تاروت شناسیتاروت صغیر

معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر: شوالیه ها

همانطور که در مقاله های قبلی نیز اشاره کردم یادگیری معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر بسیار مهم است. به همین علت در این مقاله درباره شوالیه ها در معنی کارت های درباری صحبت خواهیم کرد تا درک بهتر و تفسیر کامل تری در تاروت خوانی داشته باشید. لطفا قبل از دنبال کردن این مقاله ها، مقاله ای که به طور کلی در مورد کارت های درباری نوشته شده است را دنبال کنید و همچنین معنی پادشاهان و همراه شوالیه را نیز در کارت های درباری فال تاروت صغیر ببینید.

معنی کارت های درباری: شوالیه ها

شوالیه ها در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر بیشتر از همراهان اقدام-گرا هستند. شوالیه در مسیر و سفر زندگی اش قرار دارد و تمرکز او بیشتر بر این است که به راهش ادامه دهد.

شوالیه ها نسبت به همراه شوالیه بالغ تر هستند. آن ها تجربه ی کافی دارند و می دانند چه کنند، اما مشکل این است که تجربه ی آن ها به اندازه ی پادشاه و ملکه کامل نیست، بنابراین آن ها مستعد افراط گرایی نیز هستند. بر اساس معنی کارت های درباری در فال تاروت احساسات بیش از حد و رفتار افراط گرایی شوالیه ها نسبت به شرایط می تواند مثبت یا منفی باشد.

به عنوان مثال، شوالیه شمشیر در کارت های درباری خیلی بلند پرواز است. وقتی هدفی داشته باشد هرکاری می کند تا به هدفش برسد. با این حال، گاهی ناکامی باعث می شود عجله کرده و از دیگران برای رسیدن به هدفش استفاده کند. کارت درباری شوالیه مثل پادشاه بالغ نیست و نمی تواند رویکرد متعادل داشته باشد در نتیجه ممکن است در اثر بی دقتی راه اشتباه را پیش بگیرد.

در فال تاروت شوالیه را همیشه از دو جهت در نظر بگیرید – آیا حضور او مضر است یا مفید؟ چه چیزی بیش از حد و چه چیزی در اعتدال است؟

از نظر ظاهری، شوالیه ها جوانانی بین ۲۰ تا ۳۵ سال (بیشتر یا کمتر) هستند.

معنی کارت درباری در فال تاروت صغیر این است که شوالیه ها تغییر، حرکت و عمل را منعکس می کنند. آن ها هرگز نمی ایستند و به طور مداوم به دنبال فرصت بزرگ بعدی در حال حرکت هستند.

شوالیه ی جام

شوالیه ی جام برای دیگران جذاب است. صرف نظر از جنسیتش، به شکل منحصر به فردی در زندگی خود شاعرانه و رمانتیک عمل می کند. او عاشق خودش است. او برای دنبال کردن مسیر زندگی اش از احساسات خود پیروی می کند. درواقع قلبش به او حکومت می کند نه مغزش. برای تصمیم گیری احساسی عمل می کند نه منطقی. تصمیم گیری های او بدون فکر انجام می شوند و او با توجه به گرایش درونی، دوستی، عشق و نیاز به اشتراک گذاشتن این ویژگی ها با دیگران، تصمیماتش را می گیرد.

در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر شوالیه ها اغلب پیام آور، وعده دهنده و با منفعت عاطفی هستند. او وعده های جالبی می دهد که نتیجه ی تجربیات عاطفی او هستند، انرژی زیادی را به ارمغان می آورند و شما را به یک حالت هیجان انگیز هدایت می کنند؛ درواقع وارد موقعیت جدیدی می شوید که نمی توانید آن را از جای دیگری به دست آورید. علاوه بر اطلاعات فیزیکی، شوالیه جام حکمت رویاهای شما را نشان می دهد و به شما کمک می کند موانع زندگی را از بین ببرید.

شوالیه ی ستاره ی سه راس

شوالیه ستاره ی سه راس به شیوه ای بسیار روشنگر و دقیق عمل می کند. گرچه دیدگاه هایش به زمین آسیبی نرسانند و روش های درستی ارائه ندهد…

شوالیه ی ستاره سه راس برای انجام وظایف خود صبور بوده و به خاطر حس مسئولیت و تعهدش فوق العاده قابل اعتماد است. به عنوان یک کارت درباری در فال تاروت صغیر، شوالیه ی ستاره ی سه راس ممکن است بخشی از خود شما، شخص دیگری در زندگی تان یا اتفاقی را نشان دهد.

به عنوان بخشی از شما، شوالیه ی ستاره ی سه راس پیشنهاد می کند که باید قابل اعتماد باشید و به دیگران کمک کنید. شما روالی را دنبال کنید که اطمینان دهد وظیفه یا کار مهمی را از ابتدا تا رسیدن به هدف مورد انتظار کامل کرده اید. شما در مرحله ی اجرا و متعهد به انجام کار هستید حتی اگر نیاز به سخت کوشی خیلی زیادی باشد. شما همچنین به شدت وفادار بوده و برای انجام هر کاری که کمک کند کار به درستی انجام شود آماده هستید.

شوالیه ی شمشیر

شوالیه شمشیر در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر، نشان دهنده ی یک زندگی و میزانی از انرژی است که باید با تحقق مسئولیت و اشتیاق به تعادل برسد. هیچ چیزی در طول مسیر نمی تواند او را متوقف کند. او از هیچ چالش و خطری نمی ترسد و قدرتمندانه برای رسیدن به موفقیت و پیروزی تلاش می کند.

جنبه ی مثبت کارت شوالیه شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر است، نشان دهنده جاه طلبی، عزم و قوت و ثبات برای رسیدن به موفقیت است. با این حال، جنبه ی منفی کارت در فال تاروت نشان می دهد می تواند چالش ها و پیامد های اقداماتش را نادیده بگیرد و ممکن است بدون هیچ گونه آمادگی دست به اقدامی خطرناک بزند. همچنین ممکن است برای رسیدن به اهداف خود نیازهای دیگران را نادیده بگیرد و درک نکند.

شوالیه ی شمشیر نشان دهنده ی زمانی است که ایده ی جدیدی را شروع می کنید و هیچ چیزی نمی تواند مانع شما شود. انرژی ناگهانی باعث می شود رو به جلو حرکت کرده و برای رسیدن به اهداف خود خیلی سریع اقدام کنید. شما برای غلبه بر هر مشکل، چالش یا مانعی که در مسیر شماست آماده هستید.

شوالیه ی جادوگر

شوالیه ی جادوگر اول عمل کرده و بعدا فکر می کند. او عجول، بی اختیار و عاشق عمل است. شوالیه ی جادوگر بر اساس روانشناسی کارت تاروت شور و شوق زیادی داشته و با انرژی خیلی زیاد بدون در نظر گرفتن عواقب اقداماتش برای کاری عجله می کند. در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر او اصلا صبور نیست، معمولا برنامه ی مشخصی ندارد و همین مسئله موفقیتش را به تاخیر می اندازد. او انقدر می خواهد بهترین و مشهور باشد که تقریبا برنامه ی خود را فراموش می کند و دیگر واقعیت را نمی بیند. شوالیه ی جادوگر بیش از حد بلند پرواز و خشن است. او در مقابل چالش ها و انتقادهای دیگران استقامت بسیار بالایی دارد.

شوالیه ی جادوگر در فال تاروت ممکن است رویدادی را به شما نشان دهد که زندگی تان را وارد مرحله ای سریع و غیر منتظره کند. باید انتظار تغییراتی را اطراف خود داشته باشید و چه بخواهید چه نخواهید انرژی زیادی شما را احاطه خواهد کرد! مسئله ی مهمی وارد زندگی تان می شود و توجه شما را به خود جلب می کند. به جای مقاومت در برابر آن، برایش زمان گذاشته و به آن توجه کنید. اغلب، شوالیه ی جادوگر تغییر عجولانه ی محل زندگی، شغل و شرایط دیگر را نشان می دهد. شما باید آماده واکنش سریع نسبت به هر جریانی باشید زیرا مقاومت بی فایده است.

بیشتر بخوانید:
خرید کارت های تاروت
معنی کارت های تاروت
آموزش فال تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن