تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت تاروت صغیر- ده چوبدست

معنی کارت ده چوبدست در جهت صحیح: مسئولیت، بار، وظیفه ای سنگین، فشار و استرس و موفقیت

معنی کارت ده چوبدست برعکس در تاروت صغیر: انجام بیش از حد چیزی یا کاری و زیر بار مسئولیت نرفتن

تصویر شناسی و نماد شناسی

کارت تاروت صغیر ده چوبدست در کارت های صغیر جام و سکه نمایانگر عظمت، برکت و سعادت است در حالیکه در کارت های صغیر شمشیر و چوبدست نشانگر آزمایش سخت و محنت است.

در کارت تاروت صغیر ده چوبدست که از کارت های تاروت صغیر سری چوبدست است تصویر مردی را می بینیم که بار سنگین غیر قابل تحملی را بصورت انباشته ای از ده چوبدست بطور بسیار نامعقول و نامتناسب بر دوش خود حمل می کند. بنظر می رسد که این بار بیش از حد ظرفیت او باشد. با این وجود آنرا بسمت کاخی که در نزدیکی اوست حرکت می دهد. کارت تاروت صغیر ده چوبدست نمایانگر آنست که بزودی یک بار سنگین انداخته می شود و شخص مورد نظر از زیر بار فشار رهایی می یابد.

معنی کارت ده چوبدست تاروت صغیر

معنی کارت ده چوبدست در جهت صحیح
معنی کارت ده چوبدست در جهت صحیح فال تاروت صغیر نشان دهنده برداشت محصول پس از یک سرمایه گذاری خلاقانه و خوب است. این فشار و دشواری های نهایی است تا با کمی صبر و استقامت در زیر فشارها نتیجه محصول کار خود را ببینید و از آن لذت ببرید. همچنین کارت ده چوبدست تاروت صغیر نشان می دهد که داشتن هدف های بزرگ، بار مسئولیت و سختی های فراوانی خواهد داشت. پس برای رسیدن به موفقیت باید این سختی ها را تحمل کنید.

معنی کارت ده چوبدست برعکس
معنی کارت ده چوبدست برعکس در فال تاروت صغیر می تواند هشدار دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. در نتیجه نیروهای سرکوفته شما به خشم، آزردگی و خشونت تبدیل می گردند و اگر برای این نوع پرخاشگری ها راه گریزی نیابید امکان دارد آن را به درون خود منحرف ساخته و به صورت افسردگی یا بیماری ظاهر گردد.
 معنی کارت ده چوبدست تاروت صغیر به شما می گوید هم اکنون زمانی است که ظلم و فشاری را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آن ها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد نکنید. می بایست آماده باشید تا همکاری مثبت افراد دیگر را که در زندگی شما می توانند نقش داشته باشند بپذیرد. با پذیرش این خدمات دیگران نیز درمورد خود احساس مثبت تری خواهند داشت. امکان دارد اوقات شما زنجیره ای از کارها، وظایف و بارهای عصبی باشند در این صورت نیاز دارید که بخاطر سلامتی و رفاه خودتان بار خود را سبک نمایید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

نکات پیشنهادی کارت تاروت صغیر ده چوبدست:

– بار سنگین مسئولیت: زیر بار فشار و مشکلات زندگی.

* در صورتیکه کارت های مرتبط اطراف کارت ده چوبدست در فال تاروت صغیر مثبت و روشن باشند مفاهیم فوق مشکلاتی و یا فشارهایی هستند که بزودی حل می گردند و رهایی از فشار را بدنبال دارند.

بیشتر بخوانید:
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن