تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت ده شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت ده شمشیر در جهت صحیح: از پشت خنجر زدن، شکست، بحران، خیانت، پایان چیزی یا کسی و خسارت

معنی کارت ده شمشیر برعکس: ترمیم و بازسازی، احیاء شدن، ترس از خرابکاری و پایان اجتناب ناپذیر

تصویر شناسی و نماد شناسی

در کارت ده شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر است، پیکری را می بینیم که با سینه به روی مرداب متروکی افتاده است. شمشیرهایی که در سایر تصاویر این گروه صرفا اطراف شخص را محاصره نموده بودند این بار عملا در بدن او فرو رفته و سوراخ کرده اند. در کارت ده شمشیر تاروت صغیر آسمانی به رنگ سیاه در بالای سر پیکر قرار دارد که نمادی از شکست، درد و سیاه بختی است. در آنسوی دریاچه، سپیده دم افق های دور را روشن کرده است. این تصویر که یک پایان اجتناب ناپذیر را آشکار می سازد رنگی از حقیقت زندگی و روشنایی بینش را در کارت ده شمشیر تاروت صغیر در بر دارد، در حالیکه نمای سحرگاه از فاصله دور بار دیگر وعده تولدی دوباره را نوید می دهد. کارت ده شمشیر تاروت صغیر که ظاهرا تصویر نامبارکی را ارائه می دهد در عین حال گویای جنبه ای مثبت از پاکسازی است که زمین را برای زایشی جدید مهیا می سازد.

معنی کارت ده شمشیر تاروت صغیر

با دیدن کارت ده شمشیر در فال تاروت صغیر دسته شمشیر احتمالا به خود می گویید آیا بدتر از این هم می شود؟! اما با کمال تعجب باید گفت که این نماد به تنهایی نماینده دردسرهای نمایشی و غم انگیز است تا واقعی. معنی کارت ده شمشیر تاروت صغیر احتمالا باورها و منفی گرایی های شما در مورد زندگی شما را به این مرحله رسانیده است. از اینجا به بعد نیز باورهایتان شما را به سوی امکانات و فضایی که فکر می کنید، خواهد برد. به رفتارها ونحوه تفکر خود در مورد زندگی بیشتر توجه کنید.

معنی کارت ده شمشیر تاروت صغیر این است که اولین قدم برای رهایی از افکار منفی تشخیص ترس های خود از ناکامی و ویرانی است. قدم دوم درک انرژی منفی است که پشت ترس شما پنهان است . اگر بخواهید، می توانید ترس های خود را با تشخیص درست مغلوب سازید و بسوی دوره ی مثبت تری از زندگی حرکت کرده و بتدریج با شرایط و تغییرات بهتری روبرو گردید.

به هرحال این پیام در فال تاروت صغیر می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر؛ پایان یک رابطه عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.

نکات پیشنهادی کارت ده شمشیر تاروت صغیر:

– کارت ده شمشیر بطور روشنی می تواند پایان یک رابطه را نشان دهد.
– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها.
– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت های تاروت
آموزش جامع فال تاروت
نمادهای فال تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن