تاروت شناسیتاروت کبیر

تفسیر کارت جادوگر در جهت صحیح

معمولا کارت تاروت کبیر جادوگر زمانی در فال شما ظاهر می شود که در آن مرحله از زندگیتان دارای قدرت خلاقیت و آفرینش و همچنین انرژی لازم برای ساختن یک دوره جدیدی از زندگی هستید. شما این توانایی را دارید که قدرت کائنات را بگیرید و بواسطه آن به خواسته های خود برسید.  ظهور کارت جادوگر در فال شما به منزله آن است که شرایطی برای شما فراهم شده و یا بزودی فراهم می شود که در آن تمام عوامل مورد نیاز برای رسیدن به خواسته و آرزویتان وجود دارد . این خواسته ها و آرزوهای شما می تواند معنوی (مربوط به خال عصا – عنصر آتش)، جسمی (مربوط به خال طلسم – عنصر خاک(، عاطفی )مربوط به خال جام – عنصر آب) و یا ذهنی (مربوط به خال شمشیر – عنصر هوا) باشد. پس هر کدام از این چهار خال تاروت صغیر که بدنبال کارت تاروت کبیر جادوگر می آید نشان می دهد که توانایی برآورده کردن کدام یک از آرزوهایتان را دارید.

کارت جادوگر در فال تاروت کبیر برای شما این پیام را دارد که برای رسیدن به اهدافتان از استعداد و ابتکار خود استفاده کنید. شما تمایل بسیاری به شروع کاری جدید، کاری مهم و یا حرکت بسوی جلو دارید. با ایمان به توانایی خود و با احساسی قوی از خوش بینی می توانید شرایط جدید مد نظرتان را پدید آورید و سپس خواهید دید که چگونه تصمیمات شما نتایج مثبت و ایده آل را حاصل می کند.

کارت جادوگر نشان می دهد که شما در هر کاری که انجام می دهید با استفاده از مهارت، ابزارها و منابعی که در اختیار دارید به موفقیت می رسید. همچنین بیانگر آن است که شما قادر هستید مشکلاتتان را با روش هایی خلاقانه و استفاده از دانش خود به بهترین نحو ممکن حل و فصل کنید.

زمانی که یک آرزوی خاص دارید و یا هنگامی که فعالیتی که نیاز به خلاقیت و ابتکار دارد را شروع کرده اید و یا آن زمان که نیاز دارید شرایطی را کاملا تغییر دهید، ظاهر شدن کارت جادوگر در فال شما معنای بسیار مثبت و امیدوارانه ای دارد تا بتوانید به کمک عوامل و نیروهای مختلف به اهدافتان برسید.

کارت جادوگردر فال تاروت کبیر نشان می دهد که اگر ادعای قدرت داشته باشید و اعمالتان را با آگاهی و تمرکز انجام دهید، می توانید از نیروهای خلاق خود بهره ببرید.  این کارت یک نشانه است برای انجام کارها بصورت آگاهانه و عمل کردن به اعمالی که دقیقا می دانید همان چیزی است که می خواهید و نیاز دارید که به آن برسید. شما باید بدانید که چه کاری انجام می دهید و علت انجام آن کار چیست. باید کاملا در مورد نیت و انگیزه های پنهان خود درباره انجام آن کار آگاه و هوشیار باشید.

کارت تاروت کبیر جادوگر یکی از کارتهایی در فال تاروت است که اشاره و تمرکز بسیاری تنها بر روی یک کار یا فعالیت خاص دارد. پس بنابراین در این لحظه شما باید تنها بر روی یک نیت و یا هدف خاص تمرکز کنید و باید تمام انرژی، ابزار و منابع خود را در راه رسیدن به این یک هدف سرازیر کنید. تعهد به هدفی که دارید آمری ضروری است، بنابراین باید هر چیزی که تمرکزتان را در راه رسیدن به هدف از بین می برد حذف کنید. کارت جادوگر در فال تارت کبیر نشان می دهد که شما کاری را با بکارگیری استعدادها، ابزارها و منابعی که در دست دارید به بهترین نحو ممکن انجام می دهید. شما نسبت به اهدافتان کاملا عملگرا هستید و همواره بر تواناییهای خود ایمان دارید و حتی اگر گاها در مواردی دچار نگرانی شوید عقب نشینی نمی کنید و پا پس نمی کشید. این رویه را ادامه دهید زیرا همواره تا حد امکان سبب موفقیتتان می شود. همیشه به مهارت ها و منابع دیگری که می تواند به شما کمک کند فکر کنید و بر روی کاری که قصد انجام آنرا دارید متمرکز باشید.

بیشتر بخوانید:
تفسیر کارت جادوگر در جهت واژگون

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن