طالع بینی

دختر متولد تیر

نحوه برخورد با شخصیت دختر تیر ماهی
در برخورد با دختران متولد تیر از چه کارهایی اجتناب کنیم
فال ازدواج زن متولد تیر
علایق زن متولد تیر
زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد
چگونه زن متولد تیر را عاشق خود کنیم ؟
خصوصیات دختر تیر ماهی

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد

زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد؟
دختران تیر ماهی دوست دارند با چه مردانی ازدواج کنند؟
در این مطلب روان تاروت برای پاسخ به سوالات بالا خصوصیات زن متولد تیر را برای ازدواج برای شما گردآوری کرده است. هم چنین اگر بخواهید یک زن تیرماهی را عاشق خود کنید باید با علایق او آشنا باشید و بدانید نحوه ی برخورد درست با او چگونه است. به همین منظور روان تاروت اطلاعاتی در این مورد در اختیار شما می گذارد. در مطلب صفحه دیگر نیز ازدواج زن متولد تیر ماه را بر اساس فال و طالع بینی بررسی می کنیم .

خصوصیات دختر متولد تیر

در روان تاروت هستیم و در حال مطالعه خصوصیات دختر متولد تیر، دختر متولد تیر ماه بسيار باوفا، نجيب، صرفه جو و گاهي اوقات خسيس، در آشپزي مقداري قابل، در شبهاي مهتابي بسيار عاشق، و در دوران مادر بودن يك زن كم نظير است.

دختر متولد تیر ماه از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معايب خود كمتر گردن مي نهد و پذيرا مي شود.

دختر متولد تیر ماه در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق مي شود و گاهي قهر مي كند و در لاك خود فرو مي رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخي كرد،‌براي آشتي كردن هرگز پيشقدم نمي شود.

در مقابل دختري كه در تير ماه متولد شده، مدت ها بلا تكليف خواهيد ماند. و نمي دانيد كه يك موجود ساكت و سر به زير است و يا يك دختر پرخاشگر و به قول معروف شهر آشوب، و عجيب آنكه تقريبا هرگز به اين راز پي نخواهيد برد.

دختر متولد تیر ماه روزي كه هوا ابري و باراني است، اندوهگين و كسل است ، وقتي آفتاب از لابلاي ابرها بيرون آمد، كاري مي كند تا پا به پاي او غرق شادي بشويد. پيش بيني اخلاق و رفتار دختر تير ماه درست مثل اين است كه بخواهيد هواي دو ماه ديگر را امروز پيش بيني كنيد.

دختر متولد تیر ماه درست نمونه ضرب المثل معروف يك روز از دنده راست بلند مي شود و يك روز از دنده چپ، رفتارش بي شباهت به نواختن يك آهنگ موسيقي نيست، هر نتي با نت قبلي اش فرق دارد و نوارها مرتبا تغيير مي كنند و به اين دليل اگر شما مي خواهيد پيوسته با او باشيد، بايد پا به پاي اين تغييرات پيش برويد.

زن متولد تیر اندكي عصباني، تا حدودي غمگين و اخمو و به شدت خيالاتي است اما در مقابل راه پول جمع كردن را بسيار خوب بلد است و با اين خصلت خود مشاور مالي بسيار بزرگي است.

زن متولد تیر ماه از نظر سكس سخت پاي بند نجابت است.

زن متولد تیر به گذشته ها علاقه زيادي دارد و اشياء كهنه و قديمي را با ولع خاصي نگاهداري مي كند، به نحوي كه اگر شما بتوانيد اسباب و اثاثيه خصوصي او را بگرديد،‌با كمال تعجب چيزهاي كهنه اي در آنها پيدا مي كنيد كه سال ها از عمرشان گذاشته است: بلوزي كه از مد افتاده است، گيره مويي كه چندين سال قبل از كنار دريا خريده شده و حتي يك بار هم مورد استفاده قرار نگرفته، جوراب پاره اي كه ده سال پيش آن را مي پوشيد و به كوهنوردي مي رفت و قاب عكس شكسته اي كه روز گاري عكس پدر بزرگ در آن بود.

چگونه زن متولد تیر را عاشق خود کنیم ؟

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند:
حقایقی روانشناختی

هر دختر تیر ماهی حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد تا عاشق مردی شود:

• مردان برجسته، زن های تیرماهی را به خود جذب می کنند:
زن های تیرماهی به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند.
اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند.
سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها ی متولد تیر را به خود جذب می کند:
همه ی زن ها از جمله زن های تیرماهی به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.
دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت.
تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود کنید: اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن های تیرماهی متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر های تیرماهی پسر های خوب را دوست دارند؟
اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید.
یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است.
دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:
به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت برای زنان تیر ماهی است . یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن