تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت تاروت کبیر- استقامت در جهت صحیح

معنی کارت تاروت کبیر استقامت در جهت صحیح در فال تاروت نشان دهنده استحکام، عزم و قدرت است.

ارتباط کارت تاروت ارابه با کارت تاروت استقامت

 در واقع کارت تاروت استقامت به نوعی شبیه به کارت تاروت ارابه است. هر چند که تفاوت های بین این دو کارت بسیار واضح هستند. طوری که کارت ارابه در فال تاروت کبیر نشانگر توانایی و اراده ی بیرونی است ولی کارت استقامت نشان دهنده ی نیروی درونی و قدرت روحی انسان در غلبه بر هر مانعی است. معنی کارت استقامت در جهت صحیح این است که باید بدانید که می توانید مشکلات زندگی را با کمک نیرو و اعتماد به نفسی که از درونتان به دست می آورید، تحمل کنید. استقامت و مقاومتی بزرگ دارید که با صبر و آرامش درونیتان همراه است. بر روی آن چه می خواهید انجام دهید تمرکز دارید و طوری در این راه قدم بر می دارید که کمال و خون سردی خود را ثابت می کنید.

معنی دیگر کارت تاروت استقامت در جهت صحیح

معنی کارت تاروت استقامت در جهت صحیح همچنین نشانگر رویکردی دلسوزانه و مهربانانه است. شما نیز مانند زن در کارت استقامت هستید که از نیروی صبر و عشق خود استفاده می کند تا شیر وحشی را رام کند. به دیگران فضا داده و در مقابل نیازهایشان از خود شکیبایی نشان می دهید. می توانید به راحتی از هر نقص یا عیبی چشم پوشانی کرده و آن را قبول کنید. به همین خاطر اطراف خودتان را به فضایی امن و قابل اعتماد تبدیل می کنید که از این راه می توانید با ملایمت بر روی دیگران تاثیر بگذارید. این نشان دهنده ی سطحی از کنترل “ملايم” شماست که دیگران را متقاعد می کند تا به دید و روش تفکر شما روی آورند.

توانایی به شما می آموزد که شما قدرتش را دارید تا جانور درونتان را رام کنید. تفکر بر روی این کارت می تواند به شما کمک کند تا قدرت ذاتی که درون شماست را تجربه کنید و آن را بیدار سازید.

معنی شیر در کارت تاروت کبیر استقامت نشانه چیست؟

شیری که در کارت تاروت کبیر استقامت قرار دارد در فال تاروت کبیر طبیعت حیوانی و وحشی شما را نشان می دهد و زن جوان نمادی از توانایی شما برای رام کردن این حیوان درونیتان است. پس زمانی که یاد گرفتید کاملا رفتار های غریزی، افکار و احساساتتان را کنترل کنید، خصوصیات مثبت کارت تاروت استقامت در جهت صحیح از درون شما ظهور می کنند.

کارت تاروت کبیر استقامت در جهت صحیح چه درسی به ما می دهد؟

درس اصلی که این کارت در فال تاروت کبیر می دهد این است که برای بیدار کردن بصیرت و معرفت معنوی، احساسات باید بدون محدودیت به ورا بروند. صدای درون شما اغلب توسط سر و صدای نفس و ترس شما خاموش می شود. از این احساسات و تفکرات منفی دست بردارید و خواهید دید که به سکوتی می رسید که می توانید صدای درونتان را بشنوید. بر ترس ها و افکار ناگهانی تان غلبه کنید و هیچگاه شکیبایی خود را در مقابل خود و یا کاری که می کنید از دست ندهید. در نهایت به معرفتی می رسید که می توانید با آن، خود پست تر و حیوان درونی تان را رها کنید.

کارت تاروت استقامت در جهت صحیح نشانه چیست؟

 کارت تاروت استقامت در جهت صحیح در فال تاروت کبیر تعادل جنبه های حیوانی، انسانی و الهی شما را نشان می دهد. ممکن است غیر ممکن به نظر برسد اما عشق، مهربانی و قلبی شجاع می تواند همه ی آن ها را با هم متعادل کند. ظاهر شدن این کارت در فال شما می تواند نشانه از این باشد که زمانی رسیده که شما باید نسبت به تمایلات و واکنش های غریزی خود هوشیار باشید و آن ها را با معنای بهتر زندگی و هدفی والاتر متعادل سازید. زمان مناسبی نیست که با دید خشم و نفرت به مسائل نگاه کنید بلکه در عوض باید خود را در موقعیتی قرار دهید که دید شما سرشار از عشق و محبت باشد.

کارت تاروت استقامت نشانگر سطحی بالاتر از هوشیاری است که به شما اجازه می دهد تا مسئولیت خود را بپذیرید و از این راه بر خود و جهانتان چیره شوید. کارت توانایی یادمان می اندازد که درون هر کدام از ما قسمتی پرشور و غریزی وجود دارد که بسته به فرد می تواند زود به زود و یا به ندرت منفجر شود و به بیرون بریزد. اگر شخصی هستید که اغلب به صورت تهاجمی و غیر منطقی عمل می کنید و یا نظرات و چیزهای منفی از خود بروز می دهید، کارت تاروت استقامت در جهت صحیح در فال تاروت کبیر از شما می خواهد که تلاشتان را بیشتر کرده و جانور درونتان را رام کنید. زن در این کارت تاروت کبیر با بخشش عشق، آرامش و گرمی خود شیر را مطيع خود کرده است. به جای حمله به دیگران و انجام کارهایی که بعدا خودتان نیز از آن ها پشیمان می شوید، شاید شما هم باید مانند این زن عمل کنید. کارت تاروت استقامت در جهت صحیح در فال تاروت به شما پیشنهاد امید این را می دهد که باعث می شود توانایی های درونی و بیرونی شما با هم مرتبط شوند. کارت استقامت از شما می خواهد تا این اعتماد به نفس را در درونتان پیدا کنید تا بتوانید خود را به عنوان فردی قوی، جسور و ثابت قدم به جهان نشان دهید. اگر به خودتان شک دارید، این کارت کمکتان می کند تا با این شک و تردید درونتان مبارزه کنید. علاوه بر این اگر احساس فرسودگی یا فشار می کنید این کارت اینجاست تا به شما بگوید “همه چیز درست خواهد شد! بالاخره شما این توانایی را در خود و دیگران پیدا می کنید تا به راهتان ادامه دهید!”

ظهور کارت تاروت استقامت در فال تاروت چه چیز را گوش زد می کند؟

ظاهر شدن کارت تاروت استقامت در جهت صحیح در فال تاروت کبیر به شما می گوید که استقامت و قدرت لازم را دارید تا هر چیزی که در حال حاضر عذابتان می دهد را پشت سر بگذارید و آن را پایان دهید. اگر در حال تلاش زیاد و تحميل تغییر هستید، کارت استقامت در فال تاروت کبیر بیانگر آن است که باید برای لحظه ای عقب نشینی کنید و از خود شکیبایی نشان دهید. خود را با شخصیت والاترتان هم تراز کنید و اهدافتان وقتی که زمان مناسب آن ها رسیده باشند ظهور می کنند و نه زودتر. با این کارت مشخص است که قدرت و شجاعت در همه ی مجاهدت شما به کار گرفته می شود. ممکن است نتایج به آهستگی خود را نشان دهند ولی بالاخره شما خودتان را حفظ کرده و چیز های زیادی را به دست می آورید و در آخر انرژی کافی برای پایان دادن کارتان را پیدا می کنید. در هر صورت شناخته خواهید شد و به خاطر تلاش های زیادتان پاداشتان را دریافت می کنید.

بیشتر بخوانید:
معنی برعکس کارت تاروت کبیر استقامت
آموزش جامع فال تاروت
نمادهای فال تاروت بر اساس اسطوره شناسی
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
ارتباط تاورت با ناخودآگاه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن