طالع بینی

مرد متولد آبان + ازدواج

ازدواج باشکوه مرد متولد آبان با زنان ماههای سال ، رابطه هایی با خلق و خوی های متفاوت ایجاد می کند که به شرح زیر آورده ایم . برای پایدار ماندن زندگی های شکل گرفته ( ولی بد ) که دیگر کاری نمی شه کرد راهکار هایی وجود دارد .

آبان با فروردین : ( بد )
مرد آبان ماهی ما بعد از چند روزی از گذشتن رابطه ، آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا می شود .
راهکار :
چند لحظه به یک خاطره خوب با وی فکر کنید ، یک خط بر روی کاغذ از آن بنویسید ، (( اگر قبل از مطالعه ادامه بحث اینکار را انجام ندهید در رساندن منظورم به مشکل می خوریم )) انسانها در این مورد سه دسته اند حسی ، صوتی و تصویری .
بعضی از یک خاطره تصاویرش را به یاد می آورند و برای ارائه مطلبی در آینده معمولن می گویند ( بیا بهت نشون بدم قرار چی بشه )
بعضی از خاطرات ، صدا ها را به یاد می آورند و در ارائه مطلبی در آینده معمولن می گویند ( بیا برات بگم قراره چی بشه)
بعضی دیگر از گذشته حس ها را ، نوازش نسیم بر گونه ها و اینگونه خاطرات را دارند و در ارائه مطلبی در آینده معمولن می گویند ( از این اتفاق می ترسم ، بگذار برایت بگویم که بتوانی مرا درک کنی )
برای جذب مرد متولد آبان شما باید بتوانید بفهمید از کدام دسته از موارد بالا می باشد و همان گونه با وی صحبت کنید در غیر این صورت او نمی فهمد و رابطه وی با شما به چالش بیشتری کشیده می شود . بهتر است بدانید انسانهای نسل امروز ممکن است از هر کدام این موارد استفاده کنند و ظاهرن ترکیبی از این سه مورد باشند ولی هر انسانی در نهان ناخدآگاهش فقط یک مورد ازموارد بالا را باور دارد ، آنرا پیدا کنید . ((( این همان بدست آورن رگ خواب مرد متولد آبان است )))

آبان با اردیبهشت : ( خوب )
از خصوصیات مرد آبان ماهی در عشق آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار بودن است که در زندگی با زنان اردیبهشتی بیشتر فوران می کند .

آبان با خرداد : (متوسط )
برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند ولی زن می تواند اقداماتی را برای بدست آوردن رگ خواب مرد آبان ماهی خود انجام دهد ، راهکار مورد اول را ( آبان و فروردین ) مطالعه کنید .

آبان با تیر : (متوسط )
در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد مانند مسایل عاطفی هماهنگ می باشند .

آبان با مرداد : ( متوسط )
یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران .
باید تناقض ها را کاهش دهید تا در جذب مرد متولد آبان به صورت کامل موفق باشید . مانند او فکر کنید و جهان را از زاویه وی بنگرید .

آبان با شهریور : ( متوسط )
از خصوصیات مرد متولد آبان در عشق ( جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز ) بودن است که وقتی با زن متولد شهریور باشد به اوج می رسد .

آبان با مهر : ( متوسط )
ارتباط این دو اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند اگر رگ خواب متولد آبان را شناسایی و به موقع از نقاط ضعف و قوتش استفاده کند .

آبان با آبان : ( بد )
مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی
همراه با مشکلات .
راهکار :
پیوند این دو مانند انسانی می ماند که می خواهد همزمان به سوی دو هدف حرکت کند و فقط می تواند به یکی از این ها برسد به عنوان مثال می خواهد لاغر شود و همزمان دوست دارد که از طعم غذا های خوشمزه لذت ببرد .
اگر غذا بخورد درحالی که از طعم آن لذت می برد در ذهن به فکر آرزوی از دست رفته خود که لاغر شدن است ، می باشد و بی تابی می کند ( غذا کوفتش میشه ) . اگر به سمت هدف بزرگش که لاغر شدن است برود ، افکارش فقط به لذتی که هنگام خوردن غذا های خوشمزه می برد ، می اندیشد و همش بد اخلاقی می کند .

آبان با آذر : ( متوسط )
یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد ولی همچنان متولدین آبان در مسایل عاطفی با آذر ماهی ها پیش تاز هستند .

آبان با دی : ( بد )
در مورد خصوصیات مرد متولد آبان ، سلطه طلبی وجود دارد ولی کمرنگ ،اما مکرر دیده شده که در رابطه با زنان دی ماهی شاهد رشد بسیار چشم گیری از این خصوصیت بوده ایم . چون هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند . راهکار :
پیشنهاد می شود برای رسیدن به هدف تلاش کنند و نه برای فرار کردن از آن . تصور نمایید در شرکتی مدیر شرکت تمایل به رشد کارمندان دارد . اعلام می کند اگر کسی خدمتش را درست انجام دهد پاداش می گیرد . هشتاد درصد آن گروه رشد می کند ، حال اعلام می کند ، اگر کسی خدمتش را درست انجام ندهد اخراج می شود .آن بیست درصد دیگر هم پیشرفت می کنند . جریان تنبلی یا بد بودن هیچ کدام از این دو گروه نیست ، طبیعت آنها با هم فرق می کند . یکی طبیعتش این است که باید از بلایی فرار کند تا پیشرفت حاصل شود ، دیگری باید به سمت هدفی حرکت نماید .

آبان با بهمن : ( بد )
یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری .
راهکار :
فراموش نشود در مورد خصوصیات مرد متولد آبان ، نواقص همان غرایزی هستند که در آنها اخلال ایجاد شده و به حالت افراط خود رسیده اند ، آنها را نباید سر کوب کرده و باید به آنها جهت داد . ایجاد آرامش بسیار مفید خواهد بود .

آبان با اسفند : (بد )
یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی.
راهکار :
در این مورد باید هر دو برای رویایی شدن زندگی تلاش کنند همدیگر را درک کنند . مثلن مرد نقطه آسایشش در منزل است و در هنگام دراز کشیدن پای فیلم و دیگری از کودکی رویای یک زندگی خوب را با در کنار شوهرش بودن در حال خوردن غذا توی پارک روی زیر انداز در چمن ها می بیند در حالی که بچه هایش یا بچه های دیگران به دور آنها بازی می کنند ( آقا … خانوم … نقطه آسایش رو می شود تغییر داد )

خصوصیات مرد متولد آبان در عشق

جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد . او خیلی قوی است. او کسی است که همه، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند

بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت،مؤسسه یا سازمان ها هستند.

او پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است. او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده.

او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند.

رگ خواب مرد متولد آبان

مطالب جاری را به منظور آگاهی خوانندگان در بدست آوردن جداگانه اطلاعات از خصوصیات مرد آبان در عشق و نیز جذب مردان متولد آبان در روان تاروت در حال دنبال کردن هستید و هدف این قسمت بدست آوردن رگ خواب مرد متولد آبان است که به صورت کلی قابل استفاده است .

باشد که کلیه موارد زیر را بررسی کنید

۱- مخاطب ما درون گرا است یا برون گرا (( وقتی در تنهایی است می تواند مشکلاتش را حل کند یا زمانی که در جمع است انرژی بیشتری از خود به نمایش می گذارد ))
۲ – در تعریف یک داستان به کلیات آن توجه دارد یا از جزئیات سخن می گوید .
۳ – فردی است که اگر به سوی هدف حرکت کند انگیزه می گیرد یا ترس از شکست او را به جلو هدایت می کند؟
۴ – الگوی زبانی فرد ، در توضیحاتش شنیداری است ، دیداری یا حسی ؟

پس از بررسی رگ خواب مرد متولد آبان و مشخص کردن چگونگی عمل کردن در هر کدام از موارد بالا ، با وی هم مسیر شوید ( مثل خودش فکر ، عمل و حرف بزنید … البته در برخورد با او فقط ) حال شما رگ خواب مرد متولد آبان خود را در اختیار دارید . ( مبارک باشد ).

متولدین آبان و مسایل عاطفی

بگذارید من شما را به پنج سال دیگر ببرم ، صبح یک روز بهاریست و شما وارد حیاط خانه رویایی خودتان می شوید حیاط را تصور کنید . از چند متری بودن حیاط تا باغچه استخر و ماشین تو پارکینگ را تجسم کنید . فکر کردن به آینده دیگر بس است . به زمان حال باز می گردیم . ما امپراتور احساسات خود هستیم و احساساتمان مارا مدیریت نمی کند . پس هرگاه زمانی رسید که دیدیم ، در برخورد با متولدین آبان و مسایل عاطفی آنها در حال از دست دادن کنترل خود هستیم دیگر احساساتی نشویم و آرامش پیدا کنیم . چون بد ترین کار در هنگام نداشت آرامش تصمیم گیری است و در رابطه ما با متولدین آبان و مسایل عاطفی که در این پیوند شکل می گیرد ، بدست آوردن آرامش ، بسیار کاربردی میباشد . شاید با خود بگویید :
چگونه من افکار و احساساتم را کنترل کنم مگر می شود ؟
بله همین الان من افکار شما را به پنج سال آینده و رویای زندگی شیرینتان فرو بردم و گفتم دیگر فکر نکنید و ادامه مطلب را در روان تاروت دنبال کنید ، چه شد ؟ ((( من تونستم کاری کنم که شما به چیزی که فکر می کردید فکر نکیند ، پس خودتون هم می تونید ))) کتابیشو بگم من با این گفته افکار شما را از دنبال کردن آن مورد به موضوع اصلی بحثمان هدایت کردم و شد . شما خیلی راحت تر از من می توانید افکار ، احساسات و مسایل عاطفی خود را امپراتوری کنید .

جذب مرد متولد آبان

به قدری مرد متولد آبان جذاب است و با ابراز عشق به شما همه وجودتان به این باور می رسد که عشق شما دیگر خراب شدنی نیست که معمولاً برای یادگیری از تجربیات خویش در جذب مرد متولد آبان مشکل پیدا می کنیم ، زیرا اینطور تصور می کنیم که همه چیز بر وفق مراد است و زمانی می فهمیم چه برسرمان آمده ، که زیر آوار زندگی ای که ساخته ایم قرار می گیریم ،به اشتباه ما معتقدیم که می توانیم رفتارهای خود را کنترل کنیم ، اگر چه شواهد و قرائن خلاف این امر را نشان می دهد . این حالت را تفکر توهمی می گویند یعنی باوری که حقیقت آن را حمایت نمی کند . امید وارم همه مطالب قسمت های بالا در این صفحه از روان تاروت را مطالعه کرده باشید ، زیرا به تکرار مثالهای بی شماری در جذب مرد متولد آبان و راهکارهایی برای ازدست ندادنش ارائه داده شده است .


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن