تاروت شناسیتاروت صغیرسری چوبدست

کارت تاروت صغیر- هشت چوبدست

معنی کارت هشت چوبدست تاروت صغیر: سرعت، عمل و اقدام، مسافرت هوایی، حرکت و تغییرات سریع

معنی کارت هشت چوبدست برعکس: تاخیر، نا امیدی در تغییر وضعیت و درجا زدن

تصویر شناسی

در کارت هشت چوبدست تاروت صغیر که از کارت های تاروت صغیر سری چوبدست است مشاهده می کنید که هشت چوبدست در میان آسمان به سمت اوج با سرعتی بالا پرتاب شده است. حرکت چوبدست ها در آسمان نشان دهنده تغییر، حرکت و مسافرت است. در کارت هشت چوبدست آسمان پشت زمینه آبی و شفاف است که بیانگر آنست که این حرکت در مسیری درست انجام می شود. همچنین یک رودخانه زیبا در تصویر جاری است که به محیط سرسبز اطرافش زندگی عطا می کند.

معنی کارت هشت چوبدست تاروت صغیر

معنی کارت هشت چوبدست در فال تاروت صغیر این است که شما بر اصل سرعت زندگی حکم فرمایی می کنید. شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. تحرکات و فعالیت های فراوان موجب اشتغال و اتصال کاری شما می گردند.

معنی کارت هشت چوبدست در فال تاروت صغیر شما این است که در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. انرژی و منابع خود را با نظم و آرامش جمع آوری نمایید و سپس روی موضوع خواسته هایتان تمرکز کنید تا اندیشه ها و طرح های نو در مقابلتان تجسم پیدا کنند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. با همراهان و همکاران خود به گونه ای هماهنگ پیش روید و شرکت هر یک از آنان را مهم تلقی کنید. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. کارت هشت چوبدست به شما می گوید که اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آب ها و مسافرت ها باکامیابی صورت می پذیرد.

نکات پیشنهادی:

تصویر کارت هشت چوبدست در فال تاروت صغیر پایان تاخیر و رکود را متذکر می گردد و نمایانگر زمانی است که نیاز به ابتکار احساس می شود.

این کارت به مسافرت ها و تحرکات اشاره می کند.

بیشتر بخوانید:
اصول ومبانی اولیه آشنایی با تاروت

آشنایی با رموز تصاویر تاروت
تاروت شناسی پیشرفته
معنی کارت های تاروت
فال تاروت صغیر- دسته عصا و ستاره سه راس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن