تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت جوان شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت جوان شمشیر در جهت صحیح: پرحرف، کنجکاو، ذهن بیقرار، با انرژی و پرتکاپو

معنی کارت جوان شمشیر برعکس: شعار دادن و عمل نکردن، عجله کردن و وعده های انجام نشده

تصویر شناسی و نماد شناسی

در کارت جوان شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر می باشد یک جوان، شمشیری را با هر دو دست نگاه داشته در حالیکه بر روی زمین ناهمواری ایستاده است. درختان در پشت زمینه کارت جوان شمشیر تاروت صغیر در حال تکان خوردن بر اثر وزش باد هستند و ابرهای درهم و پراکنده و پرواز یکدسته پرندگان پیام آور آن است که آشفتگی یا مزاحمتی در شرف تکوین است. کارت جوان شمشیر تاروت صغیر حالت انتظار را دارد، گویی آماده است تا از خود دفاع کند. او شمشیری را بالای سرش تکان می دهد و از ترس آنکه مبادا خطری او را تهدید نماید اطراف را هوشیارانه نظاره می کند.

معنی کارت جوان شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت جوان شمشیر در فال تاروت صغیر دسته شمشیر این است که زندگی در سر راه شما موقعیتی برای رشد و پرورش فراهم ساخته است که چهره خود را به صورت مسئله یا بحران می نمایاند. امکان دارد این مبارزات مورد دلخواه و سلیقه شما نباشد. ولی آن ها را بصورت امتحاناتی که فطرت و شهامت شما را مورد آزمایش قرار می دهند در نظر بگیرید.

معنی کارت جوان شمشیر در فال تاروت از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آن ها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. از ابزار نوع شمشیر خود یعنی خصوصیات راستی، صداقت، عقل، منطق و پایمردی به بهترین وجه استفاده نمایید. معنی کارت جوان شمشیر در فال تاروت صغیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات این گونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.

گاهی برای افکار و رویاهای خود در ابرها سیر می کنید. قبل از آنکه تصمیم بگیرید که نقشه های شما قابل اجرا می باشند یا نه، می بایست به واقعیت برگردید. چشم ها و گوش های خود را باز نگهدارید! در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد. معنی کارت جوان شمشیر تاروت صغیر به شما می گوید از ابزار آلات و یا روش های ارتباطی و مکاتباتی، رسانه ها و مطالعات، گفتگو با دیگران و نظایر آن ها بهره مند شوید. به این وسیله می توانید برای استحکام شخصیت حقیقی خود برنامه ریزی نموده و جهت توسعه استعدادها و قابلیت های خود بذر افشانی نمایید.

نکات پیشنهادی کارت جوان شمشیر تاروت صغیر:

. یک نوجوان بی باک و زرنگ و قدری مزاحم که به احساسات دیگران بی توجه است.

بیشتر بخوانید:
آموزش جامع فال تاروت
معنی کارت های تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
فال تاروت یک کارتی، دو کارتی و سه کارتی
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن