تاروت شناسیتاروت صغیر

معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر: پادشاه

یکی از اصلی ترین کارها برای تاروت خوانی یادگیری معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر است. اینکه واقعا کارت های درباری در فال تاروت صغیر درباره ی چه کسی حرف می زنند؟ معنی نمادهای روی کارت چیست؟

به همین دلیل تصمیم گرفتیم معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر اعم از ملکه و پادشاه و شوالیه و همراه شوالیه را بررسی کنیم. لطفا قبل از دنبال کردن این مقاله ها، مقاله ای که به طور کلی در مورد کارت های درباری نوشته شده است را دنبال کنید. در این مقاله معنی کارت های پادشاه از دسته کارت های درباری را به طور کامل بررسی می کنیم.

معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر: پادشاهان

پادشاهان بالغ ترین کارت های درباری در فال تاروت صغیر هستند. آن ها زندگی موفقی داشته اند و درک و تجربه ی زیادی دارند. بنابراین پادشاهان شخصیت هایی در هر دسته هستند که کاملا رشد کرده اند.

پادشاهان در معنی کارت های درباری فال تاروت صغیر می توانند احساسات، اعمال و رفتار خود را که بخشی از شخصیتشان است کنترل کنند. به همین ترتیب، آن ها پایدار و قاطع هستند و می توانند انرژی خود را برای رسیدن به اهدافشان هدایت کنند. آن ها انرژی مربوط به دسته ی خود را در فال تاروت صغیر مدیریت و هدایت می کنند و به آن ثبات می دهند.

پادشاهان مسئولیت رفاه دیگران را دارند. آن ها می خواهند تفاوت ایجاد کنند و بر جهان تاثیر بگذارند. آن ها عناصر گوناگون شخصیت خود را نشان می دهند تا در نوع خود منحصر به فرد باشند.

از نظر جسمی، پادشاهان اغلب مردانی با سن بالای ۴۰ سال هستند. در حالی که همه ی  پادشاهان نباید مرد باشند، کارت های درباری در فال تاروت صغیر انرژی مردانه را به نمایش می گذارند – کسی که همه چیز را کنترل و هدایت می کند و توانایی فرماندهی دارد.

همراهان شوالیه ایده می دهند، شوالیه ها در راستای ایده عمل می کنند، ملکه ایده ها را پرورش می دهند و پادشاهان ایده ها را به حالت پایدار و ثابتی در می آورند. بنابراین، در یک رویداد، پادشاهان رشد و بلوغ یک ایده یا مفهوم را تا رسیدن به نتیجه ی نهایی هدایت می کنند.

پادشاه جام

پادشاه جام، مانند تمام کارت های درباری دسته ی جام، نشان دهنده احساسات، خلاقیت و ناخودآگاه است. او استاد کنترل کردن احساسات خود است. منظور این نیست که احساساتش را سرکوب می کند. برعکس، پادشاه جام تعادل بین احساسات و عقل را نشان می دهد. معنی کارت های درباری پادشاه جام در فال تاروت صغیر محبت و مهربانی است و کارت او اغلب نشان دهنده ی یک رابطه مبتنی بر محبت و درک می باشد.

به عنوان یک رویداد، پادشاه جام ها در معنی کارت های درباری فال تاروت صغیر وضعیتی را نشان می دهد که در آن احساس بسیار متعادل و کنترل شده ای دارید. شما درک بسیار عمیقی از احساسات و احساسات خود دارید و می توانید در صورت لزوم با این مورد ارتباط برقرار کنید. همانطور که با بعضی از سناریوهایی که زندگی به شما نشان می دهد مقابله می کنید، به این بلوغ عمیق احساسی کمک کنید تا به این چالش ها پی ببرید. همچنین می دانید که این یک هدیه باور نکردنی است و برای به اشتراک گذاشتن ثبات احساسی و آرامش با دیگران باز است.

پادشاه ستاره ی سه راس

پادشاه ستاره ی سه راس در کارت های درباری سه راس در فال تاروت صغیر نشان دهنده فراوانی، امنیت، جاه طلبی، قدرت، ثبات، انضباط، اعتماد و کنترل است. او شخصیتی مانند یک پدر داشته که دوست دارد از طریق ارائه مشاوره، هدایت و خرد، و حتی از لحاظ جنبه های مادی مانند حمایت مالی و ثروت، از دیگران مراقبت کنند. او از ارزش های خود مایه گذاشته و تا جایی که بتواند هرچیزی را با دیگران به اشتراک می گذارد.

در یک رویداد، پادشاه ستاره ی سه راس در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر اغلب نشان دهنده ی تحقق نهایی یک کار خلاق و یا یک سرمایه گذاری است. به کمک سرسختی، مسئولیت و توجه به جزئیات، چیزهای زیادی به دست می آورید و می توانید در نهایت ادعا کنید که وظیفه خود را انجام داده یا هدف خود را به دست آورده اید. اکنون می توانید از آنچه که انجام داده و موفقیت هایی که ایجاد کرده اید لذت ببرید. شما زندگی ثروتمندی هم از لحاظ مالی و هم لحاظ معنوی برای خود ساخته اید که برایتان آینده خوبی خواهد داشت.

پادشاه شمشیر

پادشاه شمشیر در کارت های تاروت صغیر سری شمشیر فال تاروت نماد قدرت و اقتدار فکری است و با شجاعت و عقل هرکاری را انجام می دهد. او نشان دهنده ی قضاوت، فرمان و حاکمیت است. شخصیت او نشان دهنده ی رهبری سختگیر، قاضی، وکیل و یا فرمانده ای نظامی است که احساسات خود را تحت فشار جنگ نگه داشته است.

پادشاه شمشیر در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر از شما می خواهد برای پیدا کردن حقیقت از همه چیز جدا شوید و به دنبال حقایق بگردید. شما باید از عقل خود برای اثبات موفقیتتان استفاده کنید. آموزش ها و تجربه شما اهمیت زیادی دارد، اما مشاهدات و افکار روزمره تان نیز تاثیرگذار خواهند بود. شما همچنین می توانید مشکلات را با استفاده از تاریخ، قانون و دیپلماسی حل کنید.

پادشاه جادوگر

پادشاه جادوگر در فال تاروت انرژی خالص آتش را نشان می دهد. بر خلاف دیگر کارت های درباری جادوگر، او در ایجاد و خلاقیت واقعی، یا در رویاپردازی و تحقق بخشیدن به آن ها خیلی خوب نیست. در عوض، بیشتر تمایل دارد که یک ایده را پذیرفته و جهان را برای مطابقت با دیدگاهش تغییر دهد. او از بچگی برای رهبری بر انواع مردم متولد شده و بسیار بصری است. وقتی هدفی را انتخاب می کند به سمت آن حرکت کرده و مطمئن است با حمایت اطرافیانش می تواند به آن برسد. مردم به طور طبیعی به این پادشاه تمایل دارند و از او پیروی می کنند زیرا می دانند که همه ی کارها را به خوبی انجام می دهد. او همچنین می تواند به گونه ای روی دیگران تاثیر بگذارد که برایش کار کنند و در طول فرایند آن ها را نگه دارد.

پادشاه جادوگر در معنی کارت های درباری در فال تاروت صغیر نشان می دهد فرصتی برای شما فراهم شده است و این توانایی را دارید که فرصت را بپذیرید و وارد یک چالش شوید. شما عامل تعیین کننده در این وضعیت هستید و شرایط در جهتی که شما هدایت می کنید خواهد بود. وقتی وضوح و اطمینان مورد نیاز است، عدم تصمیم گیری و شک و تردید پاسخ مناسبی نخواهد بود. با این حال، همانطور که در این نقش جدید پیشرفت می کنید، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:
خرید کارت های تاروت با آموزش رایگان
آموزش جامع فال تاروت

اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
معنی کارت های درباری همراه شوالیه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن