طالع بینی

زن متولد دی ازدواج

خصوصیات دی ماهی ها زن
طریقه جذب دختر دی ماهی
روانشناسی زن متولد دی
زن متولد دی چه مردی را دوست دارد
نحوه بر خورد با زن متولد دی
زن متولد دی با چه مردی ازدواج کند .

ازدواج با زن متولد دی

ازدواج با زن متولد دی :
زن متولد دی ماه به ازدواج هم مانند یک مسلک نگاه می کند.یعنی باید یک نگاه یک زندگی برنامه ریزی شده داشته و اداره خانه به دست او باشد،و در سایه شوهر خود،به شرایطی که می خواهد،خواهد رسید.اما تصور این که،تمامی زنان دی ماه،شوهر ثروتمند می خواهند،اشتباه است.

مطالبی که در ازدواج با زن متولد دی باید بدانیم :
زن متولد دی ،در درجه اول به عقل،نزاکت،نیت خوش و ادب،اهمیت می دهد.اگر مرد عاقلی این زن را درک کند،خود را محبوب او کرده و زندگی شادی تشکیل خواهد داد.

در رابطه ازدواج با دختر متولد دی بهتر است بدانید :
جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند.

مطالبی که در ازدواج با زن متولد دی باید بدانیم :
زنان متولد دی احساس پدری هم دارند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی کنند. اگر یک روز در فروشگاه زنی را دیدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

مطالبی که در ازدواج با دختران متولد دی باید بدانیم :
برخی از این دختران با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی، پیشنهاد می کنم دفعه بعد که سری به بانک زدید، دورو برتان را خوب نگاه کنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید. نه نه نه اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است.

مطالبی که در ازدواج با زن متولد دی بهتر است بدانیم :
زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی ۳۰ سال فکر می کنند. آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند.

زن متولد دی چه مردی را دوست دارد

از دیدگاه طالع بینی ماه دی بوسیله سیاره ساترن هدایت می شود : سیاره سدها وموانع محبوب دی ماهی شما موجودی است پیچیده ودرکش مشکل است . او قلبا” آرام وجدی است . پس …

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
شمانباید سعی کنید دراولین ملاقات علاقه وتوجه خودرابه زن متولد دی ماه تحمیل کنید اگر دروهله اول به نظر کله شق وگریزان آمد ناامید نشوید زیرا زن متولد دی ماه این ماسک را به مردمی نشان می دهد که هنوز آنها را به درون قلعه خوداری خود نپذیرفته است .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد زیرا اوزمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش رابگیرد ولی البته درطبیعت او بی تصمیمی نیست .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
او یا شما رازیاد دوست دارد ویا اصلا دوست ندارد زمانیکه عشق او رابدست آوردید متوجه می شوید که موجودی است آرام صبور وبسیار بخشنده معمولا اهل موسیقی استعداد هنر ی وخلاقیت است .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
درمورد چیزهایی که ازآنها لذت می برد توجه نشان بدهید بهترین راه ترتیب دادن یک مسافرت است یک رانندگی طولانی به یک سفر با قایق یا یک سفر تفریحی به یک نقطه زیبا و خوش منظره است .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
اگرچه او می تواند از نظر اجتماعی با دیگران بیامیزد وتوسط دیگران تحسین هم شود لیکن چیزی که بیش ازهمه دوست دارد این است که با شخص مورد علاقه خود تنها باشد شما او را موجودی ایده آلیست خواهید یافت وبایستی به درک واحساس لطیف او درعشق احترام بگذارید او درمقابل رفتار غیر عادی رو درهم می کشد و از رسوم مدرنی مانند عشق آزاد ازدواج مصلحتی وطلاق آسان خشمگین می گردد .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
او عاشق خانه وزندگی است بچه ها رادوست دارد وتمایل به سرگرمیهایی دارد که غرایز مربوط به خانه و زندگی را ارضا کرده وگسترش میدهد .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد باید بدانید :
از صفات او خانه داری صرفه جویی ومحافظه کاری است وقتی شمارادوست دارد آماده پذیرفتن راهنماییهای شماست بنابراین نقشه های خودتان را درمورد ازدواج با شجاعت واعتمادبه نفس برنامه ریزی کنید .

اگر می خواهید زن متولد دی ماه شما را دوست داشته باشد :
یک حالت تهاجم ومصمم در طبیعت او وجود دارد که ممکن است منجر به برخوردهایی برسر مسایل جزیی بشود بنابریان به چیزهایی که دوست دارد یا دوست ندارد توجه کنید وبه تمایلات او احترام بگذارید بدینوسیله می توانید دعواها وپرخاشها را دفع کنید .

نحوه بر خورد با دختر متولد دی ماه

چگونه با دختر دی ماهی رفتار کنیم :
با وجود هزینه ای که دختر متولد دی ماه -در مورد خودش یا رابطه اش- نیاز دارد اما به راحتی می توان او را در نقش یک همسر و مادر جا داد. این به خاطر اعتقاد قوی او به ارزش های سنتی و اهمیتی است که به هنجارهای اجتماعی پذیرفته شده می دهد. بنابراین در حالی که ممکن است به خاطر یافتن همسر متولد دی ماه خود بسیار خوشحال و شگفت زده باشید باید خود را برای یک رابطه متعهدانه آماده کنید و به یاد بسپارید که او تنها براساس صلاحدید و شرایط خود عمل می کند.

نحوه بر خورد با دختر متولد دی :
مطمئن باشید دختر متولد دی به خاطر طبیعت بلند پروازانه ای که دارد، از فعالیت هایی که درجه خفیفی از رقابت در آن ها وجود داشته باشد، لذت می برد. پس رفتار درست با دختر دی ماهی این است که هیچ وقت کاری نکنید خودش را سطح پایین احساس کند.

نحوه بر خورد با دختر متولد دی :
هنگام بازی و تفریح با او اجازه دهید او در بعضی دورها برنده شود؛ چون یکی چیزهای کم تعدادی که متولد دی را ناراحت می کنند، باختن به حریف است، و مهم نیست که چقدر دوستانه باشد. در همین حال نگذارید که او بفهمد شما از روی عمد باخته اید؛ چون احساس افتخار او صدمه خواهد دید و نشان می دهد که خود توانایی برنده شدن را ندارد. از بازی ها به عنوان راهی برای رسیدن به او با ترقی دادنش استفاده کنید نه این که بخواهید به امتیازی خاص برسید یا در شرط بندی پیروز شوید.

زن متولد دی با چه ماهی ازدواج کند

دی با فروردین : (بد )
تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند .

دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب)
با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا .

دی با خرداد : ( خوب )
خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند .

دی با تیر : (خوب )
از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند.

دی با مرداد : (متوسط )
به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند.

دی با شهریور : ( خوب )
یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت.

دی با مهر : ( متوسط )
نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند.

دی با آبان : ( بد )
هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.

دی با آذر : ( متوسط )
خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند.

دی با دی : (متوسط )
خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود.

دی با بهمن : ( متوسط )
یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی.

دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه



برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن