طالع بینی

زن متولد دی

خصوصیات دی ماهی ها زن
طریقه جذب دختر دی ماهی
روانشناسی زن متولد دی
زن متولد دی چه مردی را دوست دارد
نحوه بر خورد با زن متولد دی
زن متولد دی با چه مردی ازدواج کند

دختر متولد

در این مطالب از روان تاروت دات کام به شما نشان می دهیم دختران دی ماهی با مردان چه ماهی خوب هستند و با چه مردی می توانند ازدواج خوب و موفقی داشته باشند. زنان دی ماه از نظر روانشناسی روحیات منحصر به فردی دارند و ممکن است سازگاری با آن ها کمی دشوار باشد پس بهتر است قبل از اینکه به دنبال طریقه ی جذبشان باشید و بخواهید به آن ها پیشنهاد ازدواج بدهید روحیات و علایقشان را بشناسید و بدانید باید با آن ها چگونه رفتار کنید .

خصوصیات زن متولد دی ماه

در طالع بینی زنان متولد دی آمده است ،زنان متولد دی ماه آدم های خاصی هستند ، نمی دانم در اطرافتان زن متولد دی ماه سراغ دارید یا نه ولی اگر جوابتان مثبت است حتماً او یکی از موفق ترین زنان خانواده ، محل کار و جمع دوستان خود است.

از خصوصیات زن متولد دی ماه :
زنان متولد این ماه سخت شیفته مدریت هستند ، و اگر به دختر بچه های این ماه توجه داشته باشید خواهید دید در بازی های کودکانه آنان دیگران را رهبری می کنند چرا که مدیریت در وجود و ذات آنان است ، توانایی آنان آنقدر فراوان است که حتی اگر فروشنده یک فروشگاه هم باشند ساختار مدریتی آنجا را دگرگون خواهند کرد.

از خصوصیات زن متولد دی ماه :
در وجود زنان متولد دی ماه هدفی بزرگ نهفته است که در طول زندگی تلاش می کنند تا به آن برسند و در این راه از هیج تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

از خصوصیات زن متولد دی ماه :
زن متولد دی ماه می خواهد اولین باشد حالا چه هنرمند چه کارمند یک شرکت و اداره یا پرستار و معلم. در هر صورت نخستین بودن برایش خیلی مهم است و ترقی خواهی او گاهی با جاه طلبی همراه است.

از خصوصیات زن متولد دی ماه :
آراستگی ظاهری یکی دیگر از ویژگی های رفتاری متولدین این ماه محسوب می شود ، این خصوصیت هیچ ربطی به وضعیت مالی او نخواهد داشت او با هر شرایط مالی به پوشاک و ظاهر خود اهمیت ویژه ای می دهد.

طریقه جذب دختر دی ماهی

از نظر طالع بینی و ستاره شناسی دختران متولد دی ماه اندوخته ای وسیع از ارزش های سنتی و آنچه در طول زمانی طولانی به وجود آمده است می باشد. زن متولد این ماه معتقد است شیوه هایی که در طول زمان آزمایش شده اند امن ترین ها هستند و برای پیشبرد شخص در زمینه های حرفه ای و شخصی می توانند مورد اعتماد قرار گیرند. بنابراین اگر بخواهید در مراحل اولیه آشنایی خیلی زیاد با او صمیمی شوید و رفتارهای خارج از عرف نشان دهید؛ از ملاک های او بسیار دور خواهید بود و نمی توانید او را به خود جذب کنید.

از راههای جذب دختر دی ماهی :
اما یک طریقه ی جذب دختر دی ماهی این است برای رفتن به سینما یا خوردن شام باید بهترین صندلی را رزرو کنید؛ هنگامی که با متولد دی ماه هستید ظاهر هر چیزی بسیار اهمیت دارد زیرا آن ها نشانه های قابل رویت موفقیت های مادی را به خود جذب می کنند. در عین حال نباید با یک ماشین گران قیمت دنبالش بروید و یا صندلی های لژ ویژه را برای دیدن یک نمایش رزرو کنید؛ به یاد داشته باشید آن ها ذاتا افراد محافظه کاری هستند و به این گونه زیاده روی ها مخصوصا در مراحل اولیه یک رابطه با سوء ظن نگاه می کنند.

از راههای جذب دختر دی ماهی :
برای جذب دختر دی ماهی به عنوان یک انسان، خودکفا و معتمد به نفس باشید؛ زیرا دختر متولد دی ماه از دیدن نشانه هایی از نیازمندی یا ناامیدی در همسر خود بیزار هستند. بنابراین در حالی که شما حدود یک ماه هر روز او را ملاقات کرده اید؛ در برابر اصرارهای او برای تماس تلفنی -حتی سیزده بار در روز- و یا هر روش دیگری که به دنبال جلب توجه شماست، مقاومت کنید.

از راههای طریقه جذب دختر دی ماهی :
او زنی با حسی قوی از فردیت و تقاضای مداوم فضای شخصی است که به احتمال زیاد ملاقات با برخی افراد را رد کرده و بودن با شما را پذیرفته است.

روانشناسی زن متولد دی

از نظر روانشناسی زن متولد دی :

۱ – فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود.

۲ -زنان دی ماهی پتانسیل فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند.

۳ – زن متولد دی زنی پیچیده بوده و درک او بسیار مشکل است. قلب او آرام و جدی است. هیچ وقت تحمیل و فشار را برای جلب توجه نمی پذیرد.

۴- زن متولد دی مادری معرکه بوده و زنی بسیار با محبت قاطع، منضبط و تابع مقررات است. گاهی آنقدر جدی می شود که درگیری به وجود می آورد، به ویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند.

۵- زن متولد دی زنی بسیار احساساتی است و کمتر می توانید عصبانیت خیلی شدید و آتشین او را ببینید.

۶- دختر متولدین دی، دختری با سلیقه و شیک است. قیافه او همیشه مهربان و با محبت است. برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخ کوب می کنند .


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن