تاروت شناسی

روانشناسی رنگ ها در فال تاروت

معنی رنگ ها در کارت های فال تاروت در رنگ های یاقوت سرخ، زمرد و یاقوت کبود واضح است. هر کارت تاروت یک گنجینه برای شهود ماست.درست مانند معنی عددها، معنی رنگ ها نیز دیدگاه جدیدی در پخش کارت ها به ما می دهد. به همین دلیل است که روانشناسی رنگ ها در فال تاروت اهمیت زیادی دارد.

حتی در اولین دسته ی تاروت، به نام دسته ی مارسلی، رنگ های روشنی وجود داشت. این تصادفی نیست. طبق روانشناسی رنگ ها در فال تاروت، رنگ های روشن روح ما را درگیر کرده و با شهودمان ارتباط برقرار می کنند.

استفاده از رنگ در دسته های فال تاروت خلاقانه است – بر اساس روانشناسی رنگ ها، رنگ ها خلاقیت ما را برانگیخته و به روح ما اجازه می دهد با انرژی اطرافمان در ارتباط باشد. آگاهی از معنی رنگ ها در تفسیر کارت تاروت به شما این امکان را می دهد تا عمیق تر به دانش تاروت نگاه کنید. این مسئله درک شما از تاروت را برای تفسیر کارت ها بالا می برد.

معنی رنگ ها در کارت فال تاروت

در آشنایی با رموز تصاویر تاروت با آگاهی از معنی رنگ ها در کارت فال تاروت احساس می کنید همفکری در کنار شما است. رنگ ها با معانی شان بر اساس روانشناسی رنگ ها در فال تاروت در ادامه شرح داده شده است و در تفسیر کارت تاروت مرجعی برای شما خواهند بود.

قرمز:
قرمز نماد آتش و خون است و پیام اشتیاق، نیاز های اولیه، عمل، لذت، لرزش، تابش و عشق، به ما می دهد.

نارنجی:
نارنجی ترکیب ظریفی از رنگ قرمز آتشین و زرد تیره می باشد – در روانشناسی رنگ ها در فال تاروت نارنجی نماد هماهنگی، آرزو، اجتماعی بودن، محبت و هوش است.

زرد:
زرد نماد خورشید است – زرد خلاقیت، حمایت، عقل، مثبت گرایی و وضوح را نشان می دهد.

سبز:
شروع تازه و بهاری که اقیانوسی از رنگ های سبز و ویژگی هایی همچون جوانی، احساسات، طبیعت، ماجراجویی، رشد و سلامتی را در تفسیر کارت تاروت به همراه آورده است.

آبی:
 آبی رنگ آسمان و در روانشناسی رنگ ها در فال تاروت نماد فضایی باز، آزادی، تخیل، گستردگی، الهام و حساسیت است.

نیلی:
ویژگی هایی شبیه به رنگ آبی دارد با این تفاوت که رنگ نیلی عمیق تر بوده و رنگی است که کمک می کند ناشناخته های دریا همراه با احساسات، قدرت، سیالیت (روان بودن)، متقاعد شدن، بیان و فراگیر بودن را درک کنید.

بنفش:
بنفش رنگ گل های لطیف و غروب های خواب آلود است، رنگ بنفش معنویت، اجتماع، عظمت، آرمان های بزرگ، عزت و صلح را در فال تاروت به ما نشان می دهد.

قهوه ای:
هرکس انگشت خود را روی زمینی با خاک حاصلخیز بکشد رنگ قهوه ای را روی انگشتش خواهد دید – بر اساس روانشناسی رنگ ها در فال تاروت، استحکام، زمینی بودن، قابل لمس بودن، عمل کردن، پایداری، پرورش و ریاضت از معانی این رنگ است.

خاکستری:
وقتی با هوای مه آلودی به رنگ خاکستری احاطه می شویم، پیام عدم اطمینان، بی طرفی، رمز و راز، حساسیت و ریاضت را متوجه می شویم.

سیاه:
همه ی رنگ ها تنوع و عمق خود را از رنگ سیاه می گیرند – در تفسیر کارت تاروت این یک ویژگی نیرومند بوده و نشان دهنده رسمی بودن، کرامت، نیرو، اجماع، ثبات و تحمل پایین است.

سفید:
درخشندگی یک برف سفید که تازه نشسته و همه چیز را می پوشاند را در نظر بگیرید- در روانشناسی رنگ ها در فال تاروت و تفسیر کارت تاروت، رنگ سفید ایستادگی برای صلح، پاکی، روشنایی، خلوص، بی گناهی و بالاترین درک را نشان می دهد.

امیدوارم از این مقاله در مورد روانشناسی رنگ ها در فال تاروت لذت برده باشید و بتوانید در اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت از آن ها بهره ببرید. متوجه خواهید شد که دانستن معنی رنگ ها در کارت های فال تاروت باعث می شود تجربه ای عمیق تر از تاروت خوانی و تفسیر کارت تاروت کسب کنید و تاروت را بنده ی خود خواهید کرد (کاملا بتوانید آن را درک کنید).

بیشتر بخوانید:
خرید کارت های تاروت با آموزش رایگان
نمادهای فال تاروت

معنی کارت های تاروت
آموزش جامع فال تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن