تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت تاروت کبیر مرگ در جهت صحیح

کارت تاروت کبیر مرگ یکی ترسناک ترین کارت های تاروت کبیر می باشد که در تعبير آن سوء تفاهم پیش می آید. فقط اشاره ی نام کارت تاروت کبیر مرگ در فال تاروت به مردم باعث افتادن لرزه در اندام هایشان می شود. در کل افراد معانی این کارت را عینا مانند اسمش می پندارند و از علائمی که این کارت برای خود و یا اطرافیانشان دارد، واهمه دارند. آرام باشید! کارت تاروت کبیر مرگ می تواند یکی از مثبت ترین و مفید ترین معانی را بین کارت های تاروت در فال تاروت کبیر داشته باشد.

ارتباط کارت تاروت کبیر مرگ با تغییر زندگی

معنی کارت تاروت کبیر مرگ در جهت صحیح در فال تاروت کبیر نمادی از پایان فاز بزرگ و یا قسمتی از زندگی شماست که ممکن است با خود شروع چیزی بسیار ارزشمند تر را به همراه آورد. باید دری را ببندید تا قادر باشید دری دیگر را باز کنید. باید گذشته را پشت سر گذاشته و با آن خداحافظی کنید و آماده باشید تا فرصت های جدید را در آغوش بگیرید. ممکن است در زمان حال رها کردن گذشته کاری سخت باشد ولی به زودی شاهد آن خواهید بود که چقدر مهم است این کار را انجام دهید تا زندگیتان را تجدید کنید و تغییر را برای آن به ارمغان بیاورید. اگر در مقابل این پایان های ضروری از خود مقاومت نشان دهید، ممکن است شاهد تجربه های دردناک روحی و جسمی شوید، ولی اگر قوه ی خیال خود را تمرین دهید و فرصت های جدید را برای خود تجسم کنید، اجازه خواهید داد تا راه های سودمندی برایتان پدیدار شود.

به همین ترتیب، معنی کارت تاروت کبیر مرگ در جهت صحیح در فال تاروت کبیر نشانه ی زمان تغییر، تحول و دگرگونی های بزرگ است. باید عمیقا خود را تغییر دهید و چیز های قدیمی را پاک کنید تا به چیزهای جدید اجازه ی ورود دهید. در این برهه ی زمانی در زندگیتان هر تغییری را باید به عنوان تغییری پاک کننده، مثبت و سازنده در نظر بگیرید. مرگ و پاک کردن عوامل محدود کننده، می توانند درهایی به رویتان بگشایند که تجارب بهتری از زندگی در اختیارتان می گذارد.

کارت تاروت کبیر مرگ در جهت صحیح نشانگر چیست؟

کارت تاروت کبیر مرگ در جهت صحیح در فال تاروت نشانگر عوامل تغيير ناگهانی و غیر قابل پیش بینی است. ممکن است خود را در راهی پر از تغییر بیابید که قادر به فرار کردن از اثرات آن نیستید. گرچه تفکر اولیه تان به سمت منفی است، ولی پایان نشانه ی شکست نیست. این اتفاق منفی می تواند شامل تغییراتی پیوسته و غیر منتظره باشد که پایان دوره ای از پریشانی ها و مشکلات را به همراه دارد. احساس می کنید که دیگر قادر به حرکت به جلو با وضع فعلی نیستید و به تغییری اساسی احتیاج دارید. دگرگونی های زیادی رخ خواهند داد که ظهور راه های جدید را ممکن می کنند.

کارت تاروت کبیر مرگ و رهایی از وابستگی

در نهایت، کارت تاروت کبیر مرگ در جهت صحیح در فال تاروت علامت این است که شما باید یاد بگیرید وابستگی های ناسالم خود را رها کرده و راه خود را به سمت زندگی پر بارتر و عمیق تری باز کنید. مرگ به شما می آموزد تا خود را از راه های کهنه و فرسوده ی زندگی آزاد کرده و به جلو حرکت کنید. برای از بین بردن رفتار و عادات بد، این کارت، کارت بسیار مناسبی می باشد. اکنون وقت مناسبی است تا شما قسمت های اضافی زندگی تان را نابود کرده و بخش های غیر مهم آن را جدا کنید. ممکن است زمان خوبی برای آن باشد که اسباب اثاثیه و خاطراتی که سر راه شما قرار گرفته اند را بزدایید.

بیشتر بخوانید:
کارت تاروت کبیر شماره ۱۳
معنی برعکس کارت تاروت کبیر مرگ

آموزش جامع فال تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن