طالع بینی

رگ خواب مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن ازدواج
مرد متولد بهمن و عشق
عاشق کردن مرد متولد بهمن
مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد
در مورد مرد متولد بهمن از کار های زیر اجتناب کنید
نقطه ضعف مرد متولد بهم

این قسمت از روان تاروت به منظور آگاهی خوانندگان در بدست آوردن جداگانه اطلاعات از خصوصیات مرد متولد بهمن در عشق و نیز جذب مرد متولد بهمن می باشد و هدف این قسمت بدست آوردن رگ خواب مرد متولد بهمن است که به صورت کلی قابل استفاده می باشد .

باشد که کلیه موارد زیر را بررسی کنید

۱- مخاطب ما درون گرا است یا برون گرا (( وقتی در تنهایی است می تواند مشکلاتش را حل کند یا زمانی که در جمع است انرژی بیشتری از خود به نمایش می گذارد ))
۲ – در تعریف یک داستان به کلیات آن توجه دارد یا از جزئیات سخن می گوید .
۳ – فردی است که اگر به سوی هدف حرکت کند انگیزه می گیرد یا ترس از شکست او را به جلو هدایت می کند؟
۴ – الگوی زبانی فرد ، در توضیحاتش شنیداری است ، دیداری یا حسی ؟ ( توضیحاتی در این خصوص ذکر شد )

پس از بررسی رگ خواب مرد متولد بهمن و مشخص کردن چگونگی عمل کردن در هر کدام از موارد بالا ، با وی هم مسیر شوید (فقط در بخورد با وی به منظور رسیدن به خواسته هایتان مثل خودش فکر ، عمل و حرف بزنید … البته که اگر با دیگران اینگونه باشید رگ غیرتش گل می کند ) حال شما رگ خواب مرد متولد بهمن را در اختیار دارید .

نقطه ضعف مرد متولد بهمن

آلرژی یکی دیگر از نقاط ضعف اوست تا حدی که اگر روزی به شما گفت نگاه کردن به لوازم آرایشی که به کار می برید ، موجب کهیر زدن او می گردد. تعجب نکنید ، طبیعی است که یک چنین آدمی ا این همه حساسیت در مقابل عوامل خارجی می تواند موجب سر درگمی پزشک نیز بشود . مردی که دربهمن ماه به دنیا آمده قادر به بازگو کردن احساسات عاشقانه خود نمی باشد و این بی تجربگی گاهی از جانب جنس مخالف سوء تعبیر می گردد. او هرگز به شما یک پالتوی شیک و یا یک انگشتر الماس هدیه نخواهد داد ، اما زندگی با او بدون پالتو و یا یک انگشتر الماس هم می تواند مسحور کننده باشد . بدترین خصلت او از نظر زبان این است که بر خلاف متولدین خرداد، مرداد ، مهر و دی به این آسانی ها تن به ازدواج نمی دهد و بسیاری از ایشان تا ایام میانسالی خود را از قید و بند ازدواج بر کنار نگاه می دارند . اگر در ازدواج خیلی محافظه کار است. در عوض در دوستی سخاوتمند است و دوستی های او گاه شکوهمند و بسیارعمیق است که به آسانی با عشق اشتباه می گردد . به همین جهت زن ایده آل برای او زنی است که بیشتردوست او باشد و توقع برخوردار شدن از احساسات شدید عاشقانه را نداشته باشد.حسادت در قاموس این مرد معنا ندارد و تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده به شما اعتماد نشان می دهد .

این امر به خاطر آن نیست که اطولا آدم خوشبینی است و به همه اعتماد دارد ، بلکه به علت آن است که قبل از خواستگاری شما را از هر نظر تحت آزمایش قرار داده است. به موازات حسادت ، خیانت نیز در زندگی او جایی ندارد ، منظورم این است که مرد متولد این ماه، با وحود آنکه به سکس بی علاقه نیست و گاه لاف عیاشی هم می زند ، تقریبا هیچگاه دست از پا خطا نمی کند ، اگر دیدید شوهر متولد بهمن شما در مجالس و میهمانی ها خیلی با زن های دیگر گرم می گیرد، مطمئن باشید که یکی از والدین او متولد برج آبان است . مرد متولد بهمن پس از آنکه همسر خود را انتخاب کرد، خیال خود را از این بابت به کلی راحت تصور می کند و به این فکر می افتد که حالا می تواند به موضوعات مهمتری بیندیشد .

مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد

در مورد اینکه مرد متولد بهمن از چه دختری خوشش میاد ،بهتر است بدانید که سکس برای او جای بسیار مخصوصی در زندگی ندارد و بازتاب این امر در روابط دوستانه او با دخترها نیز دیده می شود . او ممکن است فقط به این دلیل که دوستی او با یک دختر دارد حالت صادقانه خود را از دست می دهد ، کلیه روابط خود را با وی به طور کاملا ناگهانی و غیر قابل پیش بینی قطع می کند . خیال نکنید که این کار او فقط قلب دختر را می شکند ، قلب او نیز جریحه دار می گردد. مرد متولد بهمن شکستگی قلب خود را به شدت از دیگران پنهان نگاه می دارد زیرا از نظر روحی طوری است که اگر نقاط ضعف او برملا بشود، به کلی خرد و مضمحل می گردد.

در مورد مرد متولد بهمن از چه کار هایی اجتناب کنید

در مورد مرد متولد بهمن از کار های بسیاری باید اجتناب کرد از جمله از دست دادن صبر می تواند بسیار مخرب باشد . اگر روزی عاشق یک مرد جذاب متولد بهمن شدید ، فورا از خدا بخواهید که یک صبر ایوب به شما ارزانی دارد . زیرا برای شنیدن جمله « عزیزم با من ازدواج می کنی» حتی یک قرن انتظار کشیدن زمانی طولانی نخواهد بود . مرد متولد بهمن گهگاه به لاک خود فرو می رود ، بی جهت ناراحت نشوید و مزاحمتی برایش فراهم نیاورید ، دیری نمی گذرد که به دنیای همگان باز می گردد و شما را در رویاهایی که داشته است ، شریک می سازد ، از این موقعیت حداکثر استفاده را بنمایید زیرا یکی از آن موارد نادر است که می توانید در احساسات او شریک بشوید . او احتمالا بهترین نان آور شهر نخواهد بود اما به خوبی قابلیت آن را دارد که کاری بکند که تمام دنیا از آن بهره مند گردد و یا اولین کسی باشد که قدم بر روی مریخ می گذارد . زن که شوهر وی متولد بهمن ماه است ، باید هر لحظه انتظار مواجه شدن بایک رویداد تعجب آور را داشته باشد ، پس اگر یک روز خبر ورشکستگی او را شنیدید ، کاخ آرزوهای خود را خراب شده تصورد نکنید ، هیچ بعید نیست که دو روز بعد ، با یک گونی اسکناس به منزل بیاید البته تعدادی مرد متولد بهمن وجود دارند ، اما داشتن پول زیاد آرزوی بزرگ او در زندگی نیست .


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن