تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت های تاروت صغیر – سری چوبدست

مفاهیم کارت تاروت صغیر چوبدست

خال چوبدست (wands) در کارت های تاروت صغیر نماینده عنصر آتش و فصل مربوطه آن تابستان می باشد. کارت های چوبدست در تاروت صغیر حاوی مفاهیمی است مانند انرژی، معنوی، الهام، عزم، قدرت، بصیرت و خلاقیت، جاه طلبی، اندیشه و فکر بکری که توسط آن زندگی رو به جلو جریان پیدا می کند. این کارت ها درباره موضوعاتی که شما را تحت تاثیر قرار می دهند خبر می دهند. موضوعاتی از جمله: شخصیت تان، اشتیاق تان و همینطور انرژی تان (روحی و جسمی). همچنین نشان دهنده تمام چیزهایی است که شما در طول روز انجام می دهید و مشغول آن ها هستید؛ مواردی که در منزل، محل کار و یا خارج از منزل درگیرشان هستید. کارت های تاروت صغیر چوبدست با اقدامات، ابتکارات و راه اندازی ایده های جدید ارتباط دارند. این کارت ها ممکن است نشان دهنده لیستی بلند بالا از ایده هایی که در سر دارید و یا کارهایی که قصد انجام آن را دارید باشد.

جنبه های منفی کارت های چوبدست در تاروت صغیر(جهت برعکس) شامل مفاهیمی چون توهم و خیال، رفتار دیوانه وار، انجام کاری بدون فکر (تحریک شدن)، فقدان مسیر و هدف در زندگی و احساس پوچی می باشد.

همچنین بطور مرسوم، از نظر زمانی کارت های تاروت صغیر چوبدست نشان دهنده فصل تابستان و یا بیانگر تعداد روز هستند.

ویژگی های شخصیتی کارت های چوبدست در تاروت صغیر

آدم هایی که کارت های چوبدست معرف آن ها هستند (به طور معمول در کارت های درباری) انسان هایی پر انرژی، کاریزماتیک، گرم و همینطور معنوی هستند.

اگر اکثر کارت های تاروت ظاهر شده در فال یک شخص کارت های چوبدست باشد نشانه ی چیست؟

در صورتی که در هنگام خواندن فال تاروت مشاهده شود که تعداد زیادی از کارت های تاروت صغیر ظاهر شده مربوط به کارت های چوبدست است می توانید اطمینان حاصل کنید که صاحب فال در جستجوی راه حلی برای مسائلی است که عمدتا در قلمرو فکر و اندیشه قرار دارند و یا مسائلی که در مرحله نخست انجام قرار دارد. همچنین ممکن است صاحب فال در جستجوی اهداف و معانی بزرگتری در زندگی خویش باشد و بخواهد بیشتر درباره مسائلی که در راه رسیدن به اهدافش انگیزه و قدرت می دهد، بفهمد.

بیشتر بخوانید:
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
فال تاروت صغیر- دسته شمشیر و جام
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
کارت های تاروت صغیر سری شمشیر
کارت تاروت صغیر- تک چوبدست

کارت تاروت صغیر- دو چوبدست

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن