تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت پنج شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت پنج شمشیر در جهت صحیح: تضاد و مناقشه، شکست دادن، فائق آمدن بر مشکلات و خیانت

معنی کارت پنج شمشیر برعکس: شروع به تغییر و خشم قدیمی

تصویر شناسی و نماد شناسی

در کارت پنج شمشیر که از جمله کارت های تاروت صغیر سری شمشیر می باشد، مردی به حالت پیروزمندانه در میدان جنگ ایستاده است و در حالیکه دو جنگجوی مغلوب آنجا را ترک می کنند با نگاهی تحقیر آمیز به آن ها می نگرد. مرد فاتح بنظر شکست ناپذیر می آید و افراد مغلوب هیچ چاره ای ندارند مگر آنکه شمشیرهای خود را به او تسلیم کنند. ابرهای طوفانی آسمان را تیره کرده اند و پیام آور نوعی نابسامانی هستند و این حقیقت را در بر دارند که با اینکه جنگ به پایان رسیده اما هنوز شرایط خوبی مهیا نیست. کارت پنج شمشیر تاروت صغیر نماد آن است که  لازم است شخص دست از مبارزه بیهوده بر دارد و در جهت تازه ای قدم بگذارد که برایش ثمر بخش باشد.

معنی کارت پنج شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت پنج شمشیر در فال تاروت صغیر دسته شمشیر این است که از مشاجرات غیر ضروری اجتناب ورزید، در غیر این صورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد. پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری ما بین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی ما بين افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیستند، افراد مطابق با منافع خاص خود عمل می کنند و دیگران را کنار می زنند.

معنی کارت پنج شمشیر در فال تاروت صغیر این است که در زمینه کاری احتمال ترک کار یا تغییر شغل وجود دارد. تغییراتی که بر اثر این موقعیت خصمانه ایجاد می گردد اجباری و غیر طبیعی است زیرا به جای راه حل صحیح یک سازش غیر واقعی صورت پذیرفته است. احساسی که در اثر این جریان ایجاد می گردد کمتر از احساس شکست نیست. از طریق زور، تهدید و روش های زیرکانه گروهی بر دیگری غالب می گردد و آنچه را که می خواهد بدست می آورد ولى احترام خود و همکاری سایرین را از دست می دهد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهایی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد. معنی کارت پنج شمشیر تاروت صغیر به شما می گوید که فقدان راه حل واقعی احتمالا موجب بازگشت مشکل می گردد. امکان دارد با چهره ای متفاوت باز گردد اما تا زمانی که به نتیجه و راه حل واقعی نرسد این بازگشت ادامه خواهد داشت.

نکات پیشنهادی کارت پنج شمشیر تاروت صغیر:

– دست به اعمالی که با باورهایتان سازگاری ندارد، نزنید.
– با مذاکرات و تبادل نظرهای دو جانبه، می توانید مبنایی برای صلح و هماهنگی بیابید.

بیشتر بخوانید:
نمادهای فال تاروت

اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
معنی کارت های تاروت
آموزش جامع فال تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن