طالع بینی

مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن ازدواج
مرد متولد بهمن و عشق
عاشق کردن مرد متولد بهمن
مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد
در مورد مرد متولد بهمن از کار های زیر اجتناب کنید
نقطه ضعف مرد متولد بهمن

متولدین بهمن ماه ، مانند افراد متولد شده در ماه های دیگر سال ، علایق و شخصیت خاص خود را دارند . می خواهید مرد متولد بهمن را در عشق و ازدواج بیشتر بشناسید!؟ درست آمدید . مطالب این صفحه از روان تاروت را دنبال کنید تا علاوه بر دانستن اینکه مرد متولد بهمن ار چه دختری خوشش میاد متوجه شوید از چه کارهایی در برخورد با مرد متولد بهمن باید اجتناب کنید .

مرد متولد بهمن ازدواج

مرد متولد بهمن نباید انتظار داشته باشید که در امور عشقی رفتاری مشابه مردان دیگر داشته باشد ، یک چنین انتظاری از یک چنین مردی بدون شک موجب ناامیدی شدید شما خواهد شد. وقتی پای دوستی در میان است ، شما می توانید به طور نامحدود روی او حساب کنید ، اما عشق برای او چیز دیگری است.رفتار یک پسر جوان متولد بهمن با شما در هیچ صورتی مشابه رفتار پسران دیگر نیست ، این رفتار ظاهرا چنان است که یقین دارید کوچکترین علاقه ای به شما ندارد و آن وقت یک روز ناگهان می بینید که از شما خواستگاری می کند ، دلیل آن هم خیلی ساده است ، آن ها حتی با بدترین دشمنان خویش حرف خود را با جمله :« ببین دوست من » شروع می کند ، برای ایشان هر رابطه ای دارای یک قاب بزرگ دوستی است ، اما هیچ بعید نیست که در میان این قاب های بزرگ یکی دارای یک قاب مضاعف به اسم عشق باشد .

یکی از دلایل دیر ابراز کردن عشق در متولد بهمن این است که علیرغم علاقه شدیدی که به آگاه شدن به اسرار دیگران دارد ، از برملا کردن راز دل خویش خود داری می کند . دائما سعی می کند آنچه را که در درونش می گذارد ، مخفی نگاه دارد . به نظر عده ای از روانشناسان مرد متولد بهمن از سر در گم کردن دیگران لذت می برد . مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است و به این دلیل اگر ورزشکار باشد ، عضو بی نظیری در بازی های تیمی خواهد بود ، او مقررات حاکم بر رفتار و وظایف گروه ها را به خوبی درک می کند ، برای هر یک از اطرافیان خویش ارزش قائل است، در حالی که فقط برای تعداد محدودی از کسانی که با ایشان برخورد می کند، ارزش خیلی خاص قائل است .

مرد متولد بهمن و عشق

اغلب مردان متولد این ماه خودخواه و مغرور هستند، اما دقت کنید که این نقص را به رخ شان نکشید زیرا به هیچ صورتی نمی توانند انتقاد را تحمل کنند و این ضعف چنان در ایشان شدید است که اگر فرشته ای را که خود در نظر دیگران ساخته اند، بشکنیم ، به کلی اعتماد به نفس خود را از دست میدهد.مرد متولد بهمن به عبارت دیگر به صورتی غیر عادی افکاری در سر می پروراند که اصلا عملی نیستند ، و به این دلیل در طول زندگی راه و روش خویش را مرتبا تغییر می دهد .

یکی دیگر از اختصاصات او این است که خیلی پرکار به نظر می رسد ، درحالی که اگر دقت کنیم ، متوجه می شویم که قسمت اعظم آن فقط هیاهو است نه کار مثبت . یکی از محسنات او این است که میتواند منافع خود را به خاطر منافع دیگران نادیده بگیرد ، پس به عنوان شریک زندگی می توانید امیدوار باشید که به خواسته های شما مطرح خواهد بود ، در این جهان پهناور میلیون ها نفر زندگی می کنند که هر کدام خواسته هایی دارند و خواسته هر کس هم برای خودش اهمیت خاص دارد .

برای مرد متولد بهمن هرگز این امکان وجود ندارد که به خاطر یک نفر از دنیا برود ، او جزیی از جمع است و این وضع را تا آخر عمر هم حفظ خواهد کرد . تجزنه و تحلیل همه مسائل و مواردی که با آنها مواجه می شود ، کار ابدی این مرد است ، به این دلیل یکی از وظایف دائمی شما این باید باشد که دقیقا مراقب رفتار و گفتار خود باشید زیرا در سر شوهرتان روزی هزار بار جمله منظورش از این کار یا این حرف چه بود ؟ تکرار می گردد و هر دفعه هم با موشکافی فراوان به جست و جوی جواب آن می پردازد. یافتن جواب برای مسائل مختلف او را به شدت تحریک می کند. اگر دیدید شبی بی خوابی به سرش زده است و مرتب این شانه می شود ، علت را عدم موفقیت در حل جدول کلمات متقاطع روزنامه عصر بدانید.

عاشق کردن مرد متولد بهمن

دختری که بخواهد او را به دام ازدواج بیندازد ، باید حتما دوز و کلکی جور کند . یک کتاب باز هرگز مورد مطالعه او قرار نمی گیرد ، کنجکاوی او همیشه به صفحاتی است که لبه آنها به هم چسبیده است . اگر شما در روزهای قبل از ازدواج به او بی محلی کنید و یا سرتان فقط به کار خودتان مشغول باشد ، از او واکنشی خواهید دید که به راستی تعجب آور خواهد بود . اگر یک هفته از تماشای فیلمی اظهار رضایت بکنید و هفته بعد بگویید که حوصله رفتن به سینما را ندارید ، فورا این سئوال در سر او پیدا می شود که چرا تا این حد دمدمی مزاج هستید ، کمااینکه او به طور مرتب از خود می پرسد چرا فلان عطر را زده اید ، چرا لباستان اینقدر کوتاه است ، چرا اینطور توالت کرده اید و … تا جواب یک یک این سئوالات را پیدا نکند، کوچکترین قدمی پیش نمی گذارد . طبیعی است که این دست به دست کردن ها و طفره رفتن ها و بی تفاوتی ظاهری ممکن است شما را فراری بدهد ، آن وقت او با نگاهی حسرت بار از کف رفتن شما را نظاره می کند و بعد به دنبال سوژه دیگری برای بررسی می رود . او ذاتا شلوغ است و حتی در خندیدن نیز سر و صدا به راه می اندازد .

ضمنا در روابط با همسر خود اهل خشونت نیست و بد رفتاری او فقط در حد سرپوش گذاشتن به روی ضعف های شخصیت خویش است . به احتمال خیلی زیاد مرد متولد بهمن در طول زندگی خود مقام و شخصیتی کسب می کند. او برای اینکه سری توی سرها داشته باشد ، خود را به آب و آتش می زند و بالطبع ممکن است یک بار موفق بشود ، این موفقیت می تواند از بردن جایزه نوبل تا انتخاب شدن به عنوان بلند قد ترین مرد شهر باشد . گروهی از مردان بهمن ماه به شدت وسواسی هستند که شاید علت آن ترس خارق العاده آنها از میکرب و بیماری است. البته او حداکثر سعی ممکن را به عمل می آورد تا این ترس خود را، مخصوصا از نظر کسی که نسبت به او تعلق خاطری دارد، پنهان کند ، اما با اندکی دقت می توان این ترس را در واکنش های غیر عادی او ملاحظه کرد .


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن