تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت تاروت کبیر- راهبه اعظم در جهت صحیح

راهبه اعظم در فال تاروت کبیر نشانگر حکمت، متانت، دانش و فهم است. او اغلب به عنوان نگهبان عالم ناخودآگاه انسان شناخته می شود. راهبه اعظم مقابل پرده ی نازک آگاهی می نشیند که این همان چیزیست که ما را از شخصیت درونمان جدا می کند. راهبه ی اعظم راه های دسترسی به این عالم ها را می داند و در فال تاروت کبیر بیانگر روشنگری معنوی و تذهیب درونی، دانش الهی و حکمت است. او درک بصری و عمیقی از کائنات دارد و به جای استفاده از این دانش برای کنترل دیگران، از آن برای تعلیم شان استفاده می کند. کارت راهبه اعظم در فال تاروت کبیر معمولا زمانی در فال تاروت شما ظاهر می شود که شما باید به صدای درونی خود گوش دهید و به آن اعتماد کنید.

کارت تاروت راهبه اعظم نشانگر پیوندی به ضمیر ناخودآگاه است که نمی توان به طریق دنیای روزمره به آن دسترسی پیدا کرد، بلکه باید از طریق رویا ها و نماد ها آن را یافت. وقتی این کارت در فال تاروت شما ظاهر می شود، به رویاها و درک مستقیم خود توجه کنید. به دنبال قسمت هایی از زندگیتان باشید که از تعادل خارج شده و یا آینده نگری بیشتری می خواهد. دانش درست کردن آن از طریق منطق و عقل نیست بلکه از طریق بصیرت درک مستقیم شماست، پس زمانی را به مراقبه و گوش دادن به صدای درونتان اختصاص دهید. حس بصری شما در حال حاضر اطلاعات مفید و سودمندی را برای شما فراهم می کند و به شما کمک می کند تا با ضمیر و ذهن ناخودآگاه خود بیشتر در تماس باشید.

به خصوص ظاهر شدن کارت تاروت کبیر راهبه اعظم در فال تاروت برای یک مرد به این معنی است که او باید به قسمت زنانه شخصیت اش یا “نیما” آگاه تر شود وگرنه در رشد خود شکست خواهد خورد. برای یک زن این کارت به این معنی است که او به جای اینکه فشارهای ناشی از رفتار کردن مانند مردان را تحمل کند، باید یاد بگیرد صادقانه و براستی زنانگی کند و به خودش اعتماد داشته باشد.

کارت تاروت کبیر راهبه اعظم همچنین می تواند نشانگر ناشناخته ها باشد و اینکه زندگی شما در حال تغییر است. چیز هایی که زمانی قطعی به نظر می رسیدند می توانند دست خوش تغییر شوند. برخی از راز های پیچیده شفاف تر می شوند ولی هنوز هم در این مرحله همه چیز مشخص نیست. به علاوه شما متوجه خواهید شد که قدرت های بصری شما در حال افزایش است و ممکن است خلاقیت شما برانگیخته شود. راهبه اعظم در فال تاروت به ویژه برای شاعران و نویسندگان کارت خوبی است.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت تاروت کبیر راهبه اعظم در جهت معکوس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن