تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت چهار شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت چهار شمشیر تاروت صغیر در جهت صحیح: تفکر و تعمق، بازسازی و بهبودی، بی تحرکی، تمدد اعصاب و استراحت

معنی کارت چهار شمشیر برعکس تاروت صغیر: بی قراری، فرسودگی  و عدم پیشرفت

تصویر شناسی و نمادشناسی

در کارت چهار شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر می باشد، تصویر کلیسایی است با پنجره ای از شیشه های رنگی و پیکر یک شوالیه جوان که بطور کاملا درازکش روی آرامگاهی دراز کشیده است. دست های او به حالت دعا و مدیتیشن هستند. سه شمشیر بالای سر او روی دیوار آویخته شده و چهارمین شمشیر به آرامگاه متصل است که این شمشیر در کارت چهار شمشیر تاروت صغیر نشان دهنده آن است که تنها یک راه حل و کلید برای زندگی او در حال حاضر وجود دارد. در شیشه های رنگی پنجره کلیسا تصویری از یک زن و کودک نمایان است که نمادی از خانواده شوالیه می باشد.

معنی کارت چهار شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت چهار شمشیر در فال تاروت صغیر دسته شمشیر به شما می گوید که لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخم ها را شفا می بخشد. شاید احساس می کنید که نیروی تحرک را تا حدی از دست داده اید. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

معنی کارت چهار شمشیر در فال تاروت صغیر به شما هشدار می دهد که از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست، برای افراد پرکار و فعال این دوره بسیار طاقت فرسا و تحمیلی به نظر می رسد.

گاهی استراحت و به هیچ کاری نپرداختن در صورتی که با آگاهی باشد، آخرین مبارزه و اتمام حجت محسوب می گردد و ثمرات مفید و موثر خود را به همراه دارد. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید. در مواقع خاموشی با سهولت بیشتری می توان به درون خود رجوع نمود. این دوره موجب بینش تازه و الهامات خلاقی برایتان می گردد.

نکات پیشنهادی کارت چهار شمشیر تاروت صغیر:

– بهتر است قبل از آنکه سلامتی جسمانی، ذهنی و یا معنوی تان به خطر بیافتد تمرکز خود را از روابط بیرونی به درونتان معطوف سازید.
– به اطراف خود، افکار و شرایط خود بنگرید. امکان تاثیرات مزاحم را که در حال حاضر موقتا پنهان هستند بررسی کنید. با تشخیص این موارد قادر خواهید بود تا قدرت شرور و تفرقه انداز را از آن ها ربوده و آن ها را از این بابت خلع سلاح کنید.

بیشتر بخوانید:
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت
نمادهای فال تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن