تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت تاروت صغیر- پنج چوبدست

معنی کارت پنج چوبدست تاروت صغیر در جهت صحیح: اختلاف و مخالفت، رقابت، نزاع و درگیری، تنش و ناسازگاری

معنی کارت پنج چوبدست برعکس در تاروت صغیر: دوری کردن از تضاد و کشمکش و افزایش تمرکز بروی اهداف

تصویر شناسی

در تصویر کارت پنج چوبدست که در دسته ی کارت های تاروت صغیر سری چوبدست قرار می گیرد، پنج مرد با چوبدست های بزرگ در حال مبارزه با یکدیگر ترسیم شده اند. هرکدام از آن ها بدون توجه به یکدیگر چوبدست خود را در هوا می تابانند گویی درگیری مستقیمی بین هر کدام از آن ها با یکدیگر است. شاید آن ها در کارت پنج چوبدست تاروت صغیر از این هرج و مرج و شلوغی لذت می برند و تنها چوب هایشان را در بالای سر می چرخانند اما قصد صدمه زدن جدی به یکدیگر را ندارند. اینکه هر کدام از مردان در کارت پنج چوبدست تاروت صغیر لباسی به رنگ های متفاوت پوشیده اند نشان دهنده آن است که هر کدام با نظرات و عقاید مختلفی هستند. درگیری و اختلاف عقیده در این تصویر به وضوح دیده می شود. این تصویر موانع و آزردگی های کوچک و مشکلات کوتاه مدت را طی ارتباطات روزانه توصیف می کند.

معنی کارت پنج چوبدست تاروت صغیر

معنی کارت پنج چوبدست در جهت صحیح در فال تاروت صغیر این است که اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف توافق و هماهنگی بچشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانیکه بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. معنی کارت پنج چوبدست در تاروت صغیر به شما می گوید اینگونه تضادها در عین آزار دهندگی، جزئی و کوتاه مدت هستند. اگر هیچ مانعی بر سر راه نباشد، هیچ ماجرایی رخ نخواهد داد. اضطراب و رقابت در روابط اغلب می تواند قابلیت و خلاقیت شما را در کارها افزایش دهد. کشمکش مابين تضادها به روشی می بایست حل شود که شما را به سوی بالاترین اهداف تان هدایت کند. کارت پنج چوبدست تاروت صغیر به شما پیشنهاد می کند به خاطر داشته باشید که موثر ترین روش برای غلبه بر اینگونه مشکلات دست و پاگیر یک اقدام مهم هست و آن گسترش میزان توانایی و مهارت های لازم با استفاده از حداکثر امکانات موجود می باشد.

نکات پیشنهادی:

– در کار و یا موضوعات مربوطه بنظر می رسد برای مدت کوتاهی همه چیز مطابق میل پیش نمی رود.

– در مورد امکاناتی که می تواند موجب پیشرفت مهارت های شخصی شما گردد، تحقیقاتی انجام دهید.

– اگر در یک وضعیت مبارزه طلبانه هستید، از شعله های درونی خود که در جستجو پیروزی هستند یاری بگیرید. قدم به قدم پیش برید و به نیروی خود اعتماد کنید.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن