتانسیل زیر سوال رفته است و به این نتیجه رسیده اید که ارزش ها و دید شما به آینده با یکدیگر فرق می کند. در صورتی که نشود این تفاوت های اساسی را برطرف کرد، آن ها می توانند این رابطه را پایان دهند.

کارت تاروت کبیر عشاق برعکس در فال عشق بیانگر چیست؟

کارت برعکس عشاق در فال تاروت عشق می تواند بیانگر این باشد که احساسات در یک رابطه دو طرفه نیست. یکی از طرف های رابطه ممکن است احساسات قوی تری نسبت به دیگری داشته و از نظر احساسی بیشتر درگیر او باشد. که این موضوع بعد ها می تواند باعث نا امیدی شود و احساس ناامنی را در رابطه به وجود آورد. ممکن است به خاطر ترس از آسیب دیدن، احساسات قلبی خود را در رابطه بروز ندهید.

آگاه باشید که ممکن است نا هماهنگی در رابطه ی شما وجود داشته باشد. با در نظر داشتن این، می توانید خود را با شریک زندگی و یا شخصی که در زندگیتان برای شما مهم است وفق دهید و با او همگام شوید. سخت تلاش کنید تا همه چیز مانند روز اول شود و اجازه ندهید امور از کنترلتان خارج شود. ممکن است در این زمان سیری به طرف پایین را احساس کنید ولی این به آن معنی نیست که قطعا همه چیز تمام شده است. برای برقراری تعادل بکوشید و با یکدیگر اتحادتان را هماهنگ و موافق کنید.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت تاروت کبیر عشاق در جهت صحیح

کارت شماره ۶ تاروت کبیر- عشاق
مبانی اولیه آشنایی با تاروت
ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن