طالع بینی

رگ خواب مردان متولد تیر

کمک یک مشاور و راهنمای با تجربه می تواند همان چیزی باشد که ما برای پیشروی در بدست آوردن رگ خواب مردان متولد تیر به شرح زیر نیاز داریم ، اما مسائلی هستند که جهت حل آنها ، کمک گرفتن از یک متخصص ضروری است .زمانی باید نگران شد که مثلاً در مرود مسائلی همچون ( افسردگی شدید ، اضطراب ، مشکلات رابطه ای ، مشکلات روانی ناشی از آسیب های دوران کودکی ، اختلالات جنسی ، بی خوابی ، خشم غیر قابل کنترل ، از خود بیزاری شدید ، اعتیاد جنسی ، ترس از روابط اجتماعی ، ترس از پیدا نکردن عشقی دیگر ، شکست های حرفه ای ، افکار مداوم در مرود خود کشی و … ) دچار مشکل هستیم .

نشانه های عاشق شدن مرد تیر ماهی

در نشانه های عاشق شدن مرد تیر ماهی باید خود را بیاز ماییم تا از احساس او با خبر شویم ، همانا ما دیگر بزرگ شده ایم و باید دست از لوس بازی برداریم ولی نه در زمانی که با شوهر خود هستیم در مکان های خصوصی ، برای جذب مرد متولد تیر ، رشد رابطه ما نیازمند پذیرش است ، اول باید بپذیریم که در رابطه مان اختلالات ، کمبود ها و یا ضعف هایی داریم تا بتوانیم ، خود را ارتقاع دهیم و زنی باشیم که مرد متولد تیر از آن خوشش آید .

برای فهمیدن نا هنجاری های رابطه خود یا دیگران نیز نباید به سراغ عوام رفت ، چون تمامی دوستان و آشنایانمان مغرضانه نظر می دهند .

در این صفحه تمام تلاشمان را کرده ایم که با اطلاعات ارائه شده تغییری به بینش شما در جذب مرد متولد تیر با نگاهی به درون روابطتان، ایجاد کنیم ، زمانی می توانید بگویید تغییر کرده اید که … بگذارید اینگونه بگویم .

۱ – دیگران در مرود شما بگویند تغییر کرده ؟
۲ – دشمنان در مرود شما بگویند تغییر کرده ؟
۳ – خانواده در مرود شما بگویند که تغییر کردیم ؟
۴ – خودمان فکر می کنیم که تغییر کردایم ؟

هیچکندام از این موارد صلاحیت نظر دادن در این مورد را ندارند .
آیا کسه دیگری مانده ؟
بله اگر شما تا دیروز نظرتان در مورد خانواده خود به گونه ای بود که همکنون نیست ، شما به جرعت می توانید بگویید که افکارتان تغییر کرده .

به دست آوردن دل مرد متولد تیر

در مسیر به دست آوردن دل مرد متولد تیر باید درک کنید که ،مرد متولد تیر دمدمی مزاج است. گاهی بسیار احساساتی و گاهی کاملا سرد و نا امید می شود ، پس چگونه با مرد متولد تیر ماه رفتار کنیم ؟

باید بتوانید درکش کنید ، قلب مرد متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف او قرار می گیرد .

اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم . مرد متولد تیر در عشق بسیار کمیاب است ، او راحت تر از مردان دیگر ابراز احساسات می کند.

عاشق شدن مرد متولد تیر

مرد متولد تير ماه اگر عاشق شده باشد ،قبل از هر چيز،انساني مؤدب و با نزاكت می شود ، البته فقط در مقابل شما .
این امر را در تفاوت رفتارش با دیگران نسبت به خودتان متوجه می شوید .

مورد بعدی در نشانه های عاشق شدن مرد تیر ماهی اینگونه مشخص می شود که او دائماً به شما توجه كرده و احترام شما را خواهد داشت.

می خواهید بدانید مرد متولد تیر با چه زنی ازدواج کند ؟ بهتر است بدانید که براي خشنودي و راحتي شما و اين كه دلخور نشويد،از هر كاري كه از دستش برآيد كوتاهي نمي كند. در این صورت چند قدم بیشتر تا در خواست ازدواجش بیشتر فاصله ندارید .

چگونه با مرد متولد تیرماه رفتار کنیم

مرد متولد تیرماه شما همانقدر متغییر است که زنی که دراین ماه متولد شده اند ,ولی او را کمی آسانتر می توان اداره کرد,بشرطی که به طرز مناسبی با او رفتار کنید.

ذهن او بیشتر روی حرفه و موقعیتهای مادی متمرکز است تا تفریحات و سرگرمیها.برای دست آوردن دل مرد متولد تیر بهتر است بدانید او به آسانی خوشنود می شود و به دنبال سرگرمی دایمی نمی گردد.


یکی دیگر از راه های بدست آوردن رگ خواب مردان متولد تیر این است که بدانید ،اگر شما از جهت فکری با او برابر باشید بهتر می توانید نظر او را جلب کنید.


می خواهید بدانید مرد متولد تیر از چه زنی خوشش میاد ؟ او زیبایی را در زنان دوست دارد ولی قطعا کسی را ترجیح می دهد که اگر از جهت ظاهری به طور معتدلی جذاب باشد ,
لیکن باهوش ,
قابل مصاحبت ,
شوخ و خوش صحبت باشد.


او از بحثهای ناب لذت می برد.شما به زودی کشف خواهید کرد که او نسبت به چگونگی خلق و خوی شما عکس العمل نشان می دهد.این یکی از نشانه های عاشق شدن مرد متولد تیر است ، وقتی به شما خوش می گذرد خوشحال است و وقتی افسرده هستید و کاری از دستش بر نمیاید بدخلق می شود.
پس باید بدانید که جنبه ناراحت بودن شما را ندارد .

سعی کنید مطبوع و با توافق باشید.از موضوعات نامطبوع و بحثهای سنگین بپرهیزید. مرد متولد تیر در عشق فهمیده تر از آن است که از تملق آشکار خوشش بیاید,ولی تصدیق و تایید کردنهای ماهرانه را درباره ظرافتهای هوشی و فضایلش پذیرا خواهد بود بشرطی که صمیمانه حس کند که درست و صادقانه است.

شما او را درباره چیزهایی که عمیقا گرامی می دارد مانند
عهد و پیمانها ,
سنتهای خانوادگی ,
ارزش تحصیلات و مشابه آن
کاملا مصمم خواهید یافت پس در جذب مرد تیر ماه باور های وی را تهدید نکیند .

بیشتر بخوانید:

گوی بینی برای گرفتن فال احساس طرف مقابل

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن