تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت تاروت کبیر- راهبه اعظم در جهت معکوس

در فال تاروت کارت راهبه اعظم در جهت معکوس می تواند نشان دهنده ی آن باشد که شما به صدای درونی خود گوش نمی دهید و لازم دارید تا زمانی را به تامل و تعمق برای خود اختصاص دهید. بصیرت و احساس درونی تان در حال فریاد زدن برای شماست ولی به دلایلی شما خود را خاموش کرده اید و اصلا به چیزی که ضمیر ناخودآگاهتان سعی می کند به شما بگوید گوش نمی دهید. کارت تاروت کبیر راهبه اعظم در فال تاروت را به عنوان مرکز آرامش درون خودتان تصور کنید که توسط دنیای بیرونتان دست نخورده باقی مانده است و بدانید که هر موقع به او نیاز داشتید وی در دسترس و برای شما آنجاست. او قسمتی از شماست که وقت کافی برای ارتباط برقرار کردن با آن نداشته اید ولی قسمت مهمی از شما را تشکیل می دهد. هر گاه احساس کردید که فضا بسیار دیوانه کننده و ناآرام شده است و انتخاب های غیر ممکنی پیش روی شماست، فضای آرامی برای خود پیدا کنید و به صدای درونتان گوش دهید. اگر فکر کردن به مشکلاتتان را متوقف کنید و به خود فرصت و زمان بیشتری برای انجام هیچ کاری” بدهید، متوجه خواهید شد که پاسخ مشکلاتتان حتی بدون اینکه به آن فکر کنید برای شما روشن می شود. پس سعی کنید دست به کار نسنجیده ای نزنید و ببینید که چه اتفاقی می افتد. پاسخ های مهمی در درون قرار گرفته که شما می توانید همین حالا به آن ها دسترسی پیدا کنید.

همچنین ظاهر شدن کارت تاروت راهبه اعظم در جهت معکوس در فال تاروت کبیر می تواند نشانگر آن باشد که شما به طور معمول شخص مرتبطی با درون خود هستید اما اخیرا این ارتباط را از دست داده اید. ممکن است شما آنقدر نگران مشکلات بقیه مردم و مسائل خارجی شده باشید که به کل تمرکزتان را بر روی نیازهای خود از دست داده اید. شما دیگر به رهنمود های درونیتان گوش نمی دهید و این موجب شده است که هر چه بیشتر پیش می روید گمراه تر شوید. پیغام بزرگی که در کارت تاروت کبیر راهبه اعظم در جهت معکوس می باشد به این معنا است که شما باید وقت بیشتری را برای خود و فقط خودتان بگذارید تا بار دیگر به صدای درونتان گوش دهید و دوباره با ضمیر ناخودآگاهتان مرتبط شوید. تعمق و یا مطالعات معنوی ممکن است در این زمینه به کمکتان آید.

این کارت در فال تاروت همچنین می تواند احساسات سرکوب شده در شما ، تکیه ی بیش از حد به نظرات دیگران درباره تان و نیاز به تایید شدن زیاد از طرف دیگران را در شما نشان دهد. چیزی که شما احتیاج دارید اعتماد به نفس بیشتر است و “فهم” عمیق تر از اینکه شما همه ی پاسخ ها را درونتان دارید و نیازی به تایید شدن از طرف دیگران نیست.

ظاهر شدن کارت راهبه اعظم در جهت معکوس همچنین می تواند نشان دهنده ی این باشد که شما علم غیبی به میزان سطحی به دست آورده اید بدون آنکه از اهمیت واقعی آن با خبر باشید و شاید از آن تنها برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده می کنید. همچنین می تواند نشانگر آن باشد که شما به بصیرت و ادراک خود توجه نمی کنید و چیزی را که از اعماق درونتان می دانید واقعیت دارد نادیده می گیرید. در هر صورت این اتفاقات می تواند برای شما مشکل ساز شود. در سطحی عمیق تر، این کارت می تواند به این معنی باشد که شما نمی توانید با خود به عنوان یک زن کنار بیایید. اگر شما مرد هستید کارت تاروت کبیر راهبه اعظم در جهت معکوس نشان دهنده امتناع زیان بار شما برای قبول آن قسمت از شخصیتتان که مربوط به جنس زنان، عاطفه و بصریت تان است.

در نهایت، ماهیت مرموز کارت تاروت کبیر راهبه اعظم با برعکس شدن می تواند منفی شود که این ممکن است نشان دهنده مواردی مثل شایعات بی اساس، موضوعات پشت پرده و مشکلات پنهان باشد. بدنبال حقیقت بروید و آن را جستجو کنید و از مخفی کردن اطلاعات و رازها توسط دیگران جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت تاروت کبیر راهبه اعظم در جهت صحیح

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن