تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت تاروت صغیر- پادشاه چوبدست

معنی کارت پادشاه چوبدست در جهت صحیح: رهبر بودن ذاتی، بینش و بصیرت، کننده ی کار و کارگشا، افتخار و احترام

معنی کارت پادشاه چوبدست برعکس: انجام کار بدون فکر و تدبیر، عجول، ظالم و انتظارات بیش از حد

تصویر شناسی و نماد شناسی

کارت پادشاه چوبدست که از سری کارت های تاروت صغیر سری چوبدست است، به عنوان همسر ملکه نماینده یک مرد است که همانند ملکه نشانگر قدرت در نوع خود می باشد البته هرکدام خصوصیات خاص خود را ارائه می دهند. در کارت پادشاه چوبدست تاروت صغیر، پادشاه با چوبی در دست که نشانه زندگی و خلاقیت است بر روی تخت پادشاهی اش نشسته است. جایگاه و لباس های فاخر او با تصاویر شیر و سمندر تزیین شده اند که سمبل آتش و قدرت و استحکام هستند. سمندرهای طراحی شده دم خود را گاز گرفته اند که نمادی از ابدیت و در حرکت بودن با وجود تمام موانع است. در کارت پادشاه چوبدست که از سری کارت های تاروت صغیر دسته عصا می باشد، یک سمندر زنده در کنار او در حال حرکت است که نماد افرادیست که تحت امر پادشاه هستند. چوب در دست حاکم نمایانگر عصای اقتدار اوست و در عین حال چوب کیمیاگر (کارت شماره یک تاروت کبیر) را برای ما تداعی می نماید که از طریق اراده خود از نیروهای مادی و معنوی بهره مند می گردد.

معنی کارت پادشاه چوبدست تاروت صغیر:

معنی کارت پادشاه چوبدست در جهت صحیح در فال تاروت صغیر، زندگی آماده است تا با آغوش باز شما را بپذیرد! بزودی همانند یک پیش قراول به نواحی جدید زندگی خود مسلط می گردید. قلبتان گشوده می شود و دنیا را با چشمان تازه ای می نگرید. آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید. نسبت به افکار نو تغییراتی که لازم می دانید را بگشایید. معنی کارت پادشاه چوبدست در فال تاروت صغیر به شما می گوید که در طرح ها، فعالیت های تجاری و خلاق و سرمایه گذاری ها زمانی که روی اهداف واقعی خود متمرکز هستید نقش رهبری را بعهده بگیرید. در راه پیگیری باورهایتان با منشی فروتنانه و نیک دلانه به کارهای خود سرعت بخشید. در هر شکلی که پادشاه چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از اعتماد به نفس و جاذبه مخصوص او تاثیر و الهام بپذیرید. اندیشه های خلاق، شهامت و ابتکار او را از محدوده های پیشین فکر و عمل تفوق می دهد. پادشاه چوبدست به دلیل پشتکار و انضباطی که به خود تحمیل می کند انرژی و فرصت کافی برای بهره مند شدن از موقعیت های چشمگیر را دارد. او از طریق قدرت و اراده و آزموده هایش می تواند دیگران را رهبری نموده و با ارائه راه حل ها و اندیشه های ناب، مشوق آن ها باشد. آگاه باشید که رفتار خودنمایانه و بی انضباطی موانعی هستند که موجب محدودیت جریان خلاق شما می گردند.

نکات پیشنهادی کارت پادشاه چوبدست تاروت صغیر:

– شما پر از نیرو و انرژی هستید: با دیدی دقیق و پویا کشف کنید که کجا و چگونه می توانید از این انرژی برای جهت دادن اهداف راستین و ارزنده خود بهره مند شوید.
– یک شخصیت خونگرم و مصمم، مشتاق انجام عمل و تصمیمات سریع – یک شخصیت باهوش، سرگرم کننده و پر از فکر و ایده

بیشتر بخوانید:
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن