طالع بینی

مرد متولد تیر از چه زنی خوشش می آید

مرد متولد تیر از زنانی خوشش می آید که در ابتدا قصد نداشته باشند دیدگاه و نظرات خود را به آنها تحمیل کنند ، راههای محدودی برای به دست آوردن دل مرد متولد تیر و رگ خواب مردان مذکور وجود دارد . در روان تاروت هستیم و در ادامه ، مطالب بیشتری را در این زمینه باهم بررسی خواهیم کرد .

مشخصات کلی مرد متولد تیر ماه

عاشق فرزند ، گاهي آرام و گاهي طوفاني ، خجالتي ، بسيار با سليقه و شيك پوش ، پشتيبان اقوام ، داراي قويترين احساسات ، بهترين آشپز ، داراي حس پدرانه يا مادرانه ، با وفا ، رفيق باز ، صرفه جو و اقتصادي ، محتاج به كمك ديگران ، پر محبّت ، مطيع همسر ، تا حدودي خسيس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتي ، همسري با وفا ، غمگين در روزهاي ابري ، گاهي خوب و گاهي بد ، خيالاتي ، عاشق عتيقه و اشياء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، ماديّگرا و پول پرست

رومي: كنسر

تركي آذربايجاني: قورا پيشيرن آي

تركي استانبولي: برج ينگچ

گروه: آب

روز شانس: دوشنبه

سنگ شانس: ياقوت

عدد شانس: ۲

رنگ شانس: سفيد،نقره اي،خاكستري مايل به سفيد

گل هاي شانس: نيلوفر،رزسفيد،زنبق

بوي شانس: مشك،ياس

موسيقي شانس: آهنگ هاي عشقي و رمانتيك

بارزترين خصوصيات: صداقت

بزرگترين ايده آل: اطمينان مالي

بزرگترين اشتباه: بي دقتي

بزرگترين آرزو: پيشرفت اجتماعي

زنانی که مردان تیر دوستشان دارند

آیا می خواهید بدانید چگونه یک مرد متولد تیر را عاشق خود کنیم ؟ دانستن موارد زیر برای زنانی که دوست دارند مورد توجه مردان تیر ماهی قرار گیرند مفید می باشد .

الف – زن متولد تیر چه مردی را دوست دارد ، مربوط به عناوین دیگر روان تاروت است ولی مردهای تیر ماهی از زنان پر حرف و وراج خوش شان نمی آید .

ب -توجه فرمایید خصوصیات متولدین تیر زن در اینجا ذکر نشده ، مردهای تیرماهی از زنانی که در مکان های عمومی بیش از حد احساساتی می شوند بیزارند .

ج – یکی از بهترین کادو ها برای مرد متولد تیر دانستن این مطلب است که مردان متولد تیر از زنانی که زیاد شکایت می کنند خوش شان نمی آید .

د – مرد متولد تیر از چه زنی خوشش میاد ؟ مردان تیر ، به دنبال زنانی هستند که تشنه عشق و محبت باشند .

ه – اگر زمانی که به خرید می روید احساس خوبی دارید و بعد که به منزل می آیید می بینید که بسیار خرید کرده اید و لباس یا وسایلی دارید که هنوز از آنها استفاده نکرده میروید و باز می خرید !
شما به خرید معتاد شده اید یا ترک کنید یا نباید مرد متولد تیر ماه شما به این رازتان آگاه شود ( حتی برای خرید هدیه مناسب مرد متولد تیر ) چون از اینگونه زنان خوششان نمی آید .

ی – از زنانی که در مکانهای عمومی به طور فیزیکی و دائماً به آنها می چسبند ، خوششان نمی آید ، به دست آوردن دل مرد متولد تیر اینگونه نیست .

مرد متولد تیر با چه زنی ازدواج کند؟

ازدواج مرد متولد تیر با چه زنانی محتمل تر است را در این صفحه از روان تاروت در حال مطالعه هستید .

در اینجا چند مورد از ویژگی های زنانی را که مرد متولد تیر تمایله بیشتری برای ازدواج با آنها دارد ، برایتان خلاصه کردیم ولی آگاه باشید که در همه موارد همه چیز نسبی است .

الف – تا حدودی حسابگر در مهمان نوازی .

ب – به دلیل درون گرا بودن مردان تیر ماهی ( آنها انرژیه خود را معمولاً در تنهایی می گیرند ) از سکوت و کنارگیری و تنهایی فیزیکی همسرتان در بعضی مواقع روز نترسید .

ج – خوشبین و مثبت نگر باشید .

د – حس شوخ طبعی همسرتان را با توجه و خندیدن به لطیفه هایش رشد دهید .

م – غافلگیر کننده باشید در ابراز علاقه ، گاهی در میانه فرازو نشیب زندگی به گوشه ای دور از چشم عوام بکشانیدش و بوسه ای مهمانش کنید .

ی – اگر نمی خواهید قهر مرد تیر ماهی را تجربه کنید ، هرگز با مرد دیگری در مقابل چشمان وی صمیمی نشوید حتی فامیلهایتان یا فامیل هایش و یا دوستانش ( به این نیندیشید که پاسخی اینگونه دهید : من وقتی با تو هستم با دیگران می خندم ولی اگر نباشی که باکسی اصلاً صحبتی نمی کنم ، وی در ذهن خود اینگونه فکر می کند : من که هستم اینگونه صمیمی می شود اگه نباشم بد تر رفتار می کند . )

جذب مرد متولد تیر

لطفن در جذب مرد متولد تیر ماه با دقت مطالب زیر را مطالعه بفرمایید .

A – خود آگاهی پیدا کنیم ( باید بدانیم چه چیز می خواهیم و برای دانیستن این موضوع باید بدانیم چه چیزی برایمان مهمتر است ) الویت های ما چیست ؟ دانستن این موضوع برای مراحل بعدی در جذب مرد تیر ماهیتان بسیار بنیادین است .

B – احساس بی ارزشی نکینم ( موضوع مهم دیگری که باعث عدم جذب شدن توسط مرد متولد تیر ماه میباشد نداشتن صداقت و پنهان کاری و فقدان خود ارزشمندی در ماست ) گام دوم برای اینکه بدانیم چگونه با مرد متولد تیر ماه رفتار کنیم تا عمل کرد ما در جذب وی مناسب باشد را در روان تاروت در حال بررسی هستیم .

آیا من سزاوار محبت این مرد هستم ؟
آیا شایستگی رسیدن به او را دارم ؟
آیا لیاقت دوست داشته شدن را دارم ؟
مرد متولد تیر با چه کسی ازدواج می کند ؟
آیا باور کنم ، او واقعاً عاشق من است و قلبم را تمام و کمال به او بدهم و نترسم از دست دانش مرا پیر کند ؟
آیا خود واقعیم را به وی نشان دهم یا نقش انسانی که من فکر می کنم او دوست دارد را بازی کنم ؟

مطالب این بخش اساساً از مباحثی هست که آسیب عاطفی و عزت نفس را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. پس احساس بی ارزشی نکنیم و با علم بر اینکه چه می خواهیم مطالب بعدی را در روان تاروت دنبال کنید .

C – زبان فردی ( عدم توانایی ما در گفتگو کردن با عشقمان به صورت صمیمانه است ) عدم توانایی ما برای پیدا کردن کلمات و عباراتی که با کمک آنها بتوانیم افکار و احساسات خود را بیان کنیم موجب می شود که ما نتوانیم احساسات خود را به صورت شفاش و روشن بیان کنیم برای جذب مرد متولد تیر به دنبال کلمات و جملاتی که احساس شما را انتقال می دهد بروید و با صدای بلند آنها را تکرار کنید .

زبان فردی، ما را، سطح آگاهی ما و اینکه ما برای بیان تمایلات شخصی خود تا چه اندازه احساس ارزشمندی می نماییم تعیین می کند، پس این سه مورد به هم وسل می باشد .

مرد متولد تیر در عشق

مرد متولد تیر در عشق فردی بسیار متغیر است و وقتی می توانیم او را عاشق خود کنیم که بتوانیم با این تغییرات سازگار شویم.

زنی که می خواهد مرد متولد دیر را عاشق خود کند باید بیشتر روی پیشرفت متمرکز باشد تا سرگرمی و خوش گذرانی. وقتی می تانید دل مرد متولد تیر را بدست آورید که زیبایی معتدل و معمولی داشته باشد اما باهوش، نکته بین و دقیق عمل کند.

عهد و پیمان ها و ارزش های خانوادگی و همچنین تحصیلات یک زن برای مرد متولد تیر بسیار مهم است و زنی می تواند او را عاشق خود کند که به این موارد پایبند باشد و به آن ها اهمیت زیادی دهد.

یکی از کارهایی که در مورد مرد متولد تیر باید از آن اجتناب کنید بحث کردن های بیجا در مورد موارد بی اهمیت می باشد. همچنین تصدیق و تایید های عاقلانه و هوشمندانه نیز می تواند شما را تبدیل به زن مورد علاقه ی یک مرد تیر ماهی کند .

بهترین هدیه برای متولدین تیر

برای بدست آوردن رگ خواب مردان و جذب آنها علاوه بر مطالب بالا دانستن اینکه هدیه مناسب شان چیست هم مهم است ،اکثر متولدین تیر عاشق گل هستند و از نگهداری گل و گیاهان لذت می برند و هدیه گرفتن حتی یک شاخه گل ، آنها را بسیار خوشحال خواهد کرد.

بهتر است نماد آن را هم یاد آوری کنید . مثلاً :
گل سوسن :
نماد احترام است و برای افرادی که شخصیتشان را دوست دارید می توانید استفاده کنید .
ارکیده :
از گلهای بسیار زیبایی است که در هر موقعیت مکانی و زمانی می توانید آنرا هدیه دهید .

اکثر متولدین مرد تیر ماه استعداد خوبی برای نوشتن دارند ، در جذب مردان مردان تیر ، اگر کمی این ذوق را در آنها دیده اید ، می توانید مشوقشان در این مسیر باشید و هنگام هدیه دادن از ویژگی های مثبتشان تعریف کنید .

در مورد مرد متولد تیر از کارهای زیر اجتناب کنید

اجتناب از اجرای افکاری که شاید حس خوبی به شما می دهد ولی مرد متولد تیرماه شما را می رنجاند به شرح زیر است ، باید بدانیم چگونه با مرد متولد تیرماه رفتار کنیم تا در بدست آوردن دل او و درک کردن رگ خواب همسره تیرماهی خود موفقتر عمل کنیم .

الف – سعی نکنید بر او مسلط شوید عاشق شدن مرد متولد تیر به این امر ارتباط مستقیم دارد .


ب – از ولخرجی و اسراف و همینطور دخالت دادن اقوام در کارها خصوصی و عمومی خود و رابطه خود دوری کنید ، اینگونه احساس آرامشی که مرد متولد تیر ماهی ما به دنبال آن است به دست می آید و در غیر این صورت قهر مرد تیر ماهی را شاهد خواهیم بود .


ج – در رفتار خود محافظه کار باشید , از آرایش زیاد و لباسهای عجیب و غریب اجتناب کنید .


د – از برنامه ریزیهای کامل اجتماعی خود داری کنید, بگذارید او خودش برنامه ریزی کند .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن