تاروت شناسیتاروت کبیر

تفسیر کارت جادوگر در جهت واژگون

معنی جادوگر واژگون در کارت تاروت کبیر نشان دهنده حرص و طمع، حیله گری و فریبکاری و استفاده از مهارت و توانایی در جهت اهداف منفی است. این کارت مکر و حیله، بی اعتمادی و سردرگمی را نشان می دهد.

هنگامی که این کارت از کارت های تاروت کبیر به صورت واژگون ظاهر می شود ممکن است به شما این هشدار را دهد که شخصی می خواهد با فریبندگی و چرب زبانی نظر شما را در مورد خرید و یا انجام معامله ای به سمت هدف خود نزدیک کند. در این گونه موارد بسیار هشیار باشید و اجازه ندهید کسی با ایجاد هیجانات کاذب بر روی تصمیم شما تاثیر بگذارد و با آگاهی کامل عمل خود را انجام دهید.

جادوگر واژگون در فال تاروت کبیر اغلب می گوید که شما ممکن است از حقیقت دور باشید و برای یافتن واقعیت درحال مبارزه اید. شاید سر درگم و بی صبرید و برنامه روشنی ندارید. باید به پندهایی که کارت أبله دارد برگردید و خود را از وضعیت کنونی رها کنید تا دیدگاه و نظرتان درباره این وضعیت تغییر کند و افق های جدیدی باز شود. از خودتان بپرسید انرژی ام را صرف چه کاری می کنم؟ آیا اهدافم روشن هستند؟ در این وضعیت به چه مهارت ها و توانایی هایی نیاز دارم؟ با دیگران چگونه ارتباط برقرار می کنم؟ دوست دارم دیگران مرا چگونه ببینند و باور کنند؟

جادوگر واژگون در فال تاروت کبیر به شما نشان می دهد که مهارت ها، استعدادها و توانایی های بسیاری دارید که در حال حاضر از آن ها بهره نمی گیرید و احساس می کنید پتانسیل حقیقی شما چندان زیاد نیست. شاید احساس می کنید که چیزهای بیشتری برای ارائه کردن دارید و مهارت ها و استعدادهای بسیاری طی سال ها بدست آورده اید که اکنون از آن ها استفاده نمی کنید. می دانید در چیزی توانایی بسیار خوبی دارید اما به خودتان فرصت پرورش و کشف این مهارت را نداده اید. شما این استعدادهای خود را می شناسید، پس از خودتان بپرسید چرا از این استعدادها به خوبی استفاده نمی کنم؟ چه چیزی مانع استفاده از این مهارت ها و توانایی ها و دستیابی به پتانسیل کامل من می شود؟ چه چیز را باید تغییر دهم تا بهترین شخصی که می توانم شوم؟ باید فرصت هایی را بیابید که بتوانید از این مهارت های بلاستفاده بهره بگیرید و آن ها را به ذهن خودآگاه خود منتقل کنید. همچنین، جادوگر واژگون در فالی که مربوط به معنویت است نشان می دهد که شما مهارت یا استعداد خاصی دارید که به سفر معنوی و روحانی شما کمک می کند، اما درحال حاضر از آن مهارت استفاده نمی کنید. به عنوان مثال فرض کنید در حال تحقیق و مطالعه تاروت هستید و همزمان برای دوستان و خانواده فال تاروت می گیرید اما متوجه نشده اید که استعداد واقعی در خواندن تاروت دارید و می توانید بصورت حرفه ای برای افراد بیشتری فال تاروت بگیرید. اگر بخواهید خواندن تاروت خود را گسترش دهید ممکن است متوجه شوید برای سفر و ماجراجویی های معنوی و روحانی خودتان نیز مزیت هایی دارد. همچنین شاید مشتاق باشید منافع معنوی جدیدی را دنبال کنید، به ویژه اگر مسیر کنونی شما نیازهایتان را چندان برآورده نمی کند. از تغییر نترسید و بدانید که خوب است مهارت ها و اعتقادات روحانی و معنوی گوناگونی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:
کارت شماره ۱ تاروت کبیر- جادوگر
تفسیر کارت تاروت در جهت صحیح
تفسیر کارت های تاروت کبیر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن