تاروت شناسیتاروت صغیر

کارت تاروت صغیر- هفت چوبدست

معنی کارت هفت چوبدست در جهت صحیح: چالش، سختی، رقابت و پشتکار

معنی کارت هفت چوبدست برعکس: دست کشیدن، منصرف شدن، پایمال شدن و محافظت بیش از حد

تصویر شناسی

در کارت هفت چوبدست تاروت صغیر که یکی از کارت های تاروت صغیر سری چوبدست است، مردی مشاهده می شود که در بالای یک تپه ایستاده است و با حالتی که بنظر تدافعی می آید در حال درگیری و نزاع با شش چوبدست دیگر است. در کارت هفت چوبدست تاروت صغیر مرد جوان با شهامت با کسانی که قصد دارند موفقیت ها و دستاوردهایش را به چالش بکشند در حال مبارزه است. جالب است بدانید که مرد دو کفش متفاوت به پا دارد که ممکن است تعبیری از وضعیت ناهموار و یا وضع نامشخص او باشد.

معنی کارت هفت چوبدست

معنی کارت هفت چوبدست در جهت صحیح در فال تاروت صغیر این است که نیروهایی برخلاف انديشه و نقشه شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت.

معنی کارت هفت چوبدست تاروت صغیر به شما می گوید اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن صرف نموده اید. اراده و انضباط را در خود پرورش دهید، زیرا نبرد می بایست بدون احساس نگرانی و ترس تا پایان پیش برده شود.

کارت هفت چوبدست تاروت صغیر به شما چه می گوید؟

کارت هفت چوبدست تاروت صغیر به شما می گوید هرگونه تلاش و فعالیت برای پیش بردن منظور شما ارزنده خواهد بود. نیروی شخصیت خود را تحکیم و تقویت کنید. یک تمرین بسیار نیرومند این است که در سکوت بنشینید و چشمانتان را ببندید؛ حالا ببینید چه بودید! چه هستید؟ و چه می خواهید؟ آیا افکارتان شما را به سوی اهداف آینده هدایت می کنند؟ اگر اندیشه های شما سازنده و پیشرونده هستند، در همان سویی جاری هستند که باید باشند. در غیر اینصورت لازم است تمام چیزهایی را که دوست دارید در زندگی داشته باشید با قدرت تجسم خود خلاقیت ببخشید. برای آنکه بتوانید به زمینه های مرتفع دست یابید، قابلیت ها و مهارت های شخصی خود را گسترش دهید و از آزموده های خود بهره بگیرید. پاداش ها متعاقبا از راه خواهند رسید.

نکات پیشنهادی کارت هفت چوبدست در فال تاروت صغیر:

– ممکن است یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است در راه باشد.

– با خود صادق باشید اگر می دانید مبارزه ای که در جریان است ارزش پیشروی و جنگیدن را دارد پس مستحکم و شجاع باشید.

بیشتر بخوانید:
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن