تاروت شناسی

خرید کارت های تاروت واقعی – تفاوت فروشنده جعلی با واقعی

کارت های تاروت استاندارد چه کارت هایی است؟

آیا می شود کارت های تاروت را با کیفیت خوب تهیه کرد؟

کارت تاروت از کجا بخرم؟

آیا می شود کارت های تاروت اورجینال و اصلی خریداری کرد؟

این مطلب برای افرادی نوشته شده است که نمی دانند از کجا در مورد خرید کارت های تاروت اطلاعات کسب کنند زیرا می ترسند وبسایت های یا کانال های تلگرامی با نمایش چند فیلم و عکس جعلی، مبلغی را از آنها دریافت کرده و سپس هیچ کارتی را برای شان ارسال نکنند. 

در این مطلب از روان تاروت می خواهیم در مورد خرید کارت تاروت و یا بهتر است بگوییم خرید پستی کارت های تاروت در تهران، اهواز، تبریز، ارومیه و هر شهر دیگری صحبت کنیم. همچنین توضیح می دهیم چطور می توانید از آموزش رایگان نیز در کنار خرید کارت های تاروت بهره مند شوید.

همچنین اشاره ای خواهیم داشت به خرید کارت تاروت ارزان به صورت اورجینال و اصلی، استانداردهای ناخودآگاه در خرید کارت های تاروت، خرید کارت تاروت وایدر رایت و انواع کارت تاروت.

خرید کارت های اورجینال و اصلی فال تاروت

اگر قصد خرید فال تاروت دارید و می خواهید کارت های این بازی جالب را خریداری کنید به شما توصیه می کنم این مطلب را تا انتها بخوانید.

فرق نمی کند به دنبال خرید کارت تاروت در تهران باشید و یا به دنبال خرید کارت تاروت در اهواز، ارومیه، تبریز یا هر شهر دیگری باشید؛ به هر حال اگر برای شما هم این پرسش ایجاد شده است که “کارت تاروت از کجا بخرم” باید بدانید خرید پستی ورق تاروت از هر جایی با خطرها و نگرانی ها همراه است. در ادامه در مورد خرید کارت های تاروت بیشتر صحبت می کنم اما ابتدا باید بفهمیم چه کارتی برای خرید مناسب است. 

احتمالا شما هم شنیده اید که خرید کارت تاروت رایدر وایت از معروف ترین انواع کارت تاروت است. اما باید این موضوع را بگویم که انواع کارت تاروت بسیار بیشتر از نوع رایدر وایت است. البته فرق نمی کند چه نوعی را انتخاب کنید، تفسیر و معنای کارت های تاروت همیشه یکسان است و تنها تفاوت در تصاویر است.

قبل از خرید کارت تاروت بیشتر در مورد آن بدانید

قبل از خرید کارت های تاروت بهتر است کمی بیشتر در مورد آن بدانید. به طور کلی این موضوع به عنوان یک واقعیت پذیرفته شده است که تمامی کارت های امروزی که برای بازی و سرگرمی های مختلف استفاده می شوند شکل تکامل یافته ی کارت های تاروت هستند.

برای مثال کارت های امروزی مثل پااسور همچون کارت های تاروت از۴ دسته یا تشکیل شده اند که هر دسته در ۱۰ شماره دسته بندی می شود. این ۴ دسته هر کدام حاوی ۴ کارت درباری به نام پادشاه، ملکه، سرباز و شوالیه نیز هستند.

دسته ی آخر یا شوالیه ها از کارت بازی مدرن امروزی به شکل مرموزی حذف شده است و جای خود را به سرباز داده است. شباهت های این دو نوع کارت قابل توجه است، اما هیچ کس جز کارشناسان و افراد ماهر تصور نمی کنند این کارت ها بتوانند در مورد آینده صحبت کنند.

خرید کارت های مناسب فال تاروت

همانطور که قبلا در آموزش کارت تاروت در روان تاروت گفته ایم، فال تاروت ارتباط مستقیم با ضمیر ناخودآگاه جمعی دارد ( بیشتر بخوانید – ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان) . یونگ تاروت را “به عنوان یک بازی کیمیاگری” تصور می کرد، و به نظر او، تاروت مانند I ching “اتحاد متضاد ها” است یعنی “ارائه ریتم منفی و مثبت، از دست دادن و به دست آوردن، تاریکی و روشنایی است.”

از این رو مهم است کارت های تاروتی که خریداری می کنید شکل و اندازه استانداردی داشته باشد که امکان ارتباط بین ضمیر ناخودآگاه و کارت ها را وقتی آن ها را لمس می کنید ایجاد کند.

برای مثال یکی از ارکان مهم در خرید کارت های تاروت، سایز آن است. ضخامت استاندارد کارت های تاروت بین ۵ تا ۱۰ سانتی متر است و مهم است جنس آن از لطافت کافی برخوردار باشد. این بدین دلیل است که دست ها وقتی کارت ها را لمس می کنند بتوانند ارتباطی به کارت ها و ضمیر ناخوداگاه ایجاد کنند.

بیشتر کارت هایی که در وبسایت های دیگر ارائه می شود نه تنها استاندارد نیست بلکه اصلا کارتی در کار نیست. 

پس برای خرید کارت تاروت در اهواز، خرید پستی ورق تاروت، خرید کارت تاروت در ارومیه، خرید کارت تاروت ارزان، خرید کارت تاروت در تهران و خرید کارت تاروت در تبریز یا هر شهر دیگری باید واقع بین باشد و زود فریب هر وعده ای را نخورید. 

انواع کارت های تاروت

همانطور که اشاره کردیم کارت های تاروت انواع مختلفی دارد اما معروف ترین و مهمترین آن ها کارت های تاروت رایدر وایت هستند. به همین دلیل است که بیشتر افراد به دنبال خرید کارت تاروت رایدر وایت می باشند.

اما کارت های دیگری با عکس ها و شمایل دیگری نیز وجود دارد که به طول خلاصه می توان از کارت تاروت تحوت، کارت تاروت استیم پانک، کارت تاروت فرانسوی، کارت تاروت آنا کلافینگر، کارت تاروت شادو اسکیپس وکارت تاروت اشو ذن – تاروت بودایی نام برد.

چقدر به خرید کارت های تاروت به صورت آنلاین اطمینان کنیم

گاهی اوقات ما تمایل داریم چیزی را باور کنیم که دوست داریم واقعیت داشته باشد. وقتی فردی کارت های تاروت را به قیمت ۲۰۰ تومان به ما معرفی می کند دوست داریم باور کنیم که وی راست می گوید و این حقیقت را که کارت های اصل کمتر از ۵۰ دلار نیستند انکار می کنیم ( البته با قیمت ۱۰۰ دلار هم در ایران کارت اصل پیدا نمی شود ). 

بعضی افراد با دریافت پول های هنگفت ادعا می کنند کارت اصل به شما می دهند و بعضی وبسایت های دیگر با قیمتی حدودی ۲۰۰ هزارتومان چنین ادعایی دارند ( قیمت سال ۹۹). فرق نمی کند چه سایتی باشد، چقدر فیلم به شما ارائه دهد و چقدر در متقاعد کردن شما به مدارک جعلی و ساختگی ارائه دهند، در نهایت هیچ کدام هیچ کارتی را برای شما ارسال نخواهند کرد. 

در واقع پس از دریافت پول اکثر این افراد شما را بلاک خواهند کرد. اما آیا روان تاروت این شفاف سازی ها را می کند تا خود کارت های تاروت را بفروشد؟ خیر اصلا اینگونه نیست. 

تنها کسی که واقعا می تواند کارت های تاروت را با کیفیت خوب به شما ارائه دهد خود شما هستید. در واقع روان تاروت یک روش بسیار ساده و ارزان را به شما می آموزد که خود با هزینه بسیار کم و ناچیز بتوانید کارت های تاروت را برای خود تهیه کنید. 

فقط کافی است فایل یا عکس های کارت تاروت را داشته باشید، سپس با ارائه آن کارت ها یا عکس ها می توانید در هر دفتر فنی یا چاپ خانه ای به قیمت بسیار ارزانی آن را چاپ کنید.

با اینکار هر جنسی که بخواهید می توانید به سفارش دهید تا با همان جنس کارت ها برای شما چاپ شود. فقط از این راه است که مطمئن خواهید بود کارت های تاروت واقعی بدست شما خواهد رسید.

چه به دنبال خرید کارت های تاروت در تهران باشید، اصفهان باشید، شیراز باشید یا اهواز، فرق نمی کند به هر حال هیچ ارسال پستی برای کارت های تاروت وجود ندارد و تنها کسی که می توانید برای تهیه کارت های تاروت به او اعتماد کنید خود شما هستید

نحوه سفارش و خرید کارت های تاروت

برای تهیه عکس ها و یا فایل های کارت تاروت می توانید به شماره زیر در تلگرام پیام ارسال کنید و عکس ها و فایل های کارت تاروت را همانجا دریافت کرده و دانلود کنید سپس در هر کجا که خواستید می توانید آن ها را به سادگی با کیفیت مطلوب خود چاپ کنید. 

۰۹۳۳۵۰۴۴۰۹۲

همچنین در کنار خرید کارت های تاروت می توانید از آموزش های اختصاصی و خصوصی ما نیز بهره مند شوید. 

برای اطمینان از تخصص و تسلط ما به آموزش تاروت می توانید نگاهی داشته باشید به مطالب گسترده ای که در مورد کارت های تاروت در روان تاروت منتشر کرده ایم.

اگرچه همانطور که یونگ اشاره داشت کارت های فال تاروت می توانید به نوعی در پیشگویی آینده موثر باشد اما هدف روان تاروت از فروش کارت های تاروت فالگیری و فال فروش نیست و هیچگونه فعالیتی از قبیل فالگیری را تایید نمی کند.

خرید کارت های فال تاروت از روان تاروت به این معنا است که شما متعهد می شوید از دانش و کارت های خود در جهت فالگیری و کسب درآمد از این طریق اقدام نکنید. خرید کارت های تاروت فقط باید با هدف سرگرمی و آموزش آن با هدف افزایش اطلاعات عمومی در مورد اسطوره، نمادها و باستان شناسی باشد.

برای خرید کارت های تاروت به شماره ۰۹۳۳۵۰۴۴۰۹۲ در واتساپ پیام ارسال کنید.

بیشتر بدانید:

آموزش جامع فال تاروت – تاروت شناسی پیشرفته

اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

معنی کارت های تاروت – سرگذشت یک تاروت شناس

نماد شناسی فال تاروت بر اساس اسطوره شناسی

آشنایی با رموز تصاویر تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن