تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت دو شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت دو شمشیر در جهت صحیح: تردید و دودلی، انتخاب، توافق با دشمن برای مدتی، آتش بس و احساسات سرکوب شده

معنی کارت دو شمشیر برعکس: عمومی تردید و دودلی، گیجی و دستپاچگی، بیش از حد دانستن و اطلاعات داشتن

تصویر شناسی و نماد شناسی

 در کارت دو شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر است یک بانوی چشم بسته کنار آب نشسته در حالیکه دو شمشیر را با توازن کامل روی شانه هایش قرار داده است. چشمان بسته در کارت دو شمشیر نمایانگر آنست که او در حال حاضر نمی تواند راه خود را از طریق وضعیت فعلی تشخیص دهد، بنابراین با استواری به دریای احساسات و حقایق سخت گذشته اش که بصورت صخره های ناهموار ترسیم شده اند، بی اعتنایی می ورزد. نیروهای متوازن شمشیرها در کارت دو شمشیر تاروت صغیر دسته ی شمشیر، یکدیگر را بی حرکت ساخته اند و این امر کنایه از وضعیتی است که او را به بن بست و یا دوراهی رسانیده است. شخص مورد نظر از چیزی می هراسد و اینکه کدام راه یا حرکت را انتخاب کند در بی خبری سیر می کند بنابراین با چشمان بسته به وضعیت بی اعتنایی می کند. گویی او می انگارد اگر با عواملی که رخ داده روبرو نشود خود بخود ناپدید می گردند.

معنی کارت دو شمشیر تاروت صغیر:

معنی کارت دو شمشیر تاروت صغیر در فال تاروت صغیر این است که وقتی از نظر احساسی قلب خود را بسته و محبوس نگاه می دارید، ارتباطی که بتواند عشق شما را به محیط و اطرافیان جاری سازد مسدود می گردد. امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود.

 معنی کارت دو شمشیر تاروت صغیر نمایانگر آنست که حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آن ها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند بسته اید.

پیشنهاد کارت دو شمشیر در تاورت صغیر چیست:

معنی کارت دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید و درس هایی را که در این مرحله از زندگی به شما می آموزد به خوبی فرا گیرید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید و به صدای قلب خود گوش دهید زیرا که شما را در تشخیص و یافتن مسئله خاص و آشفتگی افکارتان یاری می دهند. برای رفع درگیری ها و اختلافات می بایست عهد و پیمان و روش های سالمی را برگزینید به سهم خود اطمینان حاصل نمایید که وضعیت خود را به روشنی بیان نموده اید. به همین ترتیب اجازه دهید تا دیگران نیز موقعیت خود را به خوبی برایتان ترسیم کنند. در این صورت امکان دارد مبنای این سکون و بی حرکتی را ناچیز و یا بی اساس یافته و از نتایج یک تصمیم گیری مساعد برخوردار گردید.

نکات پیشنهادی:

– بی تصمیمی و سکون
– یک دوره رکورد و بی تکلیفی

بیشتر بخوانید:
معنی کارت های تاروت

آموزش جامع فال تاروت
نمادهای فال تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن