طالع بینی

مرد متولد مهر

خصوصیات مرد متولد مهر
علایق مرد متولد مهر
روابط عاشقانه مرد متولد مهر
رگ خواب مرد متولد مهر
مرد متولد مهر از چه زنی خوشش می آید
مرد متولد مهر ازدواج
طالع بینی مرد متولد مهر
جذب مرد متولد مهر

خصوصیات مرد متولد مهر

خصوصیات مردان متولد مهر :
از خصوصیات مرد متولد مهر ماه می توان، منصف،‌ متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاهی تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی را نام برد.

خصوصیات پسران متولد مهر :
از خصوصیات پسر متولد مهر ماه ، او مناسب ترین و منطقی ترین راه حل ها را برای مسائل شما پیدا می کند،‌ اما این حرف مفهومش این نیست که به خواسته های کودکانه شما نیز جواب مثبت بدهد، در یک چنین مواردی او راه چاره خوبی عرضه می دارد.

علایق مرد متولد مهر

از علایق مرد متولد مهر ماه :
از علایق مرد متولد مهر بگویم ، اگر شوهر متولد مهر ماه دارید، همیشه به سر و وضع خود برسید، خانه را تمیز و مرتب نگه دارید و در محیط آرام خانه سر و صدا راه نیاندازید و حتما در یکی دو اتاق پرده آبی رنگ آویزان کنید.

از علایق مردان متولد مهر ماه :
اگر همسر شما مرد متولد مهر است،‌ می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاورین جهان را در جوار خود دارید .

از علایق مردان متولد مهر ماه :
در برخورد با خواسته های شما ، تعدادی از این خواسته ها را منطقا رد می کند و درباره تعدادی دیگر با شما به بحث و گفت و گو می نشیند.

از علایق پسر متولد مهر ماه :
پسر متولد مهر ممکن است دمدمی مزاج باشد و عادت او به استدلال و منطق چنان شدید و همیشگی است که گاهی واقعا آدم را دیوانه می کند، او حتی در امور عاشقانه نیز از منطق و دلیل پیروی می کند.

مرد مهر چه زنی را دوست دارد

مرد مهر از زنی خوشش می آید که :
مرد مهر زنی را دوست دارد که منصف و صادق باشد. مردان متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. به همین دلیل است که نماد ماهشان ترازوی عدالت است.

مرد مهر از زنی خوشش می آید که :
مرد متولد مهر از زنی خوشش می آید که او را تنها نگذارد زیرا آن ها دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر، جمع های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. افرادی این خصوصیات را دارند از شرکت در گروه های دوستانه کوچک و حتی دو نفره با شما لذت می برند.

مرد مهر از زنی خوشش می آید که :
مردان متولد مهر ماه مردانی صریح و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فرد باعث می شود از دیگران متمایز شوند. گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون مردان متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند.

پسر متولد مهر از دختری خوشش می آید که :
پسر متولد مهر ماه به راحتی قلب خود را به کسی نمی دهد و فقط آن را یکبار به کسی که قرار است با او زندگی کند می بخشد. اگر شما دختری هستید که عاشق یک پسر متولد مهر ماه شدید ، خوش شانسید اگر او نیز شما را از قبل دوست داشته باشد و یا اگر پسر متولد مهر ماه در آینده شما را دوست بدارد خوش شانسید پس مراقب شکستن قلب آن ها باشید زیرا متولدین پسر مهر ماه بسیار حساس هستند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن